1) Dostawy różnych produktów spożywczych do Szkoły Policji w Pile; 2) Dostawy przypraw i przypraw korzennych do Szkoły Policji w Pile; 3) Dostawy warzyw i owoców konserwowych do Szkoły Policji w Pile

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Szkoła Policji w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634652-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
1) Dostawy różnych produktów spożywczych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 4 365 kg;
2) Dostawy przypraw i przypraw korzennych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 2 958 kg;
3) Dostawy warzyw i owoców konserwowych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 2 800 kg.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
3. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi: Część nr 1 - załącznik nr 2a do SIWZ, Część nr 2 – załącznik nr 2b do SIWZ, Część nr 3 – załącznik nr 2c do SIWZ.
Załączniki te stanowią jednocześnie Formularze cenowe, które stanowić będą część oferty.
4. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia ilości są szacunkowe i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbf94a3b-8119-4ced-9c67-f9de321f3ca2
Biuletyn 634652-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policji w Pile
Regon 57029066300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 3522134,
Zamawiajacy fax 67 3522322
Zamawiajacy email magdalena.losos@sppila.policja.gov.pl,
Adres strony url www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkolenie Policji
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pila.szkolapolicji.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7
Nazwa nadana zamowieniu 1) Dostawy różnych produktów spożywczych do Szkoły Policji w Pile; 2) Dostawy przypraw i przypraw korzennych do Szkoły Policji w Pile; 3) Dostawy warzyw i owoców konserwowych do Szkoły Policji w Pile
Numer referencyjny 673/JZ-53/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są: 1) Dostawy różnych produktów spożywczych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 4 365 kg; 2) Dostawy przypraw i przypraw korzennych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 2 958 kg; 3) Dostawy warzyw i owoców konserwowych do Szkoły Policji w Pile w orientacyjnej ilości 2 800 kg. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. 3. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi: Część nr 1 - załącznik nr 2a do SIWZ, Część nr 2 – załącznik nr 2b do SIWZ, Część nr 3 – załącznik nr 2c do SIWZ. Załączniki te stanowią jednocześnie Formularze cenowe, które stanowić będą część oferty. 4. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia ilości są szacunkowe i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 30.06.2020 r. 2. Zamawiający zastrzega prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, tj. 30.06.2020 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 3. Przewidywany termin pierwszej dostawy, we wszystkich trzech częściach: 13 stycznia 2020 r. 4. Dostawy towaru odbywać się będą do 3 razy w miesiącu w godz. 6:00 do 11:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 11:00.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) albo wykazał, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824 ze zm.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, która jest przedmiotem zamówienia, spełniającym niezbędne warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie rodzajów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (Dz. U. z 2007 r. nr 106 poz. 730) lub aktualnej decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824 ze zm.); b) Wypełniony „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (…)”, w którym należy wykazać dysponowanie min. jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towaru, ze wskazaniem daty wydania decyzji lub kontroli dopuszczającej pojazd do transportu w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: karty charakterystyki wybranych pozycji towaru, wskazanych w załącznikach nr 2a, 2b i 2c do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy): a) dla Części nr 1: Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy) wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ. b) dla Części nr 2: Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy) wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ. c) dla Części nr 3: Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy) wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2c do SIWZ. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, 5) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zawarte są w § 6 Istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)