Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.

Data publikacji 2020-04-22
Data zakończenia 2020-04-30 00:00:00
Instytucja 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wędrzyn
Województwo lubuskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Pasty i kremy,
  • Preparaty piorące,
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533251-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398312008, 189300007, 392240008, 398120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.
Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1a, 1b,1c,1d,1e do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4a, 4b,4c do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .

Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty np. certyfikaty/ opis produktu potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu wraz z podaniem pozycji z formularza, której dotyczy. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie
( Załącznik nr 9 do SIWZ) , że zaproponowane produkty spełniają te wymagania- dotyczy zadania 1-służna żywnościowa, pozycja w formularzu nr 23.

Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji umowy w zadaniach nr 1,2,3 przewiduje skorzystanie z „prawa opcji”. Ilość w opcji będzie dostarczana przez Wykonawcę w wypadku zaistnienia potrzeb Zamawiającego po wykorzystaniu ilości podstawowych danego asortymentu.
Zamówienie z wykorzystaniem „opcji”- Cena jednostkowa netto w opcji nie może być inna niż cena jednostkowa netto w zamówieniu podstawowym.
W przypadku zaproponowania ceny jednostkowej w opcji innej niż cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę dla zamówienia podstawowego, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b419c9a-9bd8-4cb9-9bfe-14bdca5393c5
Biuletyn 533251-N-2020
Zamawiajacy nazwa 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 80521018000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Wędrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 69-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 556 236,
Zamawiajacy fax 957 556 222
Zamawiajacy email 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url www.45wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.45wog.wp.mil.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; 69-211 Wędrzyn
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.
Numer referencyjny 8/2020/SŻ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących, Zadanie nr 2 – Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych, Zadanie nr 3 –Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości, Zadanie nr 4 – Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości, Zadanie nr 5- Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1a, 1b,1c,1d,1e do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4a, 4b,4c do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty np. certyfikaty/ opis produktu potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu wraz z podaniem pozycji z formularza, której dotyczy. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie ( Załącznik nr 9 do SIWZ) , że zaproponowane produkty spełniają te wymagania- dotyczy zadania 1-służna żywnościowa, pozycja w formularzu nr 23. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji umowy w zadaniach nr 1,2,3 przewiduje skorzystanie z „prawa opcji”. Ilość w opcji będzie dostarczana przez Wykonawcę w wypadku zaistnienia potrzeb Zamawiającego po wykorzystaniu ilości podstawowych danego asortymentu. Zamówienie z wykorzystaniem „opcji”- Cena jednostkowa netto w opcji nie może być inna niż cena jednostkowa netto w zamówieniu podstawowym. W przypadku zaproponowania ceny jednostkowej w opcji innej niż cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę dla zamówienia podstawowego, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania.
Cpv glowny przedmiot 39831200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1-3 (Służba Żywnościowa): Termin: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r. Miejsce: Wędrzyn (Magazyn Służby Żywnościowej) Zadanie nr 4 (Służba Infrastruktury): Termin: 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy- jednorazowa dostawa Miejsce: Wędrzyn (Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury bud. 25) Zadanie nr 5 (Służba Mundurowa): Termin: maksymalny termin dostawy 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy Miejsce: Wędrzyn (Magazyn Służby Mundurowej)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Zadanie nr 1, 2, 3: - wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, minimum 3 główne dostawy odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dowodów, z których łączna wartość będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1: 100 000,00 zł; Zadanie nr 2: 100 000,00 zł; Zadanie nr 3: 20 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonał dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż suma poszczególnych części
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenie wykonawcy dotyczące kodów kreskowych -załącznik nr 6 do SIWZ; 5) Oświadczenie dot. spełnienia wymogów zaoferowanych materiałów równoważnych- załącznik nr 9 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw- wykaże, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, minimum 3 główne dostawy odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dowodów, z których łączna wartość będzie opiewała na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1: 100 000,00 zł; Zadanie nr 2: 80 000,00 zł; Zadanie nr 3: 10 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert wykonał dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż suma poszczególnych części.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2020-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków myjąco-czyszcząco- dezynfekujących. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1ado SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4a do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty np. certyfikaty/ opis produktu potwierdzające równoważność oferowanego asortymentu wraz z podaniem pozycji z formularza, której dotyczy. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie ( Załącznik nr 9 do SIWZ) , że zaproponowane produkty spełniają te wymagania- dotyczy zadania 1-służna żywnościowa, pozycja w formularzu nr 23.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa środków jednorazowych Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1b do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4a do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Służba Żywnościowa- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1c do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4a do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Służba Infrastruktury- Zakup i dostawa środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1d do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4b do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39812000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Służba Mundurowa- Zakup i dostawa środków pielęgnacyjnych. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego rozdziału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych załączniki nr 1e do SIWZ oraz we wzorach umów załączniki nr 4c do SIWZ które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)