Dostawa urządzeń chłodniczo-mroźniczych

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524669-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń chłodniczo-mroźniczych.

Pakiet Nr 1 – Pionowa zamrażarka do przechowywania osocza
Pakiet Nr 2 – Chłodziarki
Pakiet Nr 3 – Chłodziarko-zamrażarka dwukomorowa
Pakiet Nr 4 – Chłodziarko-zamrażarka
Pakiet Nr 5 – Chłodziarko-zamrażarki o konstrukcji szafowej
Pakiet Nr 6 – Zamrażarka o konstrukcji szafowej

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a33fc800-c057-4501-8556-353ca62e39de
Biuletyn 524669-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Regon 00029383500000
Zamawiajacy adres ulica Marcelińska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-354
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 88 63 300,
Zamawiajacy fax 61 867 25 21
Zamawiajacy email karolina.biskup@rckik.poznan.pl, lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Adres strony url www.rckik.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://www.rckik-poznan.4bip.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.rckik-poznan.4bip.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, Sekretariat, Budynek Główny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń chłodniczo-mroźniczych
Numer referencyjny 12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń chłodniczo-mroźniczych. Pakiet Nr 1 – Pionowa zamrażarka do przechowywania osocza Pakiet Nr 2 – Chłodziarki Pakiet Nr 3 – Chłodziarko-zamrażarka dwukomorowa Pakiet Nr 4 – Chłodziarko-zamrażarka Pakiet Nr 5 – Chłodziarko-zamrażarki o konstrukcji szafowej Pakiet Nr 6 – Zamrażarka o konstrukcji szafowej Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń chłodniczych/mroźniczych o łącznej wartości: Pakiet Nr 1: 25.000,00 pln brutto Pakiet Nr 2: 25.000,00 pln brutto Pakiet Nr 3: 9.500,00 pln brutto Pakiet Nr 4: 6.500,00 pln brutto Pakiet Nr 5: 10.000,00 pln brutto Pakiet Nr 6: 25.000,00 pln brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Sporządzony na Formularzu Nr 2, wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Opis wymaganej zdolności Dla każdego z pakietów: Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń chłodniczych/mroźniczych o łącznej wartości: Pakiet Nr 1: 25.000,00 pln brutto Pakiet Nr 2: 25.000,00 pln brutto Pakiet Nr 3: 9.500,00 pln brutto Pakiet Nr 4: 6.500,00 pln brutto Pakiet Nr 5: 10.000,00 pln brutto Pakiet Nr 6: 25.000,00 pln brutto
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wezwanie Zamawiającego należy złożyć: Dla Pakietu Nr 1: Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w rankingu zobowiązany jest dostarczyć kartę katalogową/kartę charakterystyki zaoferowanego urządzenia zawierającą co najmniej informację na temat zastosowanego w urządzeniu czynnika chłodniczego wraz z wartością jego GWP, oraz informację dotyczącą zużycia energii w kWh/24h.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. wdrożeniami innowacji, dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu tych samych parametrów jakościowych, spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu ceny z oferty. Zmiany, o których mowa wyżej następują w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Ceny jednostkowe brutto przedmiotu zamówienia, określone w Załączniku nr 1 do umowy, mogą ulec obniżeniu w okresie obowiązywania umowy. 3. Zmiana cen następuje w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zastrzega również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa, w tym również przepisów prawa medycznego mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji: Formularz Nr 1 – Formularz ofertowy, Formularz Nr 2 – Wykaz zrealizowanych dostaw, Załącznik Nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik Nr 2 – Wzór umowy, Załącznik Nr 3 – Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 4 – Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 – Pionowa zamrażarka do przechowywania osocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 – Pionowa zamrażarka do przechowywania osocza, 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 – Chłodziarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 2 – Chłodziarki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 – Chłodziarko-zamrażarka dwukomorowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 3 – Chłodziarko-zamrażarka dwukomorowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 – Chłodziarko-zamrażarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 4 – Chłodziarko-zamrażarka
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 – Chłodziarko-zamrażarka o konstrukcji szafowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 5 – Chłodziarko-zamrażarka o konstrukcji szafowej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 – Zamrażarka o konstrukcji szafowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 6 – Zamrażarka o konstrukcji szafowej
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry oceniane
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)