GuidZP400 |
83c13277-b3b8-46c9-8756-0fe127f99b2d
|
Biuletyn |
526446-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
20832110000240
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Morcinka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lwówek Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 782 01 04
|
Zamawiajacy fax |
75 782 44 32
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
|
Adres strony url |
www.pczlwowek.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pczlwowek.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
PCZ-NZP-382/4/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu medycznego:
- zad. nr 1 – dwukopułowa lampa operacyjna bezcieniowa montowana do stropu – szt. 1
- zad. nr 2 – sufitowa kolumna chirurgiczna montowana do stropu – szt. 2, sufitowa kolumna anestezjologiczna montowana do stropu – szt. 2
- zad. nr 3 – nadłóżkowy poziomy panel zasilający jednostanowiskowy – szt. 2
I ETAP: montaż podkonstrukcji danego urządzenia wraz z przewidzeniem odpowiedniego o ile będzie potrzebne wzmocnienia konstrukcji budynku – 14 dni od daty zawarcia umowy.
II ETA: montaż urządzeń - po realizacji robót przez obecnego Wykonawcę prac – lipiec 2020 r.
W ofercie należy podać wszystkie wytyczne branżowe niezbędne do prawidłowej pracy zaoferowanego sprzętu.
Dot. zad. nr 1 i 2
Strop jaki występuje na obiekcie nad salami operacyjnymi to strop gęstożebrowy DZ 3 - jest to strop nad ostatnią kondygnacją ( zał. nr 4 rysunki ostatniej kondygnacji (rysunek technologii) oraz przekroje). Dopuszczalne obciążenie jakie strop może przenosić wynika z typu stropu a ilość obciążenia jakie ma wystąpić określa Dostawca i montażysta urządzenia. Projekt montażu musi być zatwierdzony przez Projektanta konstruktora "BLOKU OPERACYJNEGO" - na etapie realizacji robót;
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
I ETAP: montaż podkonstrukcji danego urządzenia wraz z przewidzeniem odpowiedniego o ile będzie potrzebne wzmocnienia konstrukcji budynku – 14 dni od daty zawarcia umowy.
II ETA: montaż urządzeń - po realizacji robót przez obecnego Wykonawcę prac – lipiec 2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 PLN,
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego wraz z montażem o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie zł: sto tysięcy) każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ( lub wskazać dostępność w formie elektronicznej).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł
2) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł
3) wykaz wykonanych min. dwóch dostaw sprzętu medycznego wraz z montażem o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie zł: sto tysięcy) każda.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) strony z oryginalnych katalogów producenta/ów oferowanego sprzętu medycznego z zaznaczonymi parametrami potwierdzającymi wymagania Zamawiającego ujęte w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 02.04.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 111) w dniu 02.04.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne.
Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) zmiany danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.) oraz zmiany podwykonawcy,
b) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;
c) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;
d) obniżenia ceny przez Wykonawcę;
e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub urzędowej wykładni prawa, w szczególności w związku z implementacją do krajowego porządku prawnego przepisów Rozporządzenia RODO;
f) zmiany stawki podatku VAT, w momencie wejścia w życie ich obowiązywania. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto nie zmieni się;
g) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. le art.144 ustawy Pzp;
h) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
i) zmiana rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|