GuidZP400 |
ef34bac5-f679-4cb7-a9ba-656adbb39c9f
|
Biuletyn |
528645-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 84 88 415,
|
Zamawiajacy fax |
59 84 23 583
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl,
|
Adres strony url |
bip.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.um.slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”
|
Numer referencyjny |
SRZP.271.15.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 30197644-2 - Papier kserograficzny.
5. Ilości i rodzaje papieru określone są w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i zostały podane szacunkowo na podstawie prognozowanego zapotrzebowania na okres realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego asortymentu z zachowaniem cen jednostkowych - w ramach całkowitej wartości umowy.
6. Warunki realizacji:
a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na pisemne zlecenie przesłane do Wykonawcy e-mailem.
b) Pisemne zlecenie dostawy musi być podpisane przez Dyrektora Wydziału Administracyjno - Technicznego – wzór zlecenia dostawy stanowi Załącznik nr 3 do umowy.
c) Zamawiający dopuszcza termin dostawy maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar w dni robocze do miejsca dostawy własnym transportem i na własny koszt – w terminie określonym w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na sukcesywnej dostawie papieru kserograficznego o wartości minimum 50.000,00 zł brutto – Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
b) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2) lit. c - Załącznik Nr 5 do SIWZ;
b) dowody określające czy dostawy (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2) lit. c SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|