GuidZP400 |
c8f7a7a6-811d-44fc-b731-3d28c497d6b2
|
Biuletyn |
635761-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
|
Regon |
28817100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. Piotra Ściegiennego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 548 802,
|
Zamawiajacy fax |
94 35 225 16
|
Zamawiajacy email |
m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl,
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mleka i produktów nabiałowych przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
|
Numer referencyjny |
DPZ.271.35.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzeg punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: mleka konsumpcyjnego oraz produktów nabiałowych, wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w niniejszej specyfikacji. Dostarczane produkty powinny być wysokiej jakości, nadające się do bezpośredniej konsumpcji.
2. Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach producenta z oznaczonymi:
- nazwą produktu,
- nazwą producenta,
- masą zawartości opakowania,
- terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania,
- identyfikacją partii produktu.
3. Dostarczane produkty powinny zachowywać przydatność do spożycia, co najmniej przez okres 7 dni od dostawy chyba, że ze względu na specyfikę towaru termin przydatności do spożycia ogólnie jest krótszy.
4. Opakowanie produktów płynnych powinno być hermetyczne, a pozostałych dostosowane do właściwości danego towaru i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
5. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
6. Dostawy realizowane powinny być sukcesywnie partiami na odrębne zlecenia. Wymaganym terminem realizacji zleceń jest okres maksymalnie 12 godzin (termin realizacji dostawa cząstkowych jest jednym z kryteriów oceny ofert), w uzasadnionych przypadkach dostawy zamówione do godz. 10 rano muszą być zrealizowane w tym samym dniu do godz. 14.
7. Zakładana częstotliwość dostaw maksymalnie sześć razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty).
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek jeżeli Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Spełnieniem warunku w zakresie posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, od dnia składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, dostaw, z których co najmniej jedna była o wartości umownej nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto albo suma wartości trzech dostaw wynosiła 70% ceny ofertowej brutto.
Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz za przestrzeganie zasad higieny żywności określonych w przepisach ustawy z dnia 17 października 2005 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz opisanych w wytycznych stosowania systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP).
Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu nabiału zapewniającym właściwe warunki sanitarno-higieniczne oraz zachowanie świeżości dostarczanych produktów
Wykonawca powinien dysponować personelem przeszkolonym i posiadającym zaświadczenie o uzyskaniu kwalifikacji w zakresie podstawowych zagadnień higieny wymaganych od osób biorących udział w produkcji lub obrocie środkami spożywczymi.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy
w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 i ust.2 pkt. 5 ustawy, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
• oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
• listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5) ustawy, albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale VIII pkt. 2, 3 i 4 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności. W wykazie należy podać: dane dotyczące odbiorcy (pełna nazwa, adres siedziby i nr telefonu), przedmiotu dostaw, wartości zamówienia i okresu realizacji, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
3) wykazu środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia z załączoną kserokopią wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopią decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. – Dz. U. z 2003 r. nr 21 poz. 179), którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł
2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego podmiotu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego obowiązany będzie złożyć stosowne dokumenty dotyczące w szczególności
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|