Budowa Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej - Dostawa wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-27 00:00:00
Instytucja Gmina Borki
Miejscowość Borki
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525372-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 392210007, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej, także instalację sprzętu, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane).

Zamówienie jest podzielone na części:
a) Część I „Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej”
b) Część II „Wykonanie mebli kuchennych, transport oraz montaż do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej”


c) Część III „Dostawa małego AGD do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej”
d) Część IV „Dostawa sprzętu multimedialnego do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej”

1) Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia.
2) Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części II:
a) Wymiary pomieszczeń podane w Załączniku nr 6A do SIWZ, a także niektóre wymiary mebli (np. długość blatów, szerokości szafek) podane poniżej, mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, w obecności przedstawicieli Zamawiającego, wszystkich pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyska wszelkie inne informacje niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian, układu ciągów komunikacyjnych itp.). Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
b) Wykonawca zobowiązany jest dopasować meble funkcjonalnie i wymiarowo do pomieszczenia dla którego są przeznaczone.
c) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone i zamontowane meble do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej stanowić będą kompatybilną całość i po zamontowaniu będą gotowe do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego.
d) Ostateczny dobór wzorów i kolorów materiałów, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonany w uzgodnieniu i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
e) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim.
f) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 6A do SIWZ.

3) Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach.
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta.
5) Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ na podstawie którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego.
6) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu normy, czy też aprobaty techniczne, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
7) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach równoważnych jakościowo. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający minimum funkcji, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy.
8) Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
9) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
11) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji.
12) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
13) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
14) Instalację wymaganego oprogramowania zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego.
15) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia.
16) Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji.
17) W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę oraz zamontowanie elementów eksploatacyjnych.
18) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy posiada deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa, atesty wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich polskich Normach.
19) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c06cb55-fc19-408d-baa3-7a987efcf3cb
Biuletyn 525372-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Borki
Regon 43101988500000
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Borki
Zamawiajacy kod pocztowy 21-345
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 574 208,
Zamawiajacy fax 818 574 229
Zamawiajacy email infrastruktury@gminaborki.pl,
Adres strony url https://ugborki.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugborki.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Borki, ul. Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, pokój nr 11- Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Budowa Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej - Dostawa wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej
Numer referencyjny RRI.271.1.8.2020.MW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej, także instalację sprzętu, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane). Zamówienie jest podzielone na części: a) Część I „Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej” b) Część II „Wykonanie mebli kuchennych, transport oraz montaż do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej” c) Część III „Dostawa małego AGD do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej” d) Część IV „Dostawa sprzętu multimedialnego do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej” 1) Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia. 2) Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części II: a) Wymiary pomieszczeń podane w Załączniku nr 6A do SIWZ, a także niektóre wymiary mebli (np. długość blatów, szerokości szafek) podane poniżej, mają charakter orientacyjny. Przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność, w obecności przedstawicieli Zamawiającego, wszystkich pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyska wszelkie inne informacje niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian, układu ciągów komunikacyjnych itp.). Wszelkie skutki niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia wynikające z niepozyskania przez Wykonawcę wiedzy niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę. b) Wykonawca zobowiązany jest dopasować meble funkcjonalnie i wymiarowo do pomieszczenia dla którego są przeznaczone. c) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone i zamontowane meble do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej stanowić będą kompatybilną całość i po zamontowaniu będą gotowe do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego. d) Ostateczny dobór wzorów i kolorów materiałów, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonany w uzgodnieniu i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. e) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim. f) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 6A do SIWZ. 3) Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 5) Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ na podstawie którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego. 6) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu normy, czy też aprobaty techniczne, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach równoważnych jakościowo. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający minimum funkcji, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 8) Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 9) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 11) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji. 12) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 13) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 14) Instalację wymaganego oprogramowania zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego. 15) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia. 16) Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji. 17) W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę oraz zamontowanie elementów eksploatacyjnych. 18) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy posiada deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa, atesty wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich polskich Normach. 19) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową:  jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości pojedynczej dostawy minimum: część I – 13 000 PLN brutto część II – 5 000 PLN brutto cześć III – 5 000 PLN brutto część IV –2 000 PLN brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnej oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. b) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V pkt. 2), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) Wykaz dostaw dokonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości pojedynczej dostawy określonej w rozdziale VI w punkcie 1) b). c) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1-2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) Wykaz dostaw dokonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości pojedynczej dostawy określonej w rozdziale VI w punkcie 1) b). c) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1-2.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86. Ust 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z dnia 2019 r., poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszystkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej umowie, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą Stronę.
IV 6 1 sposob udostepniania 1) Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.), powinny być one oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub oddzielnie), 2) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, 3) stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów, 4) wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących : a) nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy, b) ceny oferty, c) terminu wykonania zamówienia, d) okresu gwarancji, e) warunków płatności zawartych w ofercie, 5) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej, także instalację sprzętu, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie mebli kuchennych, transport oraz montaż do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej, także instalację sprzętu, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa małego AGD do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej, także instalację sprzętu, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu do Wiejskiego Domu Kultury w Woli Chomejowej, także instalację sprzętu, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)