GuidZP400 |
10f78470-404a-4d0a-8d5d-ea9f75a8e056
|
Biuletyn |
634608-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Polskie Centrum Akredytacji
|
Regon |
17168960000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczotkarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 3557000/01
|
Zamawiajacy fax |
223 557 018
|
Zamawiajacy email |
a.plewako@pca.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.pca.gov.pl/ogloszenia/ogloszenia/aktualne-przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.pca.gov.pl/ogloszenia/ogloszenia/aktualne-przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
01-382 WARSZAWA UL. SZCZOTKARSKA 42
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, WYDRUKÓW ORAZ PROJEKTÓW GRAFICZNYCH
|
Numer referencyjny |
PF.260.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych, wydruków oraz projektów graficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
292683,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy powinni wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, każde o wartości co najmniej 30.000,00 zł, polegających odpowiednio na:
a) dla części I - przygotowaniu i dostawie materiałów reklamowych / promocyjnych, obejmujących m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta;
b) dla części II – dostawie wydruków obejmujących m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta;
c) dla części III - przygotowaniu projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
2. W zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Określenie warunków:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy powinni wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, każde o wartości co najmniej 30.000,00 zł, polegających odpowiednio na:
a) dla części I - przygotowaniu i dostawie materiałów reklamowych / promocyjnych, obejmujących m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta;
b) dla części II – dostawie wydruków obejmujących m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta;
c) dla części III - przygotowaniu projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Oświadczenie, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ stanowiący potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy zawiera w odniesieniu do każdej z części odpowiednio załącznik nr 6A – 6C do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przygotowanie i dostawa materiałów reklamowych / promocyjnych, obejmujących m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
81301,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały reklamowe / promocyjne, obejmujące m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wydruków obejmujących m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
113821,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wydruki obejmujące m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przygotowanie projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79822500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
97561,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Projekty graficzne materiałów promocyjno-informacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |