GuidZP400 |
623f145f-4303-4323-b2d0-89fd80cf02a2
|
Biuletyn |
532941-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Biologii Medycznej Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
10049243100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
106
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-232
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 27-23-600
|
Zamawiajacy fax |
042 27-23-630
|
Zamawiajacy email |
mtrendowicz@cbm.pan.pl
|
Adres strony url |
http://ibmpan.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://ibmpan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ibmpan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ibmpan.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Biologii Medycznej PAN, ul. Lodowa 106, 93-232 Łódź, pok. 104 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę i montaż mebli laboratoryjnych w ramach: Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego
|
Numer referencyjny |
ZP 254/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych w ramach Adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych na cele Krajowej Biblioteki Związków Chemicznych i Laboratorium Chemicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych przesłanek wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP oraz przesłanki fakultatywnej opisanej w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 dostawy mebli laboratoryjnych z montażem, o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda oraz przedstawi dowody określające, czy zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty.
5.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa ust. 5.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust.1 pkt13–22 i ust. 5pkt 1 i 8.
3) W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują zamówienie, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
5.6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje zamówienie, którego wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw mebli laboratoryjnych z montażem wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, oraz dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do złożenia dokumentów i certyfikatów wymienionych w załączniku 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca przedstawi propozycję aranżacji 3D dla każdego z pomieszczeń przedstawiających zaoferowane meble laboratoryjne w rzutach z góry, od frontu oraz izometrycznym.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy, jak również załączników stanowiących jej integralną część, mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji zamówienia, jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
4. Zamawiający dopuszcza zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do Umowy, a także zmiany niezależne od nich, o ile nie spowodują konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie.
5. Zamawiający dopuszcza ponadto wprowadzenie zmian w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie jej zapisami.
7. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące zmian treści oferty Wykonawcy
|
IV 4 4 data |
2020-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|