Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Powiat Iławski
Miejscowość Iława
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531947-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego” - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 (sześciu) części:
1) część 1 – Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać:
a) ogłaszanie konkursów,
b) nabór ofert,
c) ocenę ofert,
d) tworzenie umów,
e) tworzenie sprawozdań,
f) tworzenie statystyk,
g) komunikację z oferentami.
2) część 2 – modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada – przedmiot zamówienia obejmuje:
a) świadczenie usługi transmisji z obrad Rady Powiatu do sieci Internet wraz z anonimizacją oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych,
b) modernizacja istniejącego systemu zarządzania obradami sesji o możliwość dystrybucji dokumentów pomiędzy Biurem Rady a Radnymi Powiatu,
c) świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu zarządzania obradami, obiegiem dokumentów i transmisji wideo Rady Powiatu,
d) proponowane systemy muszą być kompatybilne z istniejącym w sali sesyjnej Powiatu systemem zarządzania obradami będącym w posiadaniu Zamawiającego dostarczonym przez HELPDESK Sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 119, 60-185 Skórzewo,
3) część 3 - zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje – w ramach realizacji przedmiotowej części Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi (zwanego dalej: Systemem) w systemie SaaS („usługa jako serwis”),
4) część 4 – zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików - W wyniku realizacji zadania Zamawiający będzie mógł udostępniać pliki na podstawie złożonego przez Geoportal Starostwa Powiatowego w Iławie wniosku zgodnie z art. 15. Ustawy o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Rozbudowany zostanie również Geoportal o nowe warstwy udostępniające informacje o zabytkach, obiektach użyteczności publicznej oraz atrakcjach turystycznych na terenie powiatu iławskiego.
5) część 5 – eZamówienia – przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do gotowej platformy informatycznej (zw. dalej platformą, aplikacją bądź systemem) umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019.1843. dalej ustawa Pzp) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów (Dz.U. 2017.1320 z późn. zm.), jak też umożliwiającej przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, poprzez udzielenie licencji w okresie 60 miesięcy od daty wdrożenia przedmiotu zamówienia i udostępnienia platformy Zamawiającemu.
6) Część 6 - oprogramowanie antywirusowe - przedmiotem zamówienia jest odnowienie 120 licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz zakup 20 dodatkowych licencji na okres 60 m-cy wraz z usługą wsparcia technicznego na użytek Starostwa Powiatowego w Iławie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A-6C do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do każdego wzoru umowy).
4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV:
1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania;
2) Dodatkowe przedmioty:
a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;
b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania;
c) 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b8f9272-e356-4eca-9adb-874a3685913e
Biuletyn 531947-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Iławski
Regon 51074246800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Władysława Andersa
Zamawiajacy miejscowosc Iława
Zamawiajacy kod pocztowy 14-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 649 07 42
Zamawiajacy fax 089 649 66 00
Zamawiajacy email przetargi@powiat-ilawski.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spilawa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 03 – Cyfrowy region, Działanie 03.01.00 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spilawa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spilawa
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie - za pomocą portalu https://portal.smartpzp.pl/spilawa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z wymogami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. Gen. Andersa 2A, 14-200 Iława, w pokoju 115 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego
Numer referencyjny OSO.272.3.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego” - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 (sześciu) części: 1) część 1 – Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2) część 2 – modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada – przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi transmisji z obrad Rady Powiatu do sieci Internet wraz z anonimizacją oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych, b) modernizacja istniejącego systemu zarządzania obradami sesji o możliwość dystrybucji dokumentów pomiędzy Biurem Rady a Radnymi Powiatu, c) świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu zarządzania obradami, obiegiem dokumentów i transmisji wideo Rady Powiatu, d) proponowane systemy muszą być kompatybilne z istniejącym w sali sesyjnej Powiatu systemem zarządzania obradami będącym w posiadaniu Zamawiającego dostarczonym przez HELPDESK Sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 119, 60-185 Skórzewo, 3) część 3 - zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje – w ramach realizacji przedmiotowej części Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi (zwanego dalej: Systemem) w systemie SaaS („usługa jako serwis”), 4) część 4 – zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików - W wyniku realizacji zadania Zamawiający będzie mógł udostępniać pliki na podstawie złożonego przez Geoportal Starostwa Powiatowego w Iławie wniosku zgodnie z art. 15. Ustawy o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Rozbudowany zostanie również Geoportal o nowe warstwy udostępniające informacje o zabytkach, obiektach użyteczności publicznej oraz atrakcjach turystycznych na terenie powiatu iławskiego. 5) część 5 – eZamówienia – przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do gotowej platformy informatycznej (zw. dalej platformą, aplikacją bądź systemem) umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019.1843. dalej ustawa Pzp) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów (Dz.U. 2017.1320 z późn. zm.), jak też umożliwiającej przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, poprzez udzielenie licencji w okresie 60 miesięcy od daty wdrożenia przedmiotu zamówienia i udostępnienia platformy Zamawiającemu. 6) Część 6 - oprogramowanie antywirusowe - przedmiotem zamówienia jest odnowienie 120 licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz zakup 20 dodatkowych licencji na okres 60 m-cy wraz z usługą wsparcia technicznego na użytek Starostwa Powiatowego w Iławie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A-6C do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do każdego wzoru umowy). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania; c) 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 1 - 60 dni od podpisania umowy, 2) część 2 - 75 dni od podpisania umowy, 3) część 3 - 90 dni od podpisania umowy, 4) część 4 - etap I: 75 dni od podpisania umowy, - etap II: 120 dni od podpisania umowy, 5) część 5 - 40 dni od podpisania umowy, 6) część 6 - 7 dni od podpisania umowy. 