GuidZP400 |
963a7a93-904c-4dd4-bb62-6ba9a9c6dc8f
|
Biuletyn |
635098-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
|
Regon |
11026815000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stępińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19/25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 318 60 00
|
Zamawiajacy fax |
22 318 63 41
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
76/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-15).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy Pakietu Nr 1-14
1) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą
z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.), tj.: a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); b) deklaracja/certyfikat zgodności z Certyfikatem CE. c) w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 6 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 2) zmiany ceny jednostkowej brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do j Umowy, w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 4 Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę; 3) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 5) zamiany asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; W przypadku zaprzestania produkcji lub braku asortymentu na rynku polskim Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić dokument potwierdzający ten fakt od Producenta
i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tzw. „zamiennik” danego produktu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Zaopatrzenia. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu podanego w Załączniku nr 1 do Umowy; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy wynikających ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez Producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową; 7) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów zamówienia z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego charakteru i proporcjonalności wynagrodzenia; 8) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki; 9) zmiany postanowień umowy stanowiące następstwo ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 10) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej 11) obniżenia ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy
12) zmiany numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania Umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w Umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 13) wprowadzenie nowego asortymentu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; Zamawiający może odmówić wprowadzenia zmiany do Umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający uzna i uzasadni na piśmie, że taka zmiana nie leży w jego interesie lub nie gwarantuje otrzymania asortymentu zgodnego z jego oczekiwaniami;
14) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Zamawiającego do przyjmowania faktur elektronicznych;
- odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 1 - Asortyment do aparatury medycznej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 2 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 3 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 4 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 5 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 6 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 7 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 8 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 9 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 10 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 11 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 12 - Asortyment do aparatury medycznej
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Laryngoskop
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 13 - Laryngoskop
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Akumulatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów zużywalnych do aparatury Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. - Pakiet nr 14 - Akumulatory
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
3) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |