Utworzenie i uzupełnienie danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej dla obszaru powiatowego związanych z realizacją projektu pn. «e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych dla województwa opolskiego»

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631237-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest realizowany dla potrzeb powiatów województwa Opolskiego w ramach projektu «e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych dla województwa opolskiego». Zamówienie obejmuje (w zależności od powiatu) digitalizację, skanowanie i archiwizację wybranych dokumentów, szkice i wykazy współrzędnych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, opisanie dokumentów, utworzenie bazy materiałów zasobu i zasięgów zasobu geodezyjnego oraz wykonanie map zasadniczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b836c4a-d7d3-46e7-a3c4-73cd62c52775
Biuletyn 631237-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Opolski
Regon 53141258500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-068
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 54 15 101
Zamawiajacy fax 77 54 15 103
Zamawiajacy email hsiuta@powiatopolski.pl
Adres strony url www.bip.powiatopolski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych województwa opolskiego” (Nr umowy o dofinansowanie: RPOP.10.03.00-16-0012/17-00)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Podział obowiązków określony został w porozumieniu z dn. 21.12.2016r. w sprawie realizacji wspólnego przedsięwzięcia pn.: „e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych dla województwa opolskiego”. Zamówienie zostanie udzielone przez Lidera tj. Powiat Opolski na rzecz każdego z Partnerów. Partnerzy będą czuwać nad realizacją przedmiotu umowy, będą odpowiedzialni za częściowe odbiory każdego etapu prac.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatopolski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pismenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Opolski, ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole, kancelaria, pok. nr 4.
Nazwa nadana zamowieniu Utworzenie i uzupełnienie danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej dla obszaru powiatowego związanych z realizacją projektu pn. «e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych dla województwa opolskiego»
Numer referencyjny AG.272.19.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest realizowany dla potrzeb powiatów województwa Opolskiego w ramach projektu «e-usługi cyfrowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych dla województwa opolskiego». Zamówienie obejmuje (w zależności od powiatu) digitalizację, skanowanie i archiwizację wybranych dokumentów, szkice i wykazy współrzędnych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, opisanie dokumentów, utworzenie bazy materiałów zasobu i zasięgów zasobu geodezyjnego oraz wykonanie map zasadniczych.
Cpv glowny przedmiot 72316000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2: 1) w okresie ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał jako główny Wykonawca co najmniej 2 zamówienia, o charakterze podobnym polegające na informatyzacji, integracji oraz harmonizacji baz danych GESUT i BDOT500 z podaniem ilości jednostek opracowanych, daty wykonania i odbioru, ich wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie i w ustalonym terminie. Wartość jednej z zrealizowanych prac nie może być mniejsza niż 15 000 PLN. 2) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawił imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji (zakres wykonywanych przez nich prac) do realizacji zamówienia w zakresie informatyzacji, integracji oraz harmonizacji baz danych GESUT i BDOT500, w tym minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie 1, zgodnie z art. 43 pkt.1) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.2101). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zgodnie z art. 22a ust 2 Ustawy PZP Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia ma podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub informację (załącznik nr 7 do SIWZ), że nie należy do żadnej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 P.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może złożyć dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży oddzielnie dokumenty określone w Rozdziale VIII pkt 4 SIWZ potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII pkt 4 SIWZ. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. VIII pkt 4 ppkt 1 SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zamiast dokumentów, o których mowa w cz. VIII pkt 4 ppkt 1 SIWZ, dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że a) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale VIII pkt 4 ppkt 1, składa dokument, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 7 ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 P.z.p. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale VI pkt 2.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu wykonanych usług podano w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa powyżej. Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy tylko usług, które odpowiadają wymaganiom określonym w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ. 2) wykazu osób, przewidzianych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale VI pkt 2.2) SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób podano w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a P.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda zobowiązania, które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania podmiotu podano w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności gdy: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; 2) wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. prac, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia - zmiana terminu: dot. danego etapu, terminu końcowego, realizacji zamówienia tylko o taką ilość dni jaka jest niezbędna do wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, 3) zmiana terminów realizacji zamówienia z powodu wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminach z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub innych nieprzewidzianych sytuacji o taką ilość dni jaka jest niezbędna do usunięcia tych przyczyn, 4) zmianie uległy stawki podatku VAT, 5) zmianie uległy nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Założenie baz danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - baza danych GESUT, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 zwanej dalej «BDOT500» oraz opracowania mapy zasadniczej dla terenów zabudowanych, zainwestowanych, przeznaczonych pod zabudowę dla części jednostki ewidencyjnej nr 160404_5 - WOŁCZYN-obszar wiejski – obejmującej obręby: BRUNY, GIERAŁCICE, KOMORZNO, KRZYWICZYNY, MARKOTÓW DUŻY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72316000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Założenie baz danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - baza danych GESUT, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 zwanej dalej «BDOT500» oraz opracowania mapy zasadniczej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Uzupełnienie baz danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500), mapy zasadniczej dla terenów zabudowanych, zainwestowanych, przeznaczonych pod zabudowę w granicach jednostek ewidencyjnych: nr 160801_5 pod nazwą Dobrodzień - obszar wiejski, nr 160804_5 pod nazwą Praszka – obszar wiejski w r
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72316000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Uzupełnienie baz danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500), mapy zasadniczej dla terenów zabudowanych, zainwestowanych, przeznaczonych pod zabudowę
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)