2. Powyższe terminy są terminami wdrożenia i uruchomienia poszczególnych usług.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 2.3.1) doświadczenie zawodowe: a) część 1 - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zadania (kontrakty) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć wykonanie wdrożenia eUsług wspierających NGO – przez co Zamawiający rozumie uruchomienie kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (tekst jednolity Dz.U.2019.688 z późn.zm.) usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. b) część 2 - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zadania (kontrakty) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć umożliwienie wymiany elektronicznej dokumentów z radnymi wraz z uruchomieniem systemu powiadomień SMS i email oraz świadczenie usługi transmisji z obrad do sieci Internet oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych, c) część 3 - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zadania (kontrakty) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć wykonanie wdrożenia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi, d) część 4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; e) część 5 - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zadania (kontrakty) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć usługę polegającą na udostępnieniu platformy informatycznej on-line do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Pzp, z wykorzystaniem której zostało udzielonych co najmniej 5 postępowań na podstawie przepisów ustawy Pzp. f) część 6 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; g) dotyczy części 1-3,5 - Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunkiem uznania możliwości powoływania się na doświadczenie całego konsorcjum przez pojedynczego wykonawcę jest: - konkretne i faktyczne zrealizowanie czynności, określonych w warunku udziału w postępowaniu, w ramach konsorcjum; lub - jego czynny udział np.: w zarządzaniu sprawami konsorcjum. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac lub czynnego udziału w zarządzaniu sprawami konsorcjum h) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane 2 zadania (kontrakty), zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 ppkt 2.3.1 lit. a) - c) i e); i) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten wykonał wymagane 2 zadania (kontrakty), zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 ppkt 2.3.1) lit. a) - c) i e); j) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 pkt 1 SIWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §VII ust. 8 pkt 1 lit. a) SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych usług. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 4A-4D do SIWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 2.3.2) kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 2. Informacja dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, 5) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia, 6) Jeżeli zdolności techniczne podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 2 pkt 1. 7) W celu oceny czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach art.22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia zobowiązania podmiotu trzeciego (oświadczenia) lub innego dokumentu potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty, z którego treści musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8) Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 2 pkt 7 należy złożyć wraz z ofertą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 sekcji III.4) (§VII ust. 8 pkt 3 SIWZ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 sekcji III.4) (§VII ust. 10 SIWZ), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia, o którym mowa w pkt 1 sekcji III.4) (§VII ust.10 SIWZ.). 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych pomiotów dokumentów, o którym mowa w pkt 1 sekcji III.4) (§VII ust. 8 pkt 3 SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 4A-4D do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A-1F do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5) w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty, 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w §2 ust. 1 niniejszej Umowy, w szczególności: 1) wstrzymania, zawieszenia usług i dostaw przez Zamawiającego, o czas wstrzymania; 2) w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności; 3) jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 5) w przypadku zmiany technologii, jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek wykonawcy; 6) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 8) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie Terminu zakończenia usług w przypadku: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w SIWZ, Wykonawca może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie. 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt 1 - 8 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 umowy. 5. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawnia Wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania prac lub ich części, tempo prac według zamawiającego nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa prac. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają Wykonawcę. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Znak Postępowania: OSO.272.3.2020. Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem. 2. W postępowaniu komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U.2018.2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz.U.2019.123 z późn. zm.), za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w §VII niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zamawiający dopuszcza także komunikację między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu https://portal.smartpzp.pl/spilawa/ (dalej: Portal) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SIWZ. 4. W przypadku wybrania przez Wykonawcę sposobu komunikacji, o którym mowa w ust. 2: 1) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Powiat Iławski, ul. Gen Andersa 2a, 14-200 Iława, stanowisko ds. zamówień publicznych. W przypadku przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną w temacie wiadomości należy podać nr postępowania i nazwę. 2) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: przetargi@powiat-ilawski.pl, 5. W przypadku wybrania przez Wykonawcę sposobu komunikacji, o którym mowa w ust. 3: 1) Wykonawca celem złożenia oferty rejestruje się na Portalu pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spilawa/ klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Portalu, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Portalu jest bezpłatne. Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Portalu pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spilawa/elearning, 2) Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. WAŻNE! Do założenia konta wymagany jest certyfikat kwalifikowany. 3) Ważne! Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp lub podwykonawców. 4) Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Portalu. 5) Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu podpisania czynności złożenia oferty. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. 6) Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz.U. z 2017 r. poz. 1320 ze zm.) w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej: „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: - dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko i wyłącznie formatem PAdES; - Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. Wykonawca załącza plik z podpisem oraz plik, który został podpisany. Ważne! W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) wykonawca dołącza do Portalu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 7) Zamawiający, zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Portalu tj.: a) Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s; - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12- lub ich nowsze wersje; - zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, FireFox ver. 46 i późniejsze, Chrome ver. 45 lub późniejsze, Opera ver. 37 lub późniejsze; - włączona obsługa JavaScript; - oprogramowanie Java ver. 1.8; - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. b) dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx; c) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez wykonawcę na portalu i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; - oznaczenie czasu odbioru danych przez portal stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu., d) Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar, za datę odebrania danych od Wykonawcy uznaje się czas zapisu danych, a następnie wyświetlenia informacji o pozytywnym przyjęciu oferty do systemu. e) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, może być przekazywana za pośrednictwem portalu: przed upływem terminu składania ofert w zakładce „Pytania do postępowania”, natomiast po złożeniu oferty w zakładce „Korespondencja” dostępnej po wybraniu oferty wykonawcy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualne data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu systemu. f) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zmienionym Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993), składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz przez podwykonawców, należy załączyć na portalu jako załączniki, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z instrukcją korzystania z portalu zamieszczoną pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spilawa/. g) Dokumenty, o których mowa w przywołanym wyżej rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w lit. f, należy wczytać na Portalu w sekcji załączniki, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zip). W przypadku przekazywania przez wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert (zgodnie, z art. 38 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 22.04.2020r. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego po upływie tego terminu lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Zamawiający informuje, że nie będzie udzielał żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w celu zachowania zasady pisemności postępowania i równego traktowania wykonawców. 7. Jeżeli Zamawiający przedłuży termin składania ofert, pozostaje on bez wpływu na bieg terminu składania wniosków, zapytań do SIWZ (art. 38 ust. 1b ustawy Pzp). 8. Zamawiający prześle treść pytania i wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia bez podawania źródła pytania oraz umieści treść odpowiedzi na stronie Zamawiającego www.bip.powiat-ilawski.pl oraz https://portal.smartpzp.pl/spilawa/. 9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 1 - 60 dni od podpisania umowy, 2. Powyższy termin jest terminem wdrożenia i uruchomienia usług.
Zalacznik krotki opis 1) część 1 – Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 75
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 2 - 75 dni od podpisania umowy, 2. Powyższy termin jest terminem wdrożenia i uruchomienia usług
Zalacznik krotki opis 1) część 2 – modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada – przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi transmisji z obrad Rady Powiatu do sieci Internet wraz z anonimizacją oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych, b) modernizacja istniejącego systemu zarządzania obradami sesji o możliwość dystrybucji dokumentów pomiędzy Biurem Rady a Radnymi Powiatu, c) świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu zarządzania obradami, obiegiem dokumentów i transmisji wideo Rady Powiatu, d) proponowane systemy muszą być kompatybilne z istniejącym w sali sesyjnej Powiatu systemem zarządzania obradami będącym w posiadaniu Zamawiającego dostarczonym przez HELPDESK Sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 119, 60-185 Skórzewo, 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 3 - 90 dni od podpisania umowy, 2. Powyższy termin jest terminem wdrożenia i uruchomienia usług
Zalacznik krotki opis 1) część 3 - zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje – w ramach realizacji przedmiotowej części Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi (zwanego dalej: Systemem) w systemie SaaS („usługa jako serwis”), 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 4 - etap I: 75 dni od podpisania umowy, - etap II: 120 dni od podpisania umowy, 2. Powyższy termin jest terminem wdrożenia i uruchomienia usług
Zalacznik krotki opis 1) część 4 – zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików - W wyniku realizacji zadania Zamawiający będzie mógł udostępniać pliki na podstawie złożonego przez Geoportal Starostwa Powiatowego w Iławie wniosku zgodnie z art. 15. Ustawy o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Rozbudowany zostanie również Geoportal o nowe warstwy udostępniające informacje o zabytkach, obiektach użyteczności publicznej oraz atrakcjach turystycznych na terenie powiatu iławskiego. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa eZamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 5 - 40 dni od podpisania umowy, 2. Powyższy termin jest terminem wdrożenia i uruchomienia usług
Zalacznik krotki opis 1) część 5 – eZamówienia – przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do gotowej platformy informatycznej (zw. dalej platformą, aplikacją bądź systemem) umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019.1843. dalej ustawa Pzp) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów (Dz.U. 2017.1320 z późn. zm.), jak też umożliwiającej przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, poprzez udzielenie licencji w okresie 60 miesięcy od daty wdrożenia przedmiotu zamówienia i udostępnienia platformy Zamawiającemu, 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6B do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa oprogramowanie antywirusowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia: 1) część 6 - 7 dni od podpisania umowy. 2. Powyższy termin jest terminem wdrożenia i uruchomienia usług
Zalacznik krotki opis 1) Część 6 - oprogramowanie antywirusowe - przedmiotem zamówienia jest odnowienie 120 licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz zakup 20 dodatkowych licencji na okres 60 m-cy wraz z usługą wsparcia technicznego na użytek Starostwa Powiatowego w Iławie. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6C do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)