GuidZP400 |
897e06f5-b3bf-4bd7-933d-37d45646eaaf
|
Biuletyn |
528109-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
|
Regon |
36527469000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
115
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-542
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426377278
|
Zamawiajacy fax |
426377278
|
Zamawiajacy email |
beata.sepska@cez.lodz.pl
|
Adres strony url |
https://cezlodz.bip.wikom.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://cezlodz.bip.wikom.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Stefana Żeromskiego 115, 90-542 Łódź,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, systemu nawigacji (GPS) w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
|
Numer referencyjny |
SKIS/5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
zamawiający nie zastrzega tego prawa
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
zamawiający nie określa maksymalnej liczby części na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, systemu nawigacji (GPS) w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
1 Jednostka centralna zestawu komputerowego 2
2 Jednostka centralna zestawu komputerowego 1
3 Monitor do zestawu komputerowego 3
4 Nawigacja satelitarna GPS z mapą GPS 15
5 Tablica interaktywna wraz oprogramowaniem 3
6 Projektor multimedialny 3
7 Zestaw głośników stereofonicznych do tablic multimedialnych 3
8 Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem i kopiarką 2
9 Przenośny komputer dla każdego ucznia i nauczyciela wraz z systemem operacyjnym 20
10 urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym 1
11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne (kolorowe) 1
12 Drukarka 3d 1
13 Wizualizer 1
14 System do zbierania i analizowania odpowiedzi 1
15 Przełącznik zarządzalny 6
16 Zasilacz UPS 1
17 Serwer 1
18 Konsola modułowa 1
19 router 6
20 Router AP do laptopów 3
21 Okablowanie strukturalne 1 (pracownia)
CPV:
Główny kod CPV:
30236000-2 Rożny sprzęt komputerowy
Pozostałe kody:
Kody CPV
30213000-5 Komputery osobiste
30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 Akcesoria komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48760000-3 Pakiet oprogramowania do ochrony antywirusowej
30213100-6 Komputery przenośne
42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 Drukarki i plotery
32322000-6 Urządzenia multimedialne
38652120-7 Projektory wideo
32420000-3 Urządzenia sieciowe
30200000-1 urządzenia komputerowe
30237280-5 Akcesoria zasilające
32410000-0 Lokalna sieć komputerowa
38112100-4 Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z
OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega
wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby
wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w
celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1
SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -
oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również
wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO
zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z
nazwami / firmami Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu
przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z
informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa
każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których
mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące
podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia,
o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio
wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników
spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język
polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia
dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku
wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę
oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych
oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności
oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1
i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
par 11 umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane;
3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;
7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
|
IV 4 4 data |
2020-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być złożona w języku polskim. Dokumenty złożone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7
Ustawy ani prawa opcji,zawarcia umowy ramowej,składania ofert wariantowych,rozliczania w
walutach obcych,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez
zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum
Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi b) inspektorem ochrony danych osobowych
jest Teresa Łęcka, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi, ul. Żeromskiego
115, 90-542 Łódź, mail: teresa.lecka@cez.lodz.pl, tel. 42 637 72 78 c) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie wynikającym z
przepisów Umowy w związku z realizacją projektu pn. „Szkoła Kompetencji i Sukcesu”,
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. f) obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie przysługuje Pani/Panu: − w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. UWAGA: • skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej. • W
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. •
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
|