DOSTAWA SPRECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2020-04-22
Data zakończenia 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533114-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Pakiet nr 1:Tracheotomia, terapia dożylna, konikotomia, resuscytacja, intubacja; Pakiet nr 2: Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn, wkłucia centralne, mocowania; Pakiet nr 3:Systemy oddechowe, terapia oddechowa; Pakiet nr 4:Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną; Pakiet nr 5: Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe, igły, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków; Pakiet nr 6: Jałowy zestaw do wkłuć centralnych; Pakiet nr 7:Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP; Pakiet nr 8: Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6; Pakiet nr 9:Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu; Pakiet nr 10: Cewniki do hemodializy; Pakiet nr 11: Kompletny układ oddechowy jednorazowy do respiratora Bellavista. Dostawa wraz z transportem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1-2.11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35fe7f7d-be2b-4406-8db6-f8d989e225a5
Biuletyn 533114-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Regon 24151294000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pyskowicka
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 285 40 58
Zamawiajacy fax 32 384 54 04
Zamawiajacy email zp@wspsa.pl
Adres strony url www.zp.wspsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny WSP-DZP-2100-13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Pakiet nr 1:Tracheotomia, terapia dożylna, konikotomia, resuscytacja, intubacja; Pakiet nr 2: Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn, wkłucia centralne, mocowania; Pakiet nr 3:Systemy oddechowe, terapia oddechowa; Pakiet nr 4:Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną; Pakiet nr 5: Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe, igły, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków; Pakiet nr 6: Jałowy zestaw do wkłuć centralnych; Pakiet nr 7:Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP; Pakiet nr 8: Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6; Pakiet nr 9:Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu; Pakiet nr 10: Cewniki do hemodializy; Pakiet nr 11: Kompletny układ oddechowy jednorazowy do respiratora Bellavista. Dostawa wraz z transportem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1-2.11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty, w celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b)Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie należy przedłożyć:1)Wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (dotyczy wszystkich pakietów), 2)Pakiet Nr 2 - dot. poz. 1, 2, 4, 5 wymagany dokument potwierdzający możliwość sterylizacji parowej, 3)Pakiet Nr 6 – wymagany dokument walidacji procesu sterylizacji (sterylizacja zestawu tlenkiem etylenu), 4) Pakiet Nr 7 – wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowany w pakiecie asortyment jest kompatybilny z aparatem Infant Flow SiPAP. 5) Pakiet Nr 8 - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowany w pakiecie asortyment jest kompatybilny z aparatem AQUARIUS Platinum wersja 6, 6) W sytuacjach zaistnienia wątpliwości, co do zgodności zaoferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek po otwarciu ofert. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zakresie i terminie złożenia wymaganych próbek. Zamawiający dopuszcza próbki niesterylne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna także zawierać: 1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1, 2) Formularz cenowy – Załącznik Nr 2, 3) Oświadczenie Wykonawcy art.25a ust.1 dot. podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy art.25a ust.1 spełnienia warunków udziału – Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z pkt 8.2. SIWZ 8) Pozostałe dokumenty, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Prawa zamówień publicznych, nie stanowią inaczej. 2.Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w szczególności w przypadku:a)zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji, b)przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy, c)zakończenia produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, d) wstrzymania / czasowego braku produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, e) zmiany numeru katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaproponowanej w złożonej ofercie, f)zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.), g)wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), niezależne od woli człowieka i niemożliwe do uniknięcia.3.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4.Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający:a)Opis proponowanej zmiany; b)Termin wprowadzenia zmian;c)Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem https://wspsa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 KB/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip. 6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. 1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Tracheotomia, terapia dożylna, konikotomia, resuscytacja, intubacja.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn, wkłucia centralne, mocowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Systemy oddechowe, terapia oddechowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe, igły, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6: Jałowy zestaw do wkłuć centralnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7: Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8: Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9: Zestaw do wstrzykiwacza kontrastu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10:Cewniki do hemodializy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11: Kompletny układ oddechowy jednorazowy do respiratora Bellavista.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)