GuidZP400 |
c424fe93-b48f-46a3-9e02-988cda0e9678
|
Biuletyn |
531598-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Tarnowie
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
14 688 33 47
|
Zamawiajacy fax |
14 688 33 67
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.malopolska.pl/sptarnow
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.malopolska.pl/sptarnow
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.malopolska.pl/sptarnow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Tarnowie, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów papierniczych do drukarek i ksero
|
Numer referencyjny |
ZP.272.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa papieru w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, wcześniej nieużytkowany, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy poprzedzających datę dostawy, nie może pochodzić z odzysku, nie może pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, a także musi posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jedną partią.
4. Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych papierów do siedziby Zamawiającego
i zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć papier w opakowaniach zabezpieczających je przed zniszczeniem, zamoknięciem i uszkodzeniem. Za szkody powstałe z powodu nienależytego opakowania winę ponosi Wykonawca.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia, zasad dokonywania odbioru i płatności, sposobu realizacji zamówienia z uwagi na wystąpienie stanu epidemii wprowadzonego dnia 20.03.2020 r.
Strony dla uniknięcia wątpliwości oświadczają, że stan epidemii (lub inny stan wprowadzony decyzją odpowiednich organów administracji publicznej a wynikający z okoliczności, które uzasadniały wprowadzenie stanu epidemii) uznają za siłę wyższą.
Zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia, zasad dokonywania odbioru i płatności, sposobu realizacji zamówienia zostaną wprowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
2) Zmiana terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistnieją jakiekolwiek okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację zamówienia, a w szczególności:
a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności
• klęski żywiołowej,
• szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac związanych z przedmiotem zamówienia,
• wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach itp.
Przy czym: Wykonawca powołujący się na te okoliczności obowiązany jest je udokumentować i przedstawić uzasadnienie wskazujące, iż wykonanie prac przed lub po ustaniu przeszkody nie było możliwe lub nie zapobiegłoby opóźnieniu.
2. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
3. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemii, informujemy, że sesja otwarcia ofert dla postępowania przetargowego pn.: „Dostawa materiałów papierniczych do drukarek i ksero” nastąpi poprzez transmisję on-line.
Możliwość oglądnięcia transmisji sesji otwarcia ofert będzie dostępna na kanale YouTube Biura Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
Link do kanału udostępniony zostanie na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Tarnowie przed terminem otwarcia ofert.
|