Dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu"

Data publikacji 2020-04-18
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532372-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu".
2. W zakres dostawy, o której mowa w ust. 1 powyżej wchodzi:
1) Sprzedaż Zamawiającemu Mebli i ich dostarczenie do pomieszczeń nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami znajdującego się w budynku Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie;
2) Montaż i rozmieszczenie dostarczonych stosownie do pkt 1) powyżej Mebli;
3) Udzielenie Zamawiającemu nie krótszej niż 24-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone w ramach Umowy Meble oraz użyte do ich wykonania materiały.
3. Wyszczególnienie rodzajów Mebli stanowiących przedmiot niniejszej dostawy, ich ilość, wymiary (gabaryty), a także minimalne wymagane przez Zamawiającego właściwości (w tym parametry techniczno-jakościowe materiałów, z których maja być wykonane (opis), podaje Załącznik nr 2 SIWZ (Wykaz rodzajowo - ilościowy Mebli).
4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek, zdjęć konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia Zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli lub ich elementu składowego. Dopuszcza się składanie ofert na meble i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 SIWZ). Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe).
5. Ilekroć w postanowieniach niniejszego działu (jak też innych częściach SIWZ) mowa jest bez bliższego określenia o:
1) „Meblach” - należy przez to rozumieć meble wskazane w Załączniku nr 2 SIWZ, a także inne materiały (części składowe, przynależności i innego rodzaju elementy) nie wskazane wprost
w Załączniku nr 2 SIWZ, a niezbędne Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia, stosownie do warunków niniejszego zamówienia;
2) „Obiekcie” – należy przez to rozumieć wskazany w ust. 2 pkt 1) powyżej budynek Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie położonego przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie;
6. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również usuwanie wad w związku z udzieloną stosownie do wymagań ust. 2 pkt 3) powyżej gwarancją jakości oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi
z rękojmi za wady.
7. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 1 - 6 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji - zawiera Wzór Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8735334-4018-4f0c-b5e3-8d52951b7250
Biuletyn 532372-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Regon 32058816100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piastów
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 449 4916,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@zut.edu.pl,
Adres strony url www.zut.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POWR.03.05.00-00-A050/19-00 pn. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zut.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zut.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127B.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu"
Numer referencyjny ZP/K/KDK/185/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w ramach realizacji projektu pn.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu". 2. W zakres dostawy, o której mowa w ust. 1 powyżej wchodzi: 1) Sprzedaż Zamawiającemu Mebli i ich dostarczenie do pomieszczeń nowo tworzonego Biura Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami znajdującego się w budynku Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie; 2) Montaż i rozmieszczenie dostarczonych stosownie do pkt 1) powyżej Mebli; 3) Udzielenie Zamawiającemu nie krótszej niż 24-miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone w ramach Umowy Meble oraz użyte do ich wykonania materiały. 3. Wyszczególnienie rodzajów Mebli stanowiących przedmiot niniejszej dostawy, ich ilość, wymiary (gabaryty), a także minimalne wymagane przez Zamawiającego właściwości (w tym parametry techniczno-jakościowe materiałów, z których maja być wykonane (opis), podaje Załącznik nr 2 SIWZ (Wykaz rodzajowo - ilościowy Mebli). 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek, zdjęć konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia Zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli lub ich elementu składowego. Dopuszcza się składanie ofert na meble i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 SIWZ). Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 5. Ilekroć w postanowieniach niniejszego działu (jak też innych częściach SIWZ) mowa jest bez bliższego określenia o: 1) „Meblach” - należy przez to rozumieć meble wskazane w Załączniku nr 2 SIWZ, a także inne materiały (części składowe, przynależności i innego rodzaju elementy) nie wskazane wprost w Załączniku nr 2 SIWZ, a niezbędne Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia, stosownie do warunków niniejszego zamówienia; 2) „Obiekcie” – należy przez to rozumieć wskazany w ust. 2 pkt 1) powyżej budynek Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie położonego przy ul. Jagiellońskiej 20-21 w Szczecinie; 6. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również usuwanie wad w związku z udzieloną stosownie do wymagań ust. 2 pkt 3) powyżej gwarancją jakości oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 7. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 1 - 6 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji - zawiera Wzór Umowy.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) zamawiający określa zakres oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, jak też zważywszy, że w niniejszym postępowaniu, stosownie do uprawnienia art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP nie zostały przez zamawiającego określone warunki udziału w postępowaniu wskazane oświadczenie podlega złożeniu w przedmiocie niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu ze wszystkich przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 PZP. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu.

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)