| GuidZP400 |
4f2f1151-a709-4897-81fd-5ef10213350d
|
| Biuletyn |
526991-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
| Regon |
45066502400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-404
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
| Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
|
| Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/20/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów do leczenia dyskopatii dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ. Liczba części (pakietów) – 4.
Pakiet 1 – Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej.
Pakiet 2 – Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych.
Pakiet 3 – Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne.
Pakiet 4 – Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i zestawienie parametrów wymaganych. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na wyrób medyczny i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie - dotyczy wszystkich pakietów.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie - dotyczy wszystkich pakietów.
Uwaga!
Jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną.
Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą.
3. Opisy produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy wszystkich pakietów.
Wykonawcy w w.w. dokumentach powinni oznaczyć, którego pakietu i pozycji dotyczy. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie techniki wykonania aplikacji stabilizatorów i implantów w terminie określonym przez Zamawiającego – dotyczy Pakietu 2, Pakietu 3
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia po 3 komplety każdego rodzaju produkowanych implantów terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przekazane implanty Kupujący zatrzyma w bezpłatny depozyt na czas trwania umowy. Z chwilą zużycia implantu Kupujący poinformuje pisemnie, niezwłocznie Sprzedającego o tym fakcie, co będzie podstawą do wystawienia przez Sprzedającego faktury oraz podstawą do zapłaty wynagrodzenia za zużyty implant, a jednocześnie zobowiązuje Sprzedającego do dostarczenia kolejnego implantu - dotyczy Pakietu 2.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia kompletu pełnego instrumentarium do oferowanych implantów (zgodnie z opisem w Załącznikiem nr 4 do SIWZ) na czas trwania umowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy Pakietu 2.
7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni nieodpłatny serwis narzędzi służących do zakładania implantów przez okres trwania umowy. Protokół nieodpłatnego przekazania z wykazem narzędzi zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy- dotyczy Pakietu 2.
8. Instrukcje obsługi na wezwanie i przy odbiorze w jęz. polskim/dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanego przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakietu 3.
9. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia po 3 komplety każdego rodzaju produkowanych stabilizatorów/implantów w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przekazane stabilizatory/implanty Kupujący zatrzyma w bezpłatny depozyt na czas trwania umowy. Z chwilą zużycia stabilizatora/implantu Kupujący poinformuje pisemnie, niezwłocznie Sprzedającego o tym fakcie, co będzie podstawą do wystawienia przez Sprzedającego faktury oraz podstawą do zapłaty wynagrodzenia za zużyty stabilizator/implant, a jednocześnie zobowiązuje Sprzedającego do dostarczenia kolejnego stabilizatora/implantu - dotyczy Pakietu 3
10. Oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy użyczy nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Szpitala komplet pełnego instrumentarium (zgodnie z opisem w Załącznikiem nr 4 do SIWZ), na czas trwania umowy – dotyczy Pakietu 3
11. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni nieodpłatny serwis instrumentarium przez okres trwania umowy. Protokół nieodpłatnego przekazania z wykazem instrumentarium zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu pierwszej dostawy – dotyczy Pakietu 3
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie:
a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy,
b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
c) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Kupującego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy.
(a) poszczególnych pozycji Asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu, jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie, jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie:
i. zakończeniem produkcji lub wycofaniem z rynku określonych pozycji asortymentu, wycofania zezwolenia na wprowadzenie do obrotu i stosowania określonych pozycji asortymentu,
ii. powtarzającymi się brakami określonych pozycji asortymentu, powodującymi opóźnienia w realizacji zamówień określonych partii asortymentu,
iii. zmianą nazwy handlowej określonych pozycji asortymentu,
iv. wprowadzeniem na rynek produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego w stosunku do określonych pozycji asortymentu,
- pod warunkiem, że nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie zwiększy się. O tym, czy nowy produkt posiada te same lub lepsze parametry jakościowe decydował będzie wyłącznie Kupujący.
(b) Zmiany postaci opakowania określonych pozycji Asortymentu, zawierającego inną ilość produktu niż wskazana w Załączniku nr 1, pod warunkiem przeliczenia matematycznego, by całkowita ilość zgodna była z ilością wskazaną w Załączniku nr 1.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-17T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Implanty do stabilizacji międzywyrostkowej dynamicznej.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Implanty do stabilizacji międzytrzonowej do operacji dyskopatii szyjnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Stabilizatory międzykolczyste - dynamiczne i Stabilizatory międzykolczyste – sztywne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dynamiczny stabilizator międzywyrostkowy umieszczany między łukami.
|
| | |