1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie ul. Reymonta 11, 97 – 319 Będków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV)
1) Kod CPV 03221000-6 – warzywa;
2) 03222300-6 – owoce inne niż tropikalne;
3) 15811000-6 – pieczywo;
4) 15331170-9 – warzywa mrożone;
5) 03311000-2 – ryby;
6) 15800000-6 – różne produkty spożywcze;
7) 15500000-3 – produkty mleczarskie;
8) 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;
9) 15111000-9 – mięso wołowe;
10) 15110000-2 – mięso.
2. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 roku.
3. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, zgodnie ze zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego:
1) artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażeryjne – 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30;
2) nabiał – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
3) pieczywo - we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
4) warzywa i owoce – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
5) mrożonki i ryby – 2 razy w tygodniu, od godz. 6.30 do godz. 7.30;
6) mięso, przetwory wieprzowo- wołowe – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz. 7.00 do godz. 7.30;
7) mięso drobiowe - 1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30.
4. Realizacja dostaw w danym dniu nastąpi na podstawie zamówienia przekazanego wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksem lub telefonicznie.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania dostawy w godzinach innych niż wskazuje w ustępie 3, jeżeli różnica nie przekroczy 30 minut.
6. Towar będzie dostarczony na koszt i ryzyko wykonawcy, zorganizowanym przez wykonawcę transportem dostosowanym do rodzaju dostarczanego towaru w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Będkowie.
8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości.
9. Faktury wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, w którym faktura będzie wystawiona do dnia 23.12.2020 r.
10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% ilości dostarczanych produktów spożywczych w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów korzystających ze stołówki szkolnej.
Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
12. Zamawiający przewiduje w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych oraz wakacji letnich przerwę w zamawianiu dostaw określonych w zamówieniu.
13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia.
14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 120 minut na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych w jakości zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252);
2) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2164);
3) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824);
4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymogom, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.poz.1154);
5) właściwymi przepisami unijnymi.
16. Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymogi dotyczące oznakowania towarów, transportu, załadunku, warunków higienicznych i sanitarnych oraz wymogi wynikające z norm HACCP. |
GuidZP400 |
37e827f2-882c-45c8-9adc-d23de84e931d
|
Biuletyn |
634141-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Będkowie
|
Regon |
10006947700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Będków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-319
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 260 497,
|
Zamawiajacy fax |
447 257 020
|
Zamawiajacy email |
zsg.bedkow.ksiegowosc@wp.pl,
|
Adres strony url |
https://zsgbedkow.edupage.org
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://zsgbedkow.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Systematyczna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Będkowie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zsgbedkow.edupage.org
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zsgbedkow.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Będkowie ul. Reymonta 11, 97-319 Będków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Będkowie
|
Numer referencyjny |
1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Będkowie ul. Reymonta 11, 97 – 319 Będków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV)
1) Kod CPV 03221000-6 – warzywa;
2) 03222300-6 – owoce inne niż tropikalne;
3) 15811000-6 – pieczywo;
4) 15331170-9 – warzywa mrożone;
5) 03311000-2 – ryby;
6) 15800000-6 – różne produkty spożywcze;
7) 15500000-3 – produkty mleczarskie;
8) 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;
9) 15111000-9 – mięso wołowe;
10) 15110000-2 – mięso.
2. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 roku.
3. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej, zgodnie ze zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego:
1) artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne, produkty garmażeryjne – 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30;
2) nabiał – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
3) pieczywo - we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
4) warzywa i owoce – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz.6.30 do godz. 7.30;
5) mrożonki i ryby – 2 razy w tygodniu, od godz. 6.30 do godz. 7.30;
6) mięso, przetwory wieprzowo- wołowe – we wszystkie dni nauki szkolnej, od godz. 7.00 do godz. 7.30;
7) mięso drobiowe - 1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30.
