Data publikacji |
2019-12-09 |
Data zakończenia |
2019-12-17 00:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Długołęce |
Miejscowość |
Mirków |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
634185-N-2019 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 158100009, 156000004, 155000003, 151000009, 152000000, 32000003, 153311709, 158000006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
b4025e6c-e02b-4673-ad29-ac9ce48ce84d
|
Biuletyn |
634185-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Długołęce
|
Regon |
93269652000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mirków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-095
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 152 682
|
Zamawiajacy fax |
713 152 289
|
Zamawiajacy email |
spdlugoleka@eduapple.pl
|
Adres strony url |
http://zspdlugoleka.edupage.org
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zspdlugoleka.edupage.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zspdlugoleka.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ, należy złożyć do dnia 17 grudnia 2019 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego pok. 18 (budynek szkoły). 2. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2019 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiają-cego pok. 22 (nowy budynek przedszkola) Otwarcie ofert jest jawne.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1. Ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ, należy złożyć do dnia 17 grudnia 2019 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego pok. 18 (budynek szkoły). 2. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2019 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiają-cego pok. 22 (nowy budynek przedszkola) Otwarcie ofert jest jawne.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce w podziale na 8 zadań”
|
Numer referencyjny |
ZP/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w
Długołęce w podziale na 8 zadań”
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W art. 24 ust. 1 i 5 ustawy, Pzp.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SIWZ, dotyczące:
2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w ni-niejszym zakresie.
2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w ni-niejszym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W art. 24 ust. 1 i 5 ustawy, Pzp.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SIWZ, dotyczące:
2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w ni-niejszym zakresie.
2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w ni-niejszym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W art. 24 ust. 1 i 5 ustawy, Pzp.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SIWZ, dotyczące:
2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w ni-niejszym zakresie.
2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków udziału w ni-niejszym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zmiany w treści umowy mogą dotyczyć jedynie:
a) Zmiana sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku wykonawcy;
b) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy /dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku wykonawcy
c) Wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwe do przewidzenia i jego zapobieżenia.
d) Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na pod-stawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzone aneksem do umowy. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. W takim wypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i wartość brutto.
6. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej (aneks do umowy).
7. Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a. Zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy;
b. Zmiana danych teleadresowych
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego Zawiadomienia drugiej strony
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
16. Wykonawca może zastrzec w ofercie (np. w formie oświadczenia, które winno być podpisane przez osobę właściwą zgodnie z zasadami reprezentacji), iż w informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie, z którymi tajemnice przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:
a. ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą.
b. nie została ujawniona do wiadomości publicznej.
c. podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy
17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie dokumentów okre-ślonych, jako tajne. W przypadku niewłaściwego zabezpieczenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający ujawni taki dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
18. W przypadku, jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przed-siębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odręb-nych przepisów, Zamawiający jest zobowiązany do ujawnienia tych informacji w ramach pro-wadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy o zwalcza-niu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 157, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Informacje te – powinny być opatrzone klauzulą: „nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
19. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnicy przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
18. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO – Zamawiający informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny w Długołęce, ul. Szkolna 40 55-095 Mirków, zwany dalej: Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest:
Adam Korzuch e-mail: korzuch@infoic.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu: przeprowadzenia postę-powania, udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, przedłożenia organom kontroli, wynikających z realizacji zadań i ustawowych obowiązków z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanej Zespole Szkolno Przedszkolnym w Długołęce.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą co do zasady pracownicy Zespołu Szkolno Przed-szkolnego w Długołęce realizujący zadanie, ewentualnie inne organy państwowe, w tym organy administracji rządowej i samorządowej, organy kontroli, organy ścigania oraz sądy powszechne i administracyjne.
5) odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby lub podmioty , którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 i 2018) dalej „ustawa Pzp”.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp;
8) Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:
• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• żądania ich sprostowania(ew. poprawiania),
• ograniczenia przetwarzania,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych;
9) Nie przysługuje Pani/Panu :
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres : zs-pdlugoleka@gmina.dlugoleka.pl.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Zespół Szkolno Przedszkolnym w Długołęce właściwym dla ww. skargi jest:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
7) W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Zespole Szkolno Przed-szkolnym w Długołęce, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez pracowników merytorycznych Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Długołęce.
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisa-mi archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarskich KOD CPV: 15810000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarskich
KOD CPV: 15810000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów przemiału ziarna i makaronów KOD CPV: 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; 15851100-9 makaron niegotowany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów przemiału ziarna i makaronów
KOD CPV: 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; 15851100-9 makaron niegotowany
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa artykułów mleczarskich, nabiału i jaj KOD CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie, 03142500-3 Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa artykułów mleczarskich, nabiału i jaj
KOD CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie, 03142500-3 Jaja
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i jego przetworów KOD CPV: 151000000-9 Produkty zwierzęce, mięso i jego przetwory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i jego przetworów
KOD CPV: 151000000-9 Produkty zwierzęce, mięso i jego przetwory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych KOD CPV: 15200000-0 Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych
KOD CPV: 15200000-0 Ryby i przetwory rybne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i warzyw suszonych KOD CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i warzyw suszonych
KOD CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa mrożonek KOD CPV: 15331170-9 warzywa mrożone; 15331100-8 owoce świeże lub mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa mrożonek
KOD CPV: 15331170-9 warzywa mrożone; 15331100-8 owoce świeże lub mrożone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiot zamówienia: Dostawa przypraw i innych artykułów spożywczych KOD CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15981000-8 Wody mineralne, 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia: Dostawa przypraw i innych artykułów spożywczych
KOD CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15981000-8 Wody mineralne, 15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne
|
| |