GuidZP400 |
9f588b0b-a0ea-4861-b3df-463ac35bc36d
|
Biuletyn |
635556-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szaflary
|
Regon |
49189271300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zakopiańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szaflary
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-424
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 754 703
|
Zamawiajacy fax |
182 754 977
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szaflary.pl
|
Adres strony url |
www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0177/18 pn. „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Szaflary
|
Numer referencyjny |
ZP.271.55.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla placówek wsparcia dziennego w ramach projektu „Placówki Wparcia Dziennego w Gminie Szaflary” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od 21 do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy jest jednym z kryteriów w niniejszym postępowaniu. Termin wskazany przez Zamawiającego, minimalny to 21 dni, maksymalny to 30 dni.
|
Okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1843).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 1 dostawę sprzętu obejmującego zakresem: dostawę komputerów typu laptop lub/i projektorów i tablic multimedialnych, oraz minimum 1 dostawę mebli.
Wartości minimalna każdej z dostawa to 50 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Posiadania kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 3 do SIWZ
2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - przedstawił wykaz dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: - złożył aktualną na dzień składania ofert kopie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|