| GuidZP400 |
92cea2ed-dddc-4334-a6f5-ca58c53e3cab
|
| Biuletyn |
631344-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
30248000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sadowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Przasnysz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
06-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
29 75 34 310
|
| Zamawiajacy fax |
297 534 380
|
| Zamawiajacy email |
szpitalprzasnysz@o2.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZZOZ
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZZOZ w Przasnyszu, ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz Sekretariat, pok. Z110
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
|
| Numer referencyjny |
SPZZOZ.ZP/71/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu, pogrupowanych w 11 pakietach, Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, Ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być wprowadzone Aneksem za zgodą stron pod rygorem nieważności. Aneks musi być sporządzony w formie pisemnej i podpisanej przez obie strony.
2. Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
- nieterminową 3-krotną realizacją dostaw,
- innego rodzaju nienależytym wykonaniem umowy.
Przed odstąpieniem od umowy, Zamawiający wezwie pisemnie Wykonawcę do należytego wykonania umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-12-11T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet I Środki opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Środki opatrunkowe składa się z 42 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet II Specjalistyczne środki opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet II, Specjalistyczne środki opatrunkowe składa się z 9 pozycji, Szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet III Siatki do rekonstrukcji dna miednicy i taśmy urologiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet III Siatki do rekonstrukcji dna miednicy i taśmy urologiczne składa się z 4 pozycji, Szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet IV Środki opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet IV Środki opatrunkowe składa się z 9 pozycji, Szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet V Siatki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet V Siatki składa się z 7 pozycji, Szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VI Środki opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet VI Środki opatrunkowe składa się z 32 pozycji, Szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VII Środki opatrunkowe-opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet VII Środki opatrunkowe-opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe składa się z 24 pozycji, szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII Środki opatrunkowe - specjalistyczne opatrunki jałowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet VIII Środki opatrunkowe - specjalistyczne opatrunki jałowe składa się z 6 pozycji, szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet IX Narzędzia jednorazowe jałowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet IX Narzędzia jednorazowe jałowe składa się z 15 pozycji, szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet X Środki opatrunkowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet X Środki opatrunkowe składa się z 2 pozycji, szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet XI Opatrunki specjalistyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet XI Opatrunki specjalistyczne składa się z 3 pozycji, szczegółowy opis w SIWZ
|
| | |