Dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do Mediateki w Mońkach.

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-21 00:00:00
Instytucja Gmina Mońki
Miejscowość Mońki
Województwo podlaskie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530361-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do budynku Mediateki w Mońkach wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.
2. Wszystkie oferowane fotele muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
4. Wykonawca musi dostarczyć fotele własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynku Mediateki w Mońkach.
5. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniu, w których będą montowane fotele w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury.
6. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczone fotele licząc od dnia dostawy.
7. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 098d559e-f110-4323-a137-f0e6050ce147
Biuletyn 530361-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Mońki
Regon 50659102000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy miejscowosc Mońki
Zamawiajacy kod pocztowy 19-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 162 587
Zamawiajacy fax 857 162 587
Zamawiajacy email sekretariat@um-monki.pl
Adres strony url www.um-monki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um-monki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um-monki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, skrzynka pocztowa w holu Urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do Mediateki w Mońkach.
Numer referencyjny GI.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 15 foteli teatralnych do budynku Mediateki w Mońkach wymienionych w załączniku nr 1 do siwz. 2. Wszystkie oferowane fotele muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 4. Wykonawca musi dostarczyć fotele własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynku Mediateki w Mońkach. 5. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniu, w których będą montowane fotele w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 6. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczone fotele licząc od dnia dostawy. 7. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39111200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-05-31T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oświadczenie wstępne (wzór zał. nr 3 do siwz) składa każdy z wykonawców do oferty, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 4 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w: 1) przypadku zmiany terminu wykonania umowy: a) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, b) wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych (zdarzenia których nie można było przewidzieć, nie dające się uniknąć i pozostające poza kontrolą stron np. trzęsienie ziemi, powódź, huragan, wojna itp.). Za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków wykonawcy na realizację przedmiotu umowy jak również nie wywiązywanie się z umów przez kontrahentów wykonawcy. Strona powołująca się na działania „siły wyższej” musi udowodnić jej wystąpienie za pomocą dokumentów wydanych przez odpowiednie instytucje, 3. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-04-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)