Data publikacji |
2019-12-19 |
Data zakończenia |
2019-12-30 00:00:00 |
Instytucja |
Gmina Dubiecko |
Miejscowość |
Dubiecko |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Przetworzone owoce i warzywa,
- Produkty mleczarskie,
- Pieczywo,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
637723-N-2019 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 32000003, 152200006, 151000009, 158110006, 153300000, 31425003, 155000003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
d3beb419-8d38-47d0-b45d-a95cbc53e1d2
|
Biuletyn |
637723-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dubiecko
|
Regon |
65090045300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przemyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dubiecko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-750
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 511 156
|
Zamawiajacy fax |
166 511 156
|
Zamawiajacy email |
ugdubiecko@wp.pl
|
Adres strony url |
www.dubiecko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=dubiecko/&strona=19&typ=podmenu&typmenu=19&menu=1&id=1&str=1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
|
Numer referencyjny |
OŚW.271.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Dubiecku z podziałem na części:
Część 1 – różne artykuły spożywcze;
Część 2 – świeże owoce i warzywa;
Część 3 – ryby konserwowe i mrożone;
Część 4 – mięso i wędliny;
Część 5 – pieczywo;
Część 6 – warzywa i owoce mrożone;
Część 7 – jaja;
Część 8 – nabiał;
Część 9 – wyroby świeże.
Szczegółowe warunki oraz szacunkową ilość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają Formularze asortymentowo – cenowe stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-9 do SIWZ oraz wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.dubiecko.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu – bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy.
Mogą być to:
- zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy;
- urzędowa zmiana stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy;
- w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim – o wielkość tegoż wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen;
- zmiany przepisów prawa, których treść oddziałuje bezpośrednio lub pośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;
- w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych;
- w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
- w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
- w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
świeże owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
ryby konserwowe i mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
wyroby świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilość zostały określone w Załączniku nr 1-9 do SIWZ
|
| |