Dostawa sprzętu AGD

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530242-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397113105, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do użytku ze środkami spożywczymi oraz do czyszczenia. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do B).
4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem:
a) część A:
poz. 1- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 2- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 3- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 4- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 4 szt.
poz. 5- Mikrofalówka wolno stojąca – 1 szt.
poz. 6- Blender kielichowy– 1 szt.
poz. 7- Kuchenka elektryczna 1-płytowa – 1 szt.
poz. 8- Chłodziarko-zamrażarka– 3 szt.
poz. 9- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem – 1 szt.
poz. 10- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.
poz. 11- Chłodziarko-zamrażarka– 2 szt.
b) część B:
poz. 1- Żelazko parowe- 3 szt.
poz. 2- Pralka wolnostojąca- 3 szt.
5)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice, pozycję 10 w Części A (Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.) Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Studencka 15-22, Katowice.
7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 273339b4-130f-42df-9cfb-2b7e759b22ac
Biuletyn 530242-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Regon 000001347
Zamawiajacy adres ulica Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 359 13 34,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@us.edu.pl ,
Adres strony url http://us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria Ogólna pok. 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AGD
Numer referencyjny DZP.381.024.2020.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do użytku ze środkami spożywczymi oraz do czyszczenia. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do B). 4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: a) część A: poz. 1- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt. poz. 2- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt. poz. 3- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt. poz. 4- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 4 szt. poz. 5- Mikrofalówka wolno stojąca – 1 szt. poz. 6- Blender kielichowy– 1 szt. poz. 7- Kuchenka elektryczna 1-płytowa – 1 szt. poz. 8- Chłodziarko-zamrażarka– 3 szt. poz. 9- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem – 1 szt. poz. 10- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt. poz. 11- Chłodziarko-zamrażarka– 2 szt. b) część B: poz. 1- Żelazko parowe- 3 szt. poz. 2- Pralka wolnostojąca- 3 szt. 5)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 6)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice, pozycję 10 w Części A (Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.) Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Studencka 15-22, Katowice. 7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.
Cpv glowny przedmiot 39711310-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ. Przykładowy wzór stanowią załączniki nr 2 ( odpowiednio w zakresie części A-B do SIWZ Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
IV IstotnePostanowienia Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”; 5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.024.2020.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2020-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 6. Ochrona danych osobowych. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad. a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie: pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl; b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób: pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl; c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.024.2020.DW, o nazwie „Dostawa sprzętu AGD” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych. posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711310-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie częsci A jest dostawa sprzętu AGD : poz. 1- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt. poz. 2- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt. poz. 3- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt. poz. 4- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 4 szt. poz. 5- Mikrofalówka wolno stojąca – 1 szt. poz. 6- Blender kielichowy– 1 szt. poz. 7- Kuchenka elektryczna 1-płytowa – 1 szt. poz. 8- Chłodziarko-zamrażarka– 3 szt. poz. 9- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem – 1 szt. poz. 10- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt. poz. 11- Chłodziarko-zamrażarka– 2 szt. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. 4)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 5)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice, pozycję 10 w Części A (Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.) Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Studencka 15-22, Katowice. 6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie częsci A jest dostawa sprzętu AGD : poz. 1- Żelazko parowe- 3 szt. poz. 2- Pralka wolnostojąca- 3 szt. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ. 4)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 5)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice. 6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.
  

Criterion

Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)