GuidZP400 |
a02d68bc-ae26-4f98-9f34-cd55e0914867
|
Biuletyn |
532961-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
00033213300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-975
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4592313
|
Zamawiajacy fax |
22 4592023
|
Zamawiajacy email |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach Wspólnego Przedsięwzięcia INGA, Os priorytetowa „Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego”, Działanie „Badania naukowe i prace rozwojowe”, Poddziałanie „Strategiczne programy badawcze dla gospodarki”. Projekt: „Opracowanie technologii intensyfikacji ujęcia metanu z pokładów węgla poprzez szczelinowa-nie hydrauliczne, w warunkach geologicznych Górnośląskiego Zagłębia Węglowego”, akronim: INGA Si-lesiaFrac, nr umowy POIR.04.01.01-00-0017/18-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przekazanie oferty do Zamawiającego osobiście za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 7.00, – 15.00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
|
Numer referencyjny |
NZP-240-38/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowego Instytutu Geologicz-nego – Państwowego Instytutu Badawczego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; Załączniku nr 1.1. do OPZ – „Specyfikacje techniczne”, Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 50 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10.4.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia:
Specyfikacji technicznych, stanowiących załącznik nr 3.2. do SIWZ.
wydruków ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dla:
a) stacji graficznej typ 1 potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 14 000 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 14 000 pkt w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji.
b) stacji graficznej typ 2 potwierdzające iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 8 600 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub został dostarczony w formie wydruku. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w specyfikacji technicznej (tj. uzyskanie wyniku min. 8 600 pkt w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji.
Ww. wydruki/kopie/wyciągi nie będą uznane za spełniające wymagania określone w SIWZ, jeżeli będą dotyczyły innego procesora niż wskazany przez Wykonawcę w zaoferowanym sprzęcie w załączniku nr 3.2. do SIWZ – specyfikacje techniczne, w zakresie sprzętów wskazanych w ww. pkt a)-b), lub procesora w innej, niż oferowana przez Wykonawcę, konfiguracji a także w sytuacji, gdy w następstwie weryfikacji dokumentów wynik w teście cpubenchmark osiągany przez oferowany procesor w oferowanej konfiguracji okaże się być niższy od minimalnego wymaganego przez Zamawiającego (warunek musi być spełniony nie wcześniej niż 30 dni od daty złożenia dokumentu potwierdzającego przez zaoferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w zakresie dostosowania umowy do zmian wynikających:
1) ze zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy; w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) z poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności Sprzętu oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
3) z okoliczności wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) lub innych zdarzeń lub obiektywnych przeszkód o zbliżonym charakterze (tj. niezależnych do woli Stron umowy), których rozmiaru i intensywności nie można - pomimo zachowania należytej staranności - przewidzieć w dniu zawarcia umowy, o ile ich wystąpienie będzie miało rzeczywisty wpływ na realizację umowy;
4) ze zmiany wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody.
2. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 11.
|
IV 4 4 data |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|