1. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy wraz z rozładunkiem artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1, transportem wykonawcy na jego koszt.
2. Zamówienia zgłaszane będą przez Zamawiającego drogą telefoniczną bądź mailowa.
3. Maksymalny termin realizacji zamówienia do trzech dni roboczych.
4. Dostawa produktów mleczarskich w godzinach 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku.
5. Dostawa pieczywa i przetworów mącznych w godzinach 6.00 – 14.00 od poniedziałku do soboty.
6. Pozostałe produkty spożywcze w godzinach 8.00 – 14.00 od poniedziałku do piątku.
7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w swojej siedzibie. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
8. Dostarczony towar powinien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie
z obowiązującymi normami i atestami. Powinien się znajdować w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone
i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
9. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych w dniu dostawy powinien być nie krótszy niż połowa terminu określonego przez producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego
i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – dla których obowiązuje termin nie krótszy niż 7 dni, natomiast dla mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od dnia dostawy.
10. Wraz z każdorazową dostawą towaru wykonawca musi dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w załącznikach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu objętego zamówieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej bądź większej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W przypadku zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego.
12. Zamawiający odmówi przyjęcia towaru w przypadku złej jakości dostarczonych produktów.
13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji dotyczącej jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji.
14. Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
15. Wykonawca przedłoży zamawiającemu na jego żądanie aktualne atesty wydane prze uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do obrotu. Ponadto Wykonawca dostarczy wykaz alergenów w dostarczanych produktach.
16. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu. Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
2233ba91-8485-4ef1-84c4-62a7b094fc58
|
Biuletyn |
635715-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29657800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przebendowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wejherowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-58 672-15-91,
|
Zamawiajacy fax |
0-58 672-67-11
|
Zamawiajacy email |
dpswejherowo@gmail.com,
|
Adres strony url |
www.dpswejherowo.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.dpswejherowo.com.pl:http://bip.powiatwejherowski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dpswejherowo.com.pl; http://bip.powiatwejherowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, ul. Przebendowskiego 1,84-200 Wejherowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów zywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie, ul. Przebendowskiego 1 w okresie 01.01.2020 - 31.12.2020
|
Numer referencyjny |
DPS.AG.3310.14.19.AM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy wraz z rozładunkiem artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie przy ul. Przebendowskiego 1, transportem wykonawcy na jego koszt.
2. Zamówienia zgłaszane będą przez Zamawiającego drogą telefoniczną bądź mailowa.
3. Maksymalny termin realizacji zamówienia do trzech dni roboczych.
4. Dostawa produktów mleczarskich w godzinach 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku.
5. Dostawa pieczywa i przetworów mącznych w godzinach 6.00 – 14.00 od poniedziałku do soboty.
6. Pozostałe produkty spożywcze w godzinach 8.00 – 14.00 od poniedziałku do piątku.
7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w swojej siedzibie. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru.
8. Dostarczony towar powinien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie
z obowiązującymi normami i atestami. Powinien się znajdować w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone
i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
9. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych w dniu dostawy powinien być nie krótszy niż połowa terminu określonego przez producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego
i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych – dla których obowiązuje termin nie krótszy niż 7 dni, natomiast dla mięsa drobiowego oraz mleka świeżego – 5 dni licząc od dnia dostawy.
10. Wraz z każdorazową dostawą towaru wykonawca musi dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w załącznikach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu objętego zamówieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej bądź większej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W przypadku zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego.
12. Zamawiający odmówi przyjęcia towaru w przypadku złej jakości dostarczonych produktów.
13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji dotyczącej jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji.
14. Wykonawca dokonuje nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
15. Wykonawca przedłoży zamawiającemu na jego żądanie aktualne atesty wydane prze uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do obrotu. Ponadto Wykonawca dostarczy wykaz alergenów w dostarczanych produktach.
16. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu. Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda od wykonawców szczególnych wymagań w tym zakresie przyjmując oświadczenie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca - zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust.1a, art. 57 ust.1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|