Usługa serwisowa odzieży roboczej oraz wynajem szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie

Data publikacji 2020-04-22
Data zakończenia 2020-04-30 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Stargard
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533214-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży
i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. z Zakładu Oczyszczania Miasta i z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Stargardzie w okresie od 01.07.2020 roku do 30.06.2023 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edede11f-8ecb-4d92-95af-7bc6d5968c30
Biuletyn 533214-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 81111575800000
Zamawiajacy adres ulica Okrzei
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Stargard
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 5771274,
Zamawiajacy fax 91 5772128
Zamawiajacy email tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl, krzysztofa.gut@mpgk.stargard.pl
Adres strony url www.mpgk.stargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpgk.stargard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpgk.stargard.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem miniPortalu, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. S. Okrzei 6, 73-110 Stargard
Nazwa nadana zamowieniu Usługa serwisowa odzieży roboczej oraz wynajem szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie
Numer referencