GuidZP400 |
01148c5a-69ed-41e8-9daa-2895421f16b2
|
Biuletyn |
631049-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisławy Łakomik
|
Regon |
72703800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 3651557
|
Zamawiajacy fax |
0-32 3651557
|
Zamawiajacy email |
sp1@sp1.czeladz.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp1.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
|
Adres strony internetowej |
https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej lub osobistej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
|
Numer referencyjny |
ZP/1/D/SP1/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SWIZ , załączniku 1 a-d (Formularz asortymentowo-ilościowo - cenowy) oraz w załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy)
|
Cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów/ oświadczeń
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiący załacznik nr 6 (wzór umowy) Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
lp Powody zmiany: Warunki dokonania zmiany:
1). gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym,
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
2). gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub grama-tury, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
3). zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy
b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicju-jącą zmianę, zawierającego: opis pro-pozycji zmian, uzasadnienie zmian.
4). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwyko-nawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
5). Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wyko-nawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług,
6). w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%.
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicju-jącą zmianę, zawierającego: opis pro-pozycji zmian, uzasadnienie zmian.
Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen.
7). zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia.
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicju-jącą zmianę, zawierającego: opis pro-pozycji zmian, uzasadnienie zmian.
8). wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, Na podstawie wniosku Zamawiającego
9). zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie. Na podstawie wniosku Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienie w przypadkach określonych w art.93 ust. 1 ust PZP
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM - jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art.spożywczych , nabiału i jaj. Ilość opisana jest w załączniku nr 1a Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części A . Dostawa pozostałych produktów spożywczych nabiału i jaj odbywać się będzie 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. -wędliny muszą być krojone w plasterki przez wykonawcę - Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. -wskazane przez zamawiającego mięso świeżo mielone - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne.Ilość opisana jest w załączniku nr 1b Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części D . Dostawa pozostałych produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE, MROŻONKI I RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości -Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. -Mrożonki sypkie i nie zbrylone. -Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, mrożonek i ryb. Ilość opisana jest w załączniku nr 1c Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części C . Dostawa pozostałych świeżych warzyw i owoców, mrożonek i ryb odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa. Ilość opisana jest w załączniku nr 1d Formularza asortymentowo- ilościowo-cenowego w części D . Dostawa pieczywa odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
|
| |