Dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2020-03-25
Data zakończenia 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524915-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.

2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 odrębnych zadań, tj.:
Zadanie nr 1 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora (DK/ZAIT)
Zadanie nr 2 Dostawa, montaż i uruchomienie inkubatorów – 2 szt. (DN/ZRO)
Zadanie nr 3 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ilościowej oceny transkryptu BCR-ABL (DK/KTS)
Zadanie nr 4 Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarek do ogrzewania płynów infuzyjnych – 2 szt. (DK/ZAIT)
Zadanie nr 5 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO)
Zadanie nr 6 dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS)
Zadanie nr 7 dostawa, montaż i uruchomienie dostawa, montaż i uruchomienie stołu operacyjnego (DK/BO)

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ). Ww. załączniki zawierają Specyfikacje cenowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c94a486a-ff5a-4199-a3c1-34eb00ed6227
Biuletyn 524915-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl,
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-24/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 odrębnych zadań, tj.: Zadanie nr 1 Dostawa, montaż i uruchomienie respiratora (DK/ZAIT) Zadanie nr 2 Dostawa, montaż i uruchomienie inkubatorów – 2 szt. (DN/ZRO) Zadanie nr 3 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ilościowej oceny transkryptu BCR-ABL (DK/KTS) Zadanie nr 4 Dostawa, montaż i uruchomienie cieplarek do ogrzewania płynów infuzyjnych – 2 szt. (DK/ZAIT) Zadanie nr 5 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do piezochirurgii (DK/BO) Zadanie nr 6 dostawa, montaż i uruchomienie automatu myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji szkła laboratoryjnego (DK/KTS) Zadanie nr 7 dostawa, montaż i uruchomienie dostawa, montaż i uruchomienie stołu operacyjnego (DK/BO) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Parametry techniczne (załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ). Ww. załączniki zawierają Specyfikacje cenowe.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia wykonania umowy (jednak nie krótszej niż okres gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu) w zakresie każdego z zadań. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:  w zakresie zadania nr 1 i 4: do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,  w zakresie zadań nr 2 i 6: do 6 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,  w zakresie zadania nr 3 i 5: do 5 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy,  w zakresie zadania nr 7: do 2 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci  w zakresie zadania nr 1: 1) certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia, 2) katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierający opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami),  w zakresie zadań nr 2 i 3: nie wymaga się złożenia dokumentów dot. przedmiotu zamówienia,  w zakresie zadania nr 4: 1) katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierający opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami),  w zakresie zadania nr 5: 1) certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia,  w zakresie zadania nr 6: 1) katalog lub folder producent lub dystrybutor zawierające opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami),  w zakresie zadania nr 7: 1) certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzające oznakowanie CE oferowanego urządzenia, 2) katalog lub folder producenta lub dystrybutora zawierające opis oferowanego urządzenia, Wymagany katalog lub folder powinien zawierać zdjęcia oferowanego urządzenia (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami), 3) dokument potwierdzający, iż oferowane materace posiadają powłokę antybakteryjną wydany przez producenta materacy.
Inne dokumenty niewymienione Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Parametry techniczne” – załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ (odpowiednio do zakresu składanej oferty), 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z treścią załącznika nr 4.1 i 4.2 do SIWZ, tj. § 8 ZMIANY UMOWY: 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) konieczności skorygowania ceny brutto w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT), 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 1) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki: 1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, 2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)