| GuidZP400 |
dff01e1e-e772-4a71-bec0-99539a263ff8
|
| Biuletyn |
632955-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Podgórzyn
|
| Regon |
23082171800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Podgórzyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58-562
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
757 621 093,
|
| Zamawiajacy fax |
757 621 358
|
| Zamawiajacy email |
g.kolodziej@podgorzyn.pl,
|
| Adres strony url |
http://podgorzyn.bip.net.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=3171
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=3171
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie papierowej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, Sekretariat I piętro, 58-562 Podgórzyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ORŁA BIAŁEGO W PODGÓRZYNIE W 2020 r.
|
| Numer referencyjny |
GP.271.SP.3.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r., tj. pieczywa, nabiału, ryb i artykułów rybnych, owoców i warzyw, mięs, wędlin, mrożonek oraz pozostałych artykułów spożywczych - zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach od nr 1A do 1G SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia,
z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (referencje, itp.).
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, jest obowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (złącznik nr 6 do SIWZ).
|
| Minimalna liczba wykonawcow |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień Umowy w przypadku powstania okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, wymagających zmiany treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Dostawcy, w następującym zakresie :
a) zamiana artykułów, w przypadku o którym mowa w § 2 ust. 5 Umowy,
b) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych artykułów o 20% w stosunku do ilości produktów określonych pierwotnie w formularzu cenowym, w szczególności warzyw i owoców tzw. sezonowych,
c) zmiana terminu realizacji dostawy wynikająca z pogorszonych warunków pogodowych, uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy,
d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynikająca ze zmiany przepisów prawa.
Zmiany wymienione wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia przez Dostawcę pisemnego wniosku zawierającego przyczyny zmian i zatwierdzenia ich przez Zamawiającego
|
| IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1A do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1B do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pozostałe artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1C do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby i art. rybne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i art. rybnych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1D do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r.
- zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1E do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mięsa i wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mięs i wędlin do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r.
- zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1F do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1G do SIWZ.
|
| | |