Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Data publikacji 2019-12-18
Data zakończenia 2019-12-30 00:00:00
Instytucja Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635098-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-15).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 963a7a93-904c-4dd4-bb62-6ba9a9c6dc8f
Biuletyn 635098-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Regon 11026815000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stępińska
Zamawiajacy adres numer domu 19/25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 318 60 00
Zamawiajacy fax 22 318 63 41
Zamawiajacy email zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
Adres strony url www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Czerniakowski Sp. z o.o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny 76/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-15). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy Pakietu Nr 1-14 1) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.), tj.: a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); b) deklaracja/certyfikat zgodności z Certyfikatem CE. c) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 6 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 2) zmiany ceny jednostkowej brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do j Umowy, w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 4 Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę; 3) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 5) zamiany asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; W przypadku zaprzestania produkcji lub braku asortymentu na rynku polskim Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić dokument potwierdzający ten fakt od Producenta i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tzw. „zamiennik” danego produktu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Zaopatrzenia. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu podanego w Załączniku nr 1 do Umowy; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy wynikających ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez Producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową; 7) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów zamówienia z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego charakteru i proporcjonalności wynagrodzenia; 8) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki; 9) zmiany postanowień umowy stanowiące następstwo ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 10) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej 11) obniżenia ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy 12) zmiany numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania Umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w Umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 13) wprowadzenie nowego asortymentu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; Zamawiający może odmówić wprowadzenia zmiany do Umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający uzna i uzasadni na piśmie, że taka zmiana nie leży w jego interesie lub nie gwarantuje otrzymania asortymentu zgodnego z jego oczekiwaniami; 14) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Zamawiającego do przyjmowania faktur elektronicznych; - odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
IV 4 4 data 2019-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 1 - Asortyment do aparatury medycznej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 2 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 3 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 4 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 5 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 6 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 7 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 8 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 9 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 10 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 11 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Asortyment do aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 12 - Asortyment do aparatury medycznej 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Laryngoskop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 13 - Laryngoskop 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Akumulatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 14 - Akumulatory 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Oferowany okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)