| GuidZP400 |
df82964d-d809-4a88-906f-b8aa25d2d033
|
| Biuletyn |
532493-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
|
| Regon |
10052223800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Targowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-022
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 233 50 53
|
| Zamawiajacy fax |
42 638 59 58
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@ec1lodz.pl
|
| Adres strony url |
http://www.bip.ec1lodz.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym (numer umowy o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00)
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/329827
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/329827
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/transakcja/329827
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
„EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup maszyn warsztatowych oraz instalacji systemu sprężonego powietrza
|
| Numer referencyjny |
167/DSE/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych maszyn warsztatowych:
Lp. Część Przedmiot zamówienia Ilość [szt.]
1 Część 1 ZAGINARKA SEGMENTOWA 1
2 Część 2 PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA 1
3 Część 3 GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR 1
4 Część 4 PIASKARKA KABINOWA 1
5 Część 5 ZNAKOWARKA FIBER 1
6 Część 6 PODNOŚNIK MASZTOWY 1
7 Część 7 SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM 1
Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby maszyny stanowiące przedmiot zamówienia, wskazany w OPZ, były fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, gotowe do pracy oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty:
1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale.
2. FORMULARZ ASORTYMENTOWY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem (wg zał. nr 3.1.-3.7. do SIWZ).
W FORMULARZU ASORTYMENTOWYM Wykonawca zobowiązany jest podać:
- producenta oferowanej maszyny,
- model oferowanej maszyny,
- szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne na stronie internetowej (wskazać adres strony, jeśli istnieje),
- parametry oferowanej maszyny.
UWAGA:
Nie podanie tych informacji w treści FORMULARZA ASORTYMENTOWEGO spowoduje odrzucenie oferty.
FORMULARZ ASORTYMENTOWY, wypełniony i podpisany należy złożyć w oryginale.
II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty:
1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 do SIWZ), składane w oryginale.
2. ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. jedn. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa:
1) § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1;
2) § 8 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załączniki nr 2.2 oraz 2.3.
2. Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących:
1) Zmiana parametrów technicznych wskazanych w OPZ, jeżeli jednocześnie będą zaoferowane równorzędne lub lepsze parametry techniczne oraz zostanie osiągnięty cel i funkcjonalność opisanego w OPZ elementu przedmiotu umowy,
2) Zmiana terminu dostawy :
a) w przypadku gdy pomieszczenia, w których ma być zamontowana maszyna nie będzie przygotowane do montażu, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 miesięcy od daty podpisania umowy;
b) przypadku wystąpienia przyczyny zewnętrznej, niezależnej od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkującej niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy lub w sposób znaczny utrudniający jej realizację, w tym będącej wynikiem zagrożenia epidemiologicznego lub będącej wynikiem działań podejmowanych przez władze państwowe lub samorządowe celem zapobiegania lub zwalczania epidemii.
|
| IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
OTWARCIE OFERT:
1) Termin otwarcia ofert: 08 maja 2020 r. do godziny 12:15;
2) Miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna;
3) Sposób otwarcia danej oferty zależy od formy, w jakiej została złożona,
a) oferty złożone w postaci elektronicznej zostaną otwarte za pośrednictwem Platformy zakupowej,
b) oferty złożone w formie pisemnej zostaną otwarte i odczytane w wyznaczonym miejscu w siedzibie Zamawiającego.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1 - ZAGINARKA SEGMENTOWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42633000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 1 - ZAGINARKA SEGMENTOWA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaginarki segmentowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 2 - PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42630000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 2 - PIONOWA PRZECINARKA TAŚMOWA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pionowej przecinarki taśmowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 3 - GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42633000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 3 - GIĘTARKA MECHANICZNA DO RUR
Przedmiotem zamówienia jest dostawa giętarki mechanicznej do rur - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 4 - PIASKARKA KABINOWA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42924200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 4 - PIASKARKA KABINOWA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piaskarki kabinowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 5 - ZNAKOWARKA FIBER
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38636110-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 5 - ZNAKOWARKA FIBER
Przedmiotem zamówienia jest dostawa znakowarki fiber - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 6 - PODNOŚNIK MASZTOWY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42413400-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 6 - PODNOŚNIK MASZTOWY
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podnośnika masztowego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 7 - SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42123610-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 7 - SPRĘŻARKA WRAZ Z OSPRZĘTEM INSTALACYJNYM
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprężarki wraz z osprzętem instalacyjnym - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikacji parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia była fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna technicznie, bezpieczna, kompletna, gotowa do pracy oraz wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018, bądź w latach następnych.
Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV.4. SIWZ.
|
| | |