4. Realizacja dostaw w danym dniu nastąpi na podstawie zamówienia przekazanego wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksem lub telefonicznie.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania dostawy w godzinach innych niż wskazuje w ustępie 3, jeżeli różnica nie przekroczy 30 minut.
6. Towar będzie dostarczony na koszt i ryzyko wykonawcy, zorganizowanym przez wykonawcę transportem dostosowanym do rodzaju dostarczanego towaru w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Będkowie.
8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości.
9. Faktury wystawiane przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, w którym faktura będzie wystawiona do dnia 23.12.2020 r.
10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10% ilości dostarczanych produktów spożywczych w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1 do SIWZ ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów korzystających ze stołówki szkolnej.
Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
12. Zamawiający przewiduje w okresie ferii zimowych, przerw świątecznych oraz wakacji letnich przerwę w zamawianiu dostaw określonych w zamówieniu.
13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia.
14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 120 minut na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu.
15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych w jakości zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252);
2) ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2164);
3) ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824);
4) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymogom, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r.poz.1154);
5) właściwymi przepisami unijnymi.
16. Wykonawca jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagane przez przepisy prawa wymogi dotyczące oznakowania towarów, transportu, załadunku, warunków higienicznych i sanitarnych oraz wymogi wynikające z norm HACCP.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy zamawiający będzie weryfikował Wykonawcę na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy wg Załącznika nr 2 do SIWZ;
2) formularz cenowy na część zamówienia, o której udzielenie ubiega się wykonawca wg załączników 3-9 do SIWZ;
3) dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik) lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS.
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE, PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE, PRODUKTY GARMAŻERYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Cukier kryształ biały 1kg kg 400
2. Dżem owocowy Łowicz niskosłodzony słoik 220g /100g na 100g produktu szt. 200
3. Groch łupany 400 g szt. 140
4. Jajka kurze kl. A szt. 7600
5 Koncentrat pomidorowy 30% 990 g szt. 320
6 Kasza jęczmienna średnia 1kg kg 50
7. Kukurydza konserwowa 400 g szt. 20
8. Chrzan 290 g szt. 20
9. Mąka pszenna 1kg kg 350
10. Majeranek 8 g szt. 60
11. Olej spożywczy rzepakowy 1 l. szt.1030
12. Pieprz czarny mielony 15g szt. 350
13. Ryż biały 1kg kg 260
14. Sól sodowo-potasowa 1kg kg 350
15. Barszcz biały butelka 0,5l szt. 260
16. Fasola „Jaś” średnia kg 80
17. Kasza manna 1 kg kg 5
18. Makaron kolanko ASTER szt. 160
19. Makaron spaghetti LUBELLA 0,4 kg szt. 320
20. Makaron świderki 0,5kg szt. 300
21. Makaron bączek ASTER 0,5 kg szt. 480
22. Makaron do rosołu ASTER 0,5 kg szt. 280
23. Makaron krajanka ASTER0,5 kg szt. 140
24. Rodzynki 100 g szt. 40
25. Pieprz ziarnisty 20 g szt. 40
26 Pieprz mielony APPETITA 280
27. Kasza jęczmienna średnia 1 kg kg 210
28 Fasola „Jaś” drobny kg 40
29 Pierogi z serem kg 200
30 Pierogi z mięsem kg 250
31. Pierogi z kapustą i pieczarką kg 270
32. Kopytka kg 230
33. Kluski śląskie kg 315
34. Kluski leniwe kg 300
35. Płatki kukurydziane CORN FLAKES szt. 110
36. Ziele angielskie APETITA15 g szt. 30
37. Majonez „WINIARY” 700 ml szt. 30
38. Liść laurowy APETITA 6 g szt. 200
39. Musztarda delikatesowa „Devaley” 210g lub równoważny szt. 48
40. Miód pszczeli wielokwiatowy GREEN GARDEN 370 g szt. 50
41. Oregano „APETITA” 10g lub równoważny szt. 30
42. Bazylia APETITA 10g lub równoważny szt. 30
43. Zioła prowansalskie APETITA 10g lub równoważny szt. 20
44. Soczek jabłkowy „Dolina Czerska” 200 ml szt. 2400
45. Mus owocowy 95 g szt. 300
46. Mus owocowy Tymbark 120g szt. 320
47. Przyprawa papryka słodka 20 g „Interjarek” lub równoważny szt. 40
48 Barszcz biały domowy 0.5l szt. 250
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 82% 200g szt. 30
Mleko1,5% 1l szt. 500
Śmietana 30% Czarnocin szt. 600
Twaróg biały półtłusty „Czrnocin” lub równoważny kg 100
Ser żółty pełnotłusty Gouda lub równoważny kg 20
Kefir „Czarnocin” mały szt. 600
Ser Feta półtłusty 270 g szt. 20
Jogurt naturalny „Czarnocin” mały lub równoważny szt. 2000
Jogurt naturalny „Czarnocin” duży lub równoważny szt. 50
Masło roślinne kubek 250g szt. 700
Masło RAMA 450g szt. 500
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Bułka zwykła 100g szt. 900
Angielka wieloziarnista szt. 1900
Bułka tarta 0,5kg kg 320
Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g szt. 200
Chleb żytni szt. 40
Drożdże 1 kg kg 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
warzyw i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza) kg 8400
Kapusta biała świeża kg 200
Marchew korzeń kg 750
Cebula biała korzeń kg 380
Pieczarki gat. I kg 300
Rzodkiewka pęczek 70
Ogórek zielony świeży kg 310
Buraki czerwone świeże kg 680
Kapusta kwaszona kg 600
Jabłka gat. I kg 700
Seler korzeń kg 200
Pomidory świeże kg 180
Sałata zielona szt. 300
Kapusta czerwona świeża kg 100
Por szt. 210
Koper zielony świeży pęczek 400
Pietruszka korzeń kg 200
Kalafior szt. 160
Banany kg 200
Papryka świeża czerwona kg 60
Ogórek kiszony kg 420
Mandarynki kg 50
Pomarańcza kg 30
Nektarynki kg 10
Gruszki kg 300
Czosnek główka szt. 180
Natka pietruszki pęczek 400
Arbuz kg 20
Brzoskwinia kg 10
Winogrono kg 20
Kiwi kg 10
Śliwki „Węgierki” kg 150
Szczypiorek (pęczek) pęczek 20
Jabłka kg 500
Truskawki świeże kg 120
Cytryna kg 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki i ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Fasolka szparagowa 2,5 kg op. 80
Kalafior 2,5 kg op. 20
Mieszanka jarzynowa 8-składnikowa2,5 kg op. 40
Marchew mrożona kostka HORTEX 2,5 kg op. 100
Mieszanka kompotowa 2,5 kg op. 100
Filet z miruny bez skóry kg 300
Filet z dorsza kg 100
Truskawka mrożona 2,5 kg op. 100
Wiśnie mrożone 2,5 kg op. 120
Frytki 2,5 kg op. 90
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
mięso, przetwory wieprzowo - wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Boczek wędzony nieparzony kg 20
Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 82% kg 280
Karczek b/k wieprzowy kg 600
Żeberka kg 150
Mortadela kg 60
Mięso mielone kg 590
Boczek surowy kg 20
Schab z/k wieprzowy kg 1200
Golonka od szynki kg 350
Wołowina b/k kg 60
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Filet z kurczaka surowy kg 400
Udziec z kurczaka kg 520
Porcja rosołowa ze skrzydłami kg 660
Wątróbka drobiowa kg 140
Mięso mielone drobiowe kg 100
Porcja rosołowa z indyka – szyja kg 250
Porcja rosołowa z indyka – skrzydło kg 280
Udka kg 800
pałki kg 200
Skrzydło z kurczaka kg 50
|
| |