Dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Data publikacji 2020-03-27
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526991-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ. Liczba części (pakietów) – 4.
Pakiet 1 – Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej.
Pakiet 2 – Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych.
Pakiet 3 – Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne.
Pakiet 4 – Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i zestawienie parametrów wymaganych. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f2f1151-a709-4897-81fd-5ef10213350d
Biuletyn 526991-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ. Liczba części (pakietów) – 4. Pakiet 1 – Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej. Pakiet 2 – Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych. Pakiet 3 – Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne. Pakiet 4 – Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i zestawienie parametrów wymaganych. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na wyrób medyczny i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie - dotyczy wszystkich pakietów. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie - dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga! Jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną. Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą. 3. Opisy produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy wszystkich pakietów. Wykonawcy w w.w. dokumentach powinni oznaczyć, którego pakietu i pozycji dotyczy. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie techniki wykonania aplikacji stabilizatorów i implantów w terminie określonym przez Zamawiającego – dotyczy Pakietu 2, Pakietu 3 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia po 3 komplety każdego rodzaju produkowanych implantów terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przekazane implanty Kupujący zatrzyma w bezpłatny depozyt na czas trwania umowy. Z chwilą zużycia implantu Kupujący poinformuje pisemnie, niezwłocznie Sprzedającego o tym fakcie, co będzie podstawą do wystawienia przez Sprzedającego faktury oraz podstawą do zapłaty wynagrodzenia za zużyty implant, a jednocześnie zobowiązuje Sprzedającego do dostarczenia kolejnego implantu - dotyczy Pakietu 2. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia kompletu pełnego instrumentarium do oferowanych implantów (zgodnie z opisem w Załącznikiem nr 4 do SIWZ) na czas trwania umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy Pakietu 2. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni nieodpłatny serwis narzędzi służących do zakładania implantów przez okres trwania umowy. Protokół nieodpłatnego przekazania z wykazem narzędzi zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy- dotyczy Pakietu 2. 8. Instrukcje obsługi na wezwanie i przy odbiorze w jęz. polskim/dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanego przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakietu 3. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia po 3 komplety każdego rodzaju produkowanych stabilizatorów/implantów w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przekazane stabilizatory/implanty Kupujący zatrzyma w bezpłatny depozyt na czas trwania umowy. Z chwilą zużycia stabilizatora/implantu Kupujący poinformuje pisemnie, niezwłocznie Sprzedającego o tym fakcie, co będzie podstawą do wystawienia przez Sprzedającego faktury oraz podstawą do zapłaty wynagrodzenia za zużyty stabilizator/implant, a jednocześnie zobowiązuje Sprzedającego do dostarczenia kolejnego stabilizatora/implantu - dotyczy Pakietu 3 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy użyczy nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Szpitala komplet pełnego instrumentarium (zgodnie z opisem w Załącznikiem nr 4 do SIWZ), na czas trwania umowy – dotyczy Pakietu 3 11. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni nieodpłatny serwis instrumentarium przez okres trwania umowy. Protokół nieodpłatnego przekazania z wykazem instrumentarium zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu pierwszej dostawy – dotyczy Pakietu 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie: a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy, b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, c) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Kupującego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy. (a) poszczególnych pozycji Asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu, jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie, jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie: i. zakończeniem produkcji lub wycofaniem z rynku określonych pozycji asortymentu, wycofania zezwolenia na wprowadzenie do obrotu i stosowania określonych pozycji asortymentu, ii. powtarzającymi się brakami określonych pozycji asortymentu, powodującymi opóźnienia w realizacji zamówień określonych partii asortymentu, iii. zmianą nazwy handlowej określonych pozycji asortymentu, iv. wprowadzeniem na rynek produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego w stosunku do określonych pozycji asortymentu, - pod warunkiem, że nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie zwiększy się. O tym, czy nowy produkt posiada te same lub lepsze parametry jakościowe decydował będzie wyłącznie Kupujący. (b) Zmiany postaci opakowania określonych pozycji Asortymentu, zawierającego inną ilość produktu niż wskazana w Załączniku nr 1, pod warunkiem przeliczenia matematycznego, by całkowita ilość zgodna była z ilością wskazaną w Załączniku nr 1.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami.
  

Criterion

Kryteria Termin sterylności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)