Sukcesywna dostawa nabiału

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635060-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nabiału do wybranych jednostek obsługiwanych przez Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08e15de1-e1f5-4036-856f-726755cafb36
Biuletyn 635060-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
Regon 36854397100000
Zamawiajacy adres ulica Jana Gilasa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814666400
Zamawiajacy email lco@lco.lublin.eu, radoslaw.anton@lco.lublin.eu
Adres strony url http://lco.bip.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie. Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty przeprowadza wyłącznie procedurę wyboru wykonawcy.
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://lco.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w Lubelskim Centrum Ekonomiczno-Administracyjnym Oświaty, ul. Jana Gilasa 3, 20-2019 Lublin, pokój nr 115 - Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa nabiału
Numer referencyjny OAII.261.2.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nabiału do wybranych jednostek obsługiwanych przez Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący jednocześnie wycenę ofertową 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub lub zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy; d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy; e) liczby osób uczęszczających do danej placówki wraz z jednoczesną zmianą ilości zamawianych artykułów; 2) zmiana godziny dostawy żywności; 3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym wraz z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiana produktów wskazanych w załączniku do umowy. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są w następujących warunkach: 1) Ad pkt 1) – zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy: a) ad lit. a) - zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejszą umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a stawka i kwota podatku VAT oraz wartość wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do nowych przepisów; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, winien zawierać pełne faktyczne uzasadnienie obejmujące sposób oraz wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania zamówienia uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. b) ad lit. b) zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących dostawy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo do wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo od kwoty wzrostu minimalnej stawki godzinowej; kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących roboty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni roboty bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu niniejszej umowy; do wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy tj. pisemne zestawienie wynagrodzeń. Wykonawca winien dodatkowo wykazać jaką część ceny jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów; c) ad lit. c) zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym roboty; kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących roboty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni roboty bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu niniejszej umowy; do wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy tj. pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących dostawę, wraz z kwotami składek uiszczanych do ZUS / KRUS w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni dostawy bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi. Wykonawca winien dodatkowo wykazać jaką część ceny jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów; d) ad lit. d) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy Wykonawca winien wykazać bezpośredni lub pośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia, wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Wykonawca winien dodatkowo wykazać jaką część ceny jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów; e) w przypadku zmiany ilości osób uczęszczających do danej placówki zmianie ulegnie ilość zamawianych artykułów wraz z proporcjonalną zmianą wysokości wynagrodzenia, zakres zmian będzie proporcjonalny do okoliczności, z jakich wynikać będzie uzasadniona potrzeba Zamawiającego wynikająca ze zmiany liczby uczestników placówki, jednakże przedmiotowa zmiana może zostać dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności nie dało się przewidzieć, w okresie przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Ad.2) w przypadku zmian godzin dostawy produktów zakres zmian będzie proporcjonalny do okoliczności, z jakich wynikać będzie uzasadniona potrzeba Zamawiającego, jednakże zmian może zostać dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności nie dało się przewidzieć, w okresie przygotowywania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Ad pkt 3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz z zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia; 4) Ad pkt 4) zamiana na inne produkty spożywcze, posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy, które stanowiły podstawę wyboru oferty, z ewentualną zmianą wynagrodzenia tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysokości - pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta była konieczna ze względu na obiektywny brak możliwości dostarczenia oferowanego uprzednio produktu, w terminie zakreślonym przez Zamawiającego. Przedmiotowa nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów. 3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt. 1 i 2, dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 3, pkt 4 lit. b) – c), pkt 5 - 6 oraz w ust. 1a – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843).
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 65,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Szybkość dostaw w sytuacjach nagłych (nieplanowanych)
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)