DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ORŁA BIAŁEGO W PODGÓRZYNIE W 2020 r.

Data publikacji 2019-12-05
Data zakończenia 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Gmina Podgórzyn
Miejscowość Podgórzyn
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632955-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158100009, 155000003, 152200006, 153000001, 151000009, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r., tj. pieczywa, nabiału, ryb i artykułów rybnych, owoców i warzyw, mięs, wędlin, mrożonek oraz pozostałych artykułów spożywczych - zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach od nr 1A do 1G SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dff01e1e-e772-4a71-bec0-99539a263ff8
Biuletyn 632955-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Podgórzyn
Regon 23082171800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Podgórzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 58-562
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 621 093,
Zamawiajacy fax 757 621 358
Zamawiajacy email g.kolodziej@podgorzyn.pl,
Adres strony url http://podgorzyn.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=3171
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=3171
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, Sekretariat I piętro, 58-562 Podgórzyn
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ORŁA BIAŁEGO W PODGÓRZYNIE W 2020 r.
Numer referencyjny GP.271.SP.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r., tj. pieczywa, nabiału, ryb i artykułów rybnych, owoców i warzyw, mięs, wędlin, mrożonek oraz pozostałych artykułów spożywczych - zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach od nr 1A do 1G SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (referencje, itp.).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 3 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, jest obowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (złącznik nr 6 do SIWZ).
Minimalna liczba wykonawcow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień Umowy w przypadku powstania okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, wymagających zmiany treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Dostawcy, w następującym zakresie : a) zamiana artykułów, w przypadku o którym mowa w § 2 ust. 5 Umowy, b) zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamawianych artykułów o 20% w stosunku do ilości produktów określonych pierwotnie w formularzu cenowym, w szczególności warzyw i owoców tzw. sezonowych, c) zmiana terminu realizacji dostawy wynikająca z pogorszonych warunków pogodowych, uniemożliwiających dojazd do miejsca dostawy, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynikająca ze zmiany przepisów prawa. Zmiany wymienione wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia przez Dostawcę pisemnego wniosku zawierającego przyczyny zmian i zatwierdzenia ich przez Zamawiającego
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pozostałe artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby i art. rybne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i art. rybnych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1E do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mięsa i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mięs i wędlin do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1F do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie w okresie od 01.01.2020 r. 31.08.2020 r. - zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1G do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)