| GuidZP400 |
73682ff3-39b9-4e4e-8a0b-04b74caf66ff
|
| Biuletyn |
527734-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
00031146700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
| Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/20/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii w postaci układy oddechowe do respiratora transportowego, zaworki biopsyjne i ssące do bronchoskopu, torba opatrunkowa.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
15770,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1, Załącznik nr 5 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 15 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 2 - 10 000,00 pln
Załącznik nr 3 - 2 000,00 pln
Załącznik nr 4 - 3 000,00 pln
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1, Załącznik nr 5 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 15 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 2 - 10 000,00 pln
Załącznik nr 3 - 2 000,00 pln
Załącznik nr 4 - 3 000,00 pln
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opisy, ulotki lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załącznikach nr 1 – nr 3 do SIWZ.
2) Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t. j. Dz. U. 2019, poz. 175, 447, 534), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta cenową zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ,
2) Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 3 do SIWZ.
3) Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 5 i nr 6 do SIWZ)
4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
2. zmiana stawki podatku VAT,
3. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
4. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
5. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|