GuidZP400 |
9e867348-1ec0-4c28-94b8-eb5953fa7b3a
|
Biuletyn |
527945-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
28836600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
W.K. Roentgena
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-781
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22/570-94-60,
|
Zamawiajacy fax |
22/570-94-60
|
Zamawiajacy email |
Monika.Szwarczewska@coi.pl,
|
Adres strony url |
www.pib-nio.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pib-nio.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pib-nio.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, ul. Wawelska 15 B, 02 – 034 Warszawa, pokój nr 012, parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do przechowywania drobnego sprzętu medycznego, koszy, wieszaków
|
Numer referencyjny |
PN-78/20/KT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady medyczne, pojemników do przechowywania drobnego sprzętu medycznego, koszy, wieszaków szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularzu cenowym, zawierającym opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Dostawa dla pakietu nr 1 – 36 miesięcy od daty podpisania umowy
2. Dostawa dla pakietu nr 2-6 – 24 miesiące od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski –zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny
i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga założenia stosownego oświadczenia .
b) materiałów informacyjnych (np. materiały techniczno – reklamowe, foldery, opisy techniczne, ulotki, katalogi, oświadczenia, informacje od producenta, karty katalogowe produktów) wystawionych przez producenta lub dystrybutora opisujących parametry techniczne zaoferowanych produktów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
W/w dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnienie wymagań postawionych
w SIWZ przez Zamawiającego.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia próbki - w ilości 1 sztuka
(do wybranych pozycji z pakietu) - w celu weryfikacji zgodności próbki z wymaganiami Zamawiającego tj. zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
d) Dotyczy pakietu nr 1 – certyfikaty potwierdzające, iż pojemniki zostały dopuszczone do gromadzenia odpadów medycznych (wymagane certyfikaty dopuszczające do używania zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą:
a) upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej RP;
b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
c) formularz cenowy – załączniki nr 2 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
RODO - zgodnie z zapisami SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z projektami umów - załącznik nr 5 i 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 1 – pojemniki na odpady medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 2 – kosze do segregacji odpadów wraz z łącznikami i wkładami (wiaderkami)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 3 – stelaże do worków na odpady
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 4 - pojemniki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 5 – kosze druciane
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 6 – metalowe wieszaki
|
| |