| GuidZP400 |
273339b4-130f-42df-9cfb-2b7e759b22ac
|
| Biuletyn |
530242-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
| Regon |
000001347
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
| Adres strony url |
http://us.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria Ogólna pok. 17
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu AGD
|
| Numer referencyjny |
DZP.381.024.2020.DW
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do użytku ze środkami spożywczymi oraz do czyszczenia. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do B).
4) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem:
a) część A:
poz. 1- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 2- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 3- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 4- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 4 szt.
poz. 5- Mikrofalówka wolno stojąca – 1 szt.
poz. 6- Blender kielichowy– 1 szt.
poz. 7- Kuchenka elektryczna 1-płytowa – 1 szt.
poz. 8- Chłodziarko-zamrażarka– 3 szt.
poz. 9- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem – 1 szt.
poz. 10- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.
poz. 11- Chłodziarko-zamrażarka– 2 szt.
b) część B:
poz. 1- Żelazko parowe- 3 szt.
poz. 2- Pralka wolnostojąca- 3 szt.
5)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice, pozycję 10 w Części A (Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.) Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Studencka 15-22, Katowice.
7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów, spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ.
Przykładowy wzór stanowią załączniki nr 2 ( odpowiednio w zakresie części A-B do SIWZ
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
| IV IstotnePostanowienia |
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”;
5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.024.2020.DW, poprzedzającego zawarcie umowy,
6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-29T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
6. Ochrona danych osobowych. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl;
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl;
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.024.2020.DW, o nazwie „Dostawa sprzętu AGD” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
część A
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie częsci A jest dostawa sprzętu AGD :
poz. 1- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 2- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 3- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 1 szt.
poz. 4- Ekspres do kawy ciśnieniowy automatyczny o mocy 1450W- 4 szt.
poz. 5- Mikrofalówka wolno stojąca – 1 szt.
poz. 6- Blender kielichowy– 1 szt.
poz. 7- Kuchenka elektryczna 1-płytowa – 1 szt.
poz. 8- Chłodziarko-zamrażarka– 3 szt.
poz. 9- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem – 1 szt.
poz. 10- Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.
poz. 11- Chłodziarko-zamrażarka– 2 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
4)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
5)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice, pozycję 10 w Części A (Chłodziarka z wewnętrznym zamrażalnikiem– 35 szt.) Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Studencka 15-22, Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
część B
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia w zakresie częsci A jest dostawa sprzętu AGD :
poz. 1- Żelazko parowe- 3 szt.
poz. 2- Pralka wolnostojąca- 3 szt.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
4)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
5)Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok.420,40-007 Katowice.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-cy.
|
| | |