| GuidZP400 |
e227d16d-64a5-4d4d-ab06-79018ded7278
|
| Biuletyn |
524589-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
| Regon |
59846300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
| Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
| Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.gdansk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Uchwała nr XIII/267/19 Rady Miasta Gdańska z dnia 29 sierpnia 2019 r. wskazuje Urząd Miejski w Gdańsku jako podmiot wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego na własne potrzeby i potrzeby jednostek obsługiwanych - jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Gdańska, w przypadku niniejszego postępowania - Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku, ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk.
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku, w okresie jednego roku
|
| Numer referencyjny |
BZP.271.28.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków, w okresie jednego roku, tj. do:
a) Żłobka nr 1 – ul. Malczewskiego 33,
b) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a,
c) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20,
d) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3,
e) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14,
f) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1,
g) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17,
h) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8,
i) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2,
j) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16,
k) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12,
l) Filia Żłobka nr 7 - ul. Kolorowa 27.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ – Wykaz asortymentowy, w którym określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okresu przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp.
3. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia wskazanego we wzorze umowy.
4. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie, w Rozdziale 14 SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły spożywcze wyłącznie w oryginalnych opakowaniach producenta.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Ad. pkt II.8: 1. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający ma prawo do miesięcznej przerwy w zamawianiu dostaw przez część odbiorców w lipcu, a część – w sierpniu.
2. O planowanej przerwie w zamawianiu dostaw Wykonawca zostanie poinformowany z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przez przedstawiciela płatnika.
3. Towar należy dostarczać do magazynów odbiorców, chyba że strony uzgodnią inne miejsce spełnienia świadczenia Wykonawcy.
4. Dostawy do Żłobka nr 1 „Fraszka” przy ul. Malczewskiego 33 w Gdańsku rozpoczną się po zakończonych pracach termomodernizacyjnych i wznowieniu działalności żłobka, tj. około lipca 2020 r.
5. Dostawy do Żłobka nr 2 „Kasztanek” przy ul. Piastowskiej 92a w Gdańsku mogą zostać wyłączone na okres planowanej termomodernizacji tj. na okres około 8 miesięcy.
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej lub jest wpisany do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1252 ze zm).
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
aktualna decyzja lub zaświadczenie wystawione przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, które potwierdzają wpisanie zakładu wykonawcy do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność albo o wpisaniu ich do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
a) decyzja lub zaświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli dokument został wystawiony w okresie wcześniejszym niż wskazany powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentu oświadczenie, że informacje zawarte w dokumencie są aktualne i nie uległy zmianie na dzień upływu terminu składania ofert.
b) w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia;
c) w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział nr 14 - Wzór umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.04.2020 o godzinie 12:00 w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, I piętro, pokój 127 - poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). 4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 3. Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|