Integracja stron internetowych Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą wraz ze zmianą szat graficznych.

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-05-05 00:00:00
Instytucja Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531870-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1 Przeniesienie aktualnie istniejącej strony internetowej Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą na nowy system CMS wraz z wykonaniem nowej szaty graficznej;
2 Stworzenie system Biuletynu Informacji Publicznej jako integralnej części nowej strony ORPEG;
3 Integracja istniejącego systemu zamawiania podręczników i bazy szkół polonijnych z nową stroną ORPEG;
4 Wykonanie nowej szaty graficznej dla platformy kursów on-line. Aktualizacja system Moodle do najnowszej dostępnej wersji oraz jego środowiska;
5 Przeniesienie aktualnie istniejących stron internetowych Szkół Polskich na nowy system CMS umożliwiający centralne ich zarządzanie oraz pozwalające na proste tworzenie nowych stron na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę nowego szablonu graficznego.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30091c8f-7b99-4cf6-be8a-15dd6228234a
Biuletyn 531870-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Regon 19527400000000
Zamawiajacy adres ulica Kielecka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 6223792, 6223793
Zamawiajacy fax +48 22 8538702, 8538703
Zamawiajacy email paulina.rybska@orpeg.pl
Adres strony url www.orpeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orpeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą ul. Kielecka 43, 02-530
Nazwa nadana zamowieniu Integracja stron internetowych Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą wraz ze zmianą szat graficznych.
Numer referencyjny ZP-2-PN/ORPEG/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1 Przeniesienie aktualnie istniejącej strony internetowej Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą na nowy system CMS wraz z wykonaniem nowej szaty graficznej; 2 Stworzenie system Biuletynu Informacji Publicznej jako integralnej części nowej strony ORPEG; 3 Integracja istniejącego systemu zamawiania podręczników i bazy szkół polonijnych z nową stroną ORPEG; 4 Wykonanie nowej szaty graficznej dla platformy kursów on-line. Aktualizacja system Moodle do najnowszej dostępnej wersji oraz jego środowiska; 5 Przeniesienie aktualnie istniejących stron internetowych Szkół Polskich na nowy system CMS umożliwiający centralne ich zarządzanie oraz pozwalające na proste tworzenie nowych stron na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę nowego szablonu graficznego. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie do dnia 30.11.2020 r. z zachowaniem następujących terminów pośrednich wykonania poszczególnych etapów: 1) Analiza przedwdrożeniowa – do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy; 2) Wdrożenie testowe – do 50 dni od dnia odbioru przez Zamawiającego analizy przedwdrożeniowej; 3) Wdrożenie produkcyjne – do 16.11.2020 r; 4) Szkolenie zespołu wdrożeniowego Zamawiającego – do 16.11.2020 r. 5) Świadczenie usługi Asysty technicznej – 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 4 ust. 5 Umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 (dwa) zamówienia każde obejmujące swym zakresem budowę i wdrożenie strony internetowej, każde o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. UWAGA 1. Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi. 2. dysponuje co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia: 1) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Kierownika projektu, która posiada: • doświadczenie na stanowisku kierownika projektu obejmującego swym zakresem budowę i wdrożenie strony internetowej, w min. 3 projektach o wartości każdego z projektów, co najmniej 50.000,00 zł. brutto; • co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT. 2) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Webmastera, która posiada: • doświadczenie w roli Webmastera w projekcie obejmującego swym zakresem budowę i wdrożenie strony internetowej, w min. 3 projektach o wartości każdego z projektów, co najmniej 30.000,00 zł. brutto; • co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT; 3) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Specjalisty ds. baz danych, która posiada: • co najmniej 4 lata doświadczenia w programowaniu baz danych; 4) co najmniej 1 (jedna) osoba w roli Eksperta ds. pozycjonowania, która posiada: • co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego w obszarze pozycjonowania stron internetowych z co najmniej 10 podstronami każda;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi złącznik nr 7 do siwz. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wynikającym z wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy dołączyć: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.3 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 1.4 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 ustawy) w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego www.orpeg.pl, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.)], o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone zgodnie z treścią wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w stosunku do złożonej oferty w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 24.1 Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: „Rozporządzenie” Zamawiający informuje, że: 24.1.1 Administratorem danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w toku niniejszego postępowania jest Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą z siedzibą w Warszawie, ul. Kielecka 43, 02-530 Warszawa. 24.1.2 Kontakt w sprawie danych osobowych można uzyskać poprzez e-mail: iod@orpeg.pl lub pisemnie pod adresem wskazanym w pkt 1. 24.1.3 Dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c Rozporządzenia w celu: 1) przeprowadzenia niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym również na potrzeby postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą i Sądami Powszechnymi, 2) realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3) przekazania dokumentacji postępowania do organów kontrolnych, 4) udzielenia informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 poz. 1764 ze zm.). 24.1.4 Odbiorcami danych osobowych pozyskanych w ramach niniejszego postępowania będą: 1) podmioty, którym administrator danych osobowych przekazuje dane w związku z realizacją umowy 2) podmioty upoważnione na podstawie decyzji administracyjnych, orzeczeń sądowych, tytułów wykonawczych, 3) organy państwowe w związku z prowadzonym postępowaniem, 4) podmioty, którym przekazanie danych następuje na podstawie wniosku lub zgody, 5) inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących. 24.1.5 Dane osobowe pozyskane w ramach niniejszego postępowania będą przechowywane przez okres trwania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego i po jego zakończeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 24.1.6 Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 Rozporządzenia prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 Rozporządzenia prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 Rozporządzenia prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia; 24.1.1. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; 3) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 24.1.2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Przetwarzane dane osobowe nie będą wykorzystywane przez Administratora do podejmowania zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym do profilowania.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowe godziny Asysty technicznej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)