GuidZP400 |
147ecfb0-daaa-4869-a02a-14e4b703295b
|
Biuletyn |
633944-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mechaniki Precyzyjnej
|
Regon |
00003153200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Duchnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 634 315,
|
Zamawiajacy fax |
226 634 332
|
Zamawiajacy email |
karolina.szymanska@imp.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.imp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.imp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mechaniki Precyzyjnej, ul. Duchnicka 3, 01-796 Warszawa, budynek nr 1, parter, pokój nr 34 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa hologramów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w latach 2019 -2021
|
Numer referencyjny |
TP.26.6.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne Dostawy hologramów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w latach 2019 -2021
|
Cpv glowny przedmiot |
30192800-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Możliwe zamówienie na dodatkowe dostawy, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów.
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dostarczyć przedmiot zamówienia, w ciągu 48 godzin od dnia złożenia zamówienia (okres ustawy uwzględnia jedynie dni robocze), do siedziby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mechaniki Precyzyjnej, ul. Duchnicka 3,01-796 Warszawa - Zakład Techniki Specjalnej (ZT).
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Klauzula informacyjna zgodna z art. 13 RODO stosowana przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mechaniki Precyzyjnej, ul. Duchnicka 3, 01-796 Warszawa, NIP: 525-000-91-86, Regon: 000031532. 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Dostawa hologramów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w latach 2019-2021”, znak sprawy: TP.26.6.2.2019, prowadzonym w trybie przetargu nie ograniczonego; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1, wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, próbek oferowanych wyrobów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 550,00 PLN (pięćset pięćdziesiąt złotych i zero groszy),
2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.12.2019 r. o godz. 12:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45
ust. 6 ustawy Pzp:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr 28 1060 0076 0000 3310 0021 0220 z dopiskiem: „Wadium
w postępowaniu na dostawę hologramów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w latach 2019-2021”.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7.4. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium
w formie innej niż w pieniądzu, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty.
8. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz (gwarancja/poręczenie) powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty należności (wadium) w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, biegnącego od dnia składania i otwarcia ofert.
9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium lub wniesie wadium
w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
10. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum, uważa się za wniesione prawidłowo.
12. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z warunkami określonymi
w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, w szczególności:
a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy;
b) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony (nieprzekraczającego 6 miesięcy);
c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
d) zmiany stawki podatku VAT; wartość Umowy określona w § 4 Umowy ulegnie zmniejszeniu
w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie;
e) zaistnienie okoliczności uniemożliwiających realizację niniejszej Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
f) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia
i niemożliwego do zapobieżenia;
g) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy;
h) zmiany logotypu (logo) Zamawiającego.
2 2. Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności towaru zamówionego
w ramach zamówienia podstawowego,
b) Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w Umowie,
2. Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) Konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając
z należyta starannością, nie mógł przewidzieć,
b) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie, w okresie obowiązywania Umowy, zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. Wszelkie zmiany do umowy wprowadzane mogą być jedynie w formie aneksu pisemnego, za zgodą obu stron, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|