Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-12-12
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp.
Miejscowość GłogówMłp.
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635881-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, która obejmuje dostarczenie sprzętu i oprogramowania. Dostaw podzielona została na części. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 13. Monitor interaktywny ze statywem ruchomym – 2 szt. 14. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 25 szt. 15. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 24 szt. 16. Urządzenie wielofunkcyjne – 8 szt. 17. Telewizor – 1 szt. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 8. Drukarka półprzemysłowa – 6 szt. 9. Drukarka przemysłowa – 6 szt. 10. Tablet przemysłowy – 6 szt. 11. Drukarka biurowa – 6 szt. 12. Drukarka przenośna – 6 szt. 13. Czytnik kodów kreskowych – 6 szt. 14. Terminal mobilny – 6 szt. Każdy z elementów wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje gwarancję na min. 24 miesiące, chyba że co innego wskazane jest w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaoferować wydłużony okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c68e5793-f637-4b3c-b3b5-df9949631625
Biuletyn 635881-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp.
Regon 36230351000000
Zamawiajacy adres ulica kard. S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc GłogówMłp.
Zamawiajacy kod pocztowy 36-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17-789-72-52,
Zamawiajacy fax 17 85 17 707
Zamawiajacy email zso@glogow-mlp.pl,
Adres strony url http://slo.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROFESJONALNY LOGISTYK”, numer umowy RPPK.09.04.00-18-0002/19 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://slo.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://slo.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 58, 36-060 Głogów Małopolski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, która obejmuje dostarczenie sprzętu i oprogramowania. Dostaw podzielona została na części. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 13. Monitor interaktywny ze statywem ruchomym – 2 szt. 14. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 25 szt. 15. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 24 szt. 16. Urządzenie wielofunkcyjne – 8 szt. 17. Telewizor – 1 szt. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 8. Drukarka półprzemysłowa – 6 szt. 9. Drukarka przemysłowa – 6 szt. 10. Tablet przemysłowy – 6 szt. 11. Drukarka biurowa – 6 szt. 12. Drukarka przenośna – 6 szt. 13. Czytnik kodów kreskowych – 6 szt. 14. Terminal mobilny – 6 szt. Każdy z elementów wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje gwarancję na min. 24 miesiące, chyba że co innego wskazane jest w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaoferować wydłużony okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 1. Monitor interaktywny ze statywem ruchomym – 2 szt. 2. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 25 szt. 3. Komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu – 24 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne – 8 szt. 5. Etykiety i taśmy – 1 kpl. 6. Oprogramowanie magazynowe – 25 szt. 7. Oprogramowanie handlowe – 25 szt. 8. Oprogramowanie do wydruku kodów kreskowych – 25 szt. 9. Oprogramowanie do wydruku etykiet – 25 szt. 10. Licencja 3-letnia (1 stanowiskowa) narzędzie MonZa Edu – 3 lata x 25 szt. 11. Telewizor – 1 szt. 12. System do nauczania języków obcych – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 1. Drukarka półprzemysłowa – 6 szt. 2. Drukarka przemysłowa – 6 szt. 3. Tablet przemysłowy – 6 szt. 4. Drukarka biurowa – 6 szt. 5. Drukarka przenośna – 6 szt. 6. Czytnik kodów kreskowych – 6 szt. 7. Terminal mobilny – 6 szt. Każdy z elementów wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje gwarancję na min. 24 miesiące, chyba że co innego wskazane jest w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaoferować wydłużony okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 52,00
  
Kryteria Licencja na pakiet biurowy
Znaczenie 8,00
  
Kryteria Obsługa posprzedażowa w siedzibie szkoły w ciągu 24 miesięcy
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 8,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)