Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych

Data publikacji 2020-04-16
Data zakończenia 2020-04-24 00:00:00
Instytucja 1 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529904-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach w SIWZ, przy czym ilości ujęte w opcji w tabelach, w kolumnie „ilość opcjonalna” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowych ujętych w kolumnie „ilość podstawowa” w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia w ramach konkretnych zadań Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub mailem lub faxem) do dnia 24.07.2020 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eef52238-6e17-4ac3-bf76-255c47a1f49d
Biuletyn 529904-N-2020
Zamawiajacy nazwa 1 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 32092740400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ciasna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Wałcz
Zamawiajacy kod pocztowy 78-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 26 1472184
Zamawiajacy fax 26 1472184
Zamawiajacy email 1rblog.szp@ron.mil.pl
Adres strony url www.1rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1rblog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych
Numer referencyjny 36/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pneumatycznych tratw ratunkowych, kamizelek ratunkowych oraz źródeł światła do środków ratunkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabelach w SIWZ, przy czym ilości ujęte w opcji w tabelach, w kolumnie „ilość opcjonalna” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowych ujętych w kolumnie „ilość podstawowa” w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia w ramach konkretnych zadań Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub mailem lub faxem) do dnia 24.07.2020 r.
Cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia), do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - umowę konsorcjum przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z której wynikać będzie, że członkowie konsorcjum za zobowiązanie wynikające z umowy odpowiadają solidarnie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości: 5 322,00 zł 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: zadanie 1 – 185,00 zł zadanie 2 – 405,00 zł zadanie 3 – 93,00 zł zadanie 4 – 9,00 zł zadanie 5 – 2 234,00 zł zadanie 6 – 2 396,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 3 pkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. Ciasna 7, 78 – 600 Wałcz, budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.30 oraz w piątek w godzinach od 7.00 do 13.00). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „WADIUM – numer sprawy…………… zad. …...”. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego; b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zwrot wpłaconego wadium w gotówce zostanie dokonany na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający po spełnieniu warunków wynikających z przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) zmiany organu realizującego proces nadzorowania jakości (RPW) lub rezygnacja z niego, d) ustawowej zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia, e) zmiany terminu wykonania umowy jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 niniejszej umowy, f) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, g) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, h) zmiany zakresu podwykonawstwa, i) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z których składu ubył członek.
IV 4 4 data 2020-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa części do tratw RFD/BEAUFORT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do tratw RFD/BEAUFORT zgodnie z poniższym asortymentem: 1 KOREK WYPUSTOWY RFD (szt) Ilość podstawowa - 40; Ilość opcjonalna - 0; ogółem - 40 2 ZATYCZKA PCV DO GŁOWICY (szt) Ilość podstawowa - 30;Ilość opcjonalna - 0; ogółem: -30 3 POJEMNIK NA SŁUP RFD-41225001 (szt) Ilość podstawowa - 5; Ilość opcjonalna -5; ogółem: -10 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa części do tratw DSB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do tratw DSB zgodnie z poniższym asortymentem: 1 TAŚMA Z ZACISKAMI (szt) ilość podstawowa - 100; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 100 2 USZCZELKA PCV LINKI OPERACYJNEJ (szt) ilość podstawowa - 10; ilość opcjonalna - 0; ogółem:10; 3 ZAWÓR NADMIAROWY OTS65 DSB (szt) ilość podstawowa - 10; ilość opcjonalna - 0; ogółem:10 4 TAŚMA DO PAKOWANIA TRATW 20MM (m) ilość podstawowa - 200; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 200; 5 ZESTAW IDENTYFIKACYJNY TRATWY (szt) ilość podstawowa - 30; ilość opcjonalna - 0;ogółem: 30; 6 SPŁONKA BUTLI DSB 005-719 (szt) ilość podstawowa - 30; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 30 7 KLEJ DO ZESTAWU NAPRAWCZEGO W TUBACH (szt) ilość podstawowa - 20; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 20 8 TAŚMA INFORMACYJNA DSB „NIE PRZECINAĆ” (szt) ilość podstawowa - 20; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 20 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa części do pneumatycznych tratw ratunkowych PTR/STOMIL/BMW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkaniny podgumowanej S-32 szer. 150 cm ilość podstawowa - 150 m, ilość opcjonalna - 0, ogółem - 150 m. Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (współzamienników) pod warunkiem, zamienności części zamiennych pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych. W takim przypadku oferowany przez Wykonawcę wyrób musi w pełni zastępować wyrób oryginalny, żądany przez Zamawiającego. W takiej sytuacji w kolumnie nr 3 tabeli formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ należy wskazać: numer katalogowy, nazwę katalogu i jego rok wydania. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni kolumny nr 3 formularza ofertowego, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych (współzamiennych).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa części do pneumatycznych tratw ratunkowych PTR/STOMIL/BMW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szekli ocynkowanej śr. przetyczki 6-8mm - ilość podstawowa - 200 szt., ilość opcjonalna - 200 szt., ogółem - 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa części do kamizelek ratunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do kamizelek ratunkowych w asortymencie: 1 BOBIN DO KAMIZELKI ZDC000530397 PROSAVER (szt) ilość podstawowa - 900; ilość opcjonalna - 500; ogółem: - 1 400 2 NABÓJ Z CO2 PROSAVER 33GRAM (szt) ilość podstawowa - 600; ilość opcjonalna - 0; ogółem: - 600 3 ZAWLECZKA DZWIGNI MULLION ML (szt) ilość podstawowa - 200; ilość opcjonalna -0; ogółem: - 200 4 GŁOWICA ROBOCZA HAMMAR MA1 (szt) ilość podstawowa - 700; ilość opcjonalna -0; ogółem: - 700. Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa baterii i źródeł światła do środków ratunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35100000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii i źródeł światła do środków ratunkowych w asortymencie wskazanym poniżej: 1 BATERIA L8S-RE 2608 MC MURDO (szt) ilość podstawowa - 20; ilość opcjonalna -10 ; ogółem: 30 2 BATERIA ELEKT. RB2-MC MURDO DANIAMANT (szt) ilość podstawowa - 50; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 50 3 BATERIA LITE GB DANIAMANT (szt) ilość podstawowa - 150; ilość opcjonalna - 100; ogółem: 250 4 AUTOMATYCZNY ZESTAW OŚWIETLENIOWY LNK-LJ-02A2-UML1 UML (szt) ilość podstawowa - 1000; ilość opcjonalna - 0; ogółem: 1 000 5 BATERIA LITOWA RESCUE-DAN R.EXT1 (do oświetlenia zewnętrznego) (szt) ilość podstawowa - 4; ilość opcjonalna - 4; ogółem: 8 6 OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE RESCUE-DAN R.EXT1 (szt) ilość podstawowa -4; ilość opcjonalna - 4; ogółem: 8 7 TAŚMA ODBLASKOWA SAMOPRZYLEPNA 50MM (m) ilość podstawowa - 200; ilość opcjonalna - 100; ogółem: 300. Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników w poz. 1 do 6. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) – ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)