Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Data publikacji 2020-04-20
Data zakończenia 2020-04-30 00:00:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532637-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach:
Lp./Asortyment/Waga/J.m./Ilość:
1 Jogurt - zboża 200g szt. 600;
2 Jogurt owocowy 150g szt. 6000;
3 Jogurt naturalny 150g szt. 600;
4 Jogurt naturalny 400g szt. 300;
5 Jogurt do picia 250g szt. 3000;
6 Margaryna mleczna 250g szt. 2000;
7 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 20000;
8 Masło jednorazowe 10g szt. 3000;
9 Mleko 2% l 6000;
10 Mleko UHT 2% 500ml szt. 1500;
11 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka kg 2500;
12 Serek topiony - krążki 25g szt. 8000;
13 Serek topiony – plastry 130g szt. 5000;
14 Ser typu feta 270g szt. 60;
15 Ser mozarella kulki 150g szt. 50;
16 Ser mozarella - kulka 125g szt. 60;
17 Ser mozarella tarty kg 300;
18 Ser Camembert 180g szt. 600;
19 Ser Brie 200g szt. 700;
20 Ser typu włoskiego 220g szt. 1200;
21 Camembert - różne smaki 120g szt. 700;
22 Ser wędzony w plastrach kg 800;
23 Ser żółty Edamski-w plastrach kg 1000;
24 Ser żółty Gouda -plastrach kg 1200;
25 Ser Królewski - plastry kg 700;
26 Ser żółty Podlaski kg 1000;
27 Ser Mazdamer w plastrach kg 600;
28 Ser żółty Salami- w plastrach kg 800;
29 Serek twarogowy naturalny 150g szt. 2500;
30 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 2000;
31 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 6000;
32 Serek topiony 100g szt. 8000;
33 Puszysty serek twarogowy (różne smaki) 150g szt. 1500;
34 Puszysty serek twarogowy Mini Mix 20g (różne smaki) 20g szt. 4000;
35 Serek twarogowy plastry (różne smaki) 150g szt. 2000;
36 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 4000;
37 Śmietana 18% 1000ml l 800;
38 Śmietana 30% 1000ml l 900;
39 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 600;
40 Serek twarogowy ziarnisty ( granulowany) 200g szt. 4000;
41 Deser z bitą śmietaną różne smaki 175g szt. 2000;
42 Deser mleczny z czekoladą 150g szt. 2000;
43 Jogurt kremowy z dodatkami 122g szt. 2000;
44 Deser mleczno-ryżowy (ryż na mleku) 200g szt. 2000;
45 Serek śmietankowy kanapkowy 125g szt. 5000;
46 Ser Gouda z czarnuszką - blok kg 800;
47 Jogurt z owsianką owocowy 180g szt. 4000;
48 Maślanka owocowa 400g szt. 4000;
49 Ser żółty z dziurami szt. 600;
50 Ser twarogowy topiony 17g szt. 8000;
51 Mleko zagęszczone niesłodzone 350g szt. 1500;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku.
4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
6. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę.
7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% dla poz. 1 jogurt - zboża, poz. 41 deser z bitą śmietaną (z koroną) różne smaki, poz. 42 deser mleczny z czekoladą, poz. 44 deser mleczno-ryżowy (ryż na mleku), poz. 47 jogurt z owsianką owocowy oraz 5% dla pozostałego asortymentu, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku.
9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f290e8e-a017-4705-9651-0a42dae70085
Biuletyn 532637-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Regon 15012365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sabinowska
Zamawiajacy adres numer domu 62/64
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (34) 34-77-000, (34) 34-77-100,
Zamawiajacy fax (34) 34-77-104
Zamawiajacy email przetargi@cspsp.pl,
Adres strony url www.cspsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cspsp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, sekretariat komendanta
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer referencyjny WT.2370.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów nabiałowych w następującym asortymencie i ilościach: Lp./Asortyment/Waga/J.m./Ilość: 1 Jogurt - zboża 200g szt. 600; 2 Jogurt owocowy 150g szt. 6000; 3 Jogurt naturalny 150g szt. 600; 4 Jogurt naturalny 400g szt. 300; 5 Jogurt do picia 250g szt. 3000; 6 Margaryna mleczna 250g szt. 2000; 7 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 20000; 8 Masło jednorazowe 10g szt. 3000; 9 Mleko 2% l 6000; 10 Mleko UHT 2% 500ml szt. 1500; 11 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka kg 2500; 12 Serek topiony - krążki 25g szt. 8000; 13 Serek topiony – plastry 130g szt. 5000; 14 Ser typu feta 270g szt. 60; 15 Ser mozarella kulki 150g szt. 50; 16 Ser mozarella - kulka 125g szt. 60; 17 Ser mozarella tarty kg 300; 18 Ser Camembert 180g szt. 600; 19 Ser Brie 200g szt. 700; 20 Ser typu włoskiego 220g szt. 1200; 21 Camembert - różne smaki 120g szt. 700; 22 Ser wędzony w plastrach kg 800; 23 Ser żółty Edamski-w plastrach kg 1000; 24 Ser żółty Gouda -plastrach kg 1200; 25 Ser Królewski - plastry kg 700; 26 Ser żółty Podlaski kg 1000; 27 Ser Mazdamer w plastrach kg 600; 28 Ser żółty Salami- w plastrach kg 800; 29 Serek twarogowy naturalny 150g szt. 2500; 30 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 2000; 31 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 6000; 32 Serek topiony 100g szt. 8000; 33 Puszysty serek twarogowy (różne smaki) 150g szt. 1500; 34 Puszysty serek twarogowy Mini Mix 20g (różne smaki) 20g szt. 4000; 35 Serek twarogowy plastry (różne smaki) 150g szt. 2000; 36 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 4000; 37 Śmietana 18% 1000ml l 800; 38 Śmietana 30% 1000ml l 900; 39 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 600; 40 Serek twarogowy ziarnisty ( granulowany) 200g szt. 4000; 41 Deser z bitą śmietaną różne smaki 175g szt. 2000; 42 Deser mleczny z czekoladą 150g szt. 2000; 43 Jogurt kremowy z dodatkami 122g szt. 2000; 44 Deser mleczno-ryżowy (ryż na mleku) 200g szt. 2000; 45 Serek śmietankowy kanapkowy 125g szt. 5000; 46 Ser Gouda z czarnuszką - blok kg 800; 47 Jogurt z owsianką owocowy 180g szt. 4000; 48 Maślanka owocowa 400g szt. 4000; 49 Ser żółty z dziurami szt. 600; 50 Ser twarogowy topiony 17g szt. 8000; 51 Mleko zagęszczone niesłodzone 350g szt. 1500; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 6. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% dla poz. 1 jogurt - zboża, poz. 41 deser z bitą śmietaną (z koroną) różne smaki, poz. 42 deser mleczny z czekoladą, poz. 44 deser mleczno-ryżowy (ryż na mleku), poz. 47 jogurt z owsianką owocowy oraz 5% dla pozostałego asortymentu, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r. 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-06-11T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy (jednak nie wcześniej niż od 11.06.2020r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 2. Dostawy będą realizowane w partiach od 1 (jednej) do 3 (trzech) w tygodniu, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 12.00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. 3. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu
Okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ). 2. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającą na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór zostanie zamieszczony wraz z informacjami z otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 14.30. oraz 14.31. SIWZ, na stronie internetowej www.cspsp.pl)
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ . 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucona. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Sprzedawca zobowiązuje się do stosowania cen określonych w umowie. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i może nastąpić dwukrotnie w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy: a. zajdą przesłanki określone w art. 144. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843); b. zmianie ulegnie stawka podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto; c. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku jeśli wskaźnik wzrostu cen żywności za ostatnie 12 miesięcy (miesiąc do miesiąca), ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny, przekroczy 103%. Podwyżka nie może przekroczyć kwoty odpowiadającej połowie wzrostu wskaźnika, wyliczonej w stosunku do dotychczas umówionej ceny. 2. Zmiana cen nastąpi w drodze aneksu do umowy.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności., zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010). 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010)
IV 4 4 data 2020-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Wykonawca taki zobowiązany jest do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy o ile było wymagane. 2. Umowa może zostać zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty pod warunkiem, iż zaistnieją przesłanki określone w art. 94 ust. 2 pkt. 1 a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja), Zamawiający może zwrócić się przed podpisaniem umowy o przedłożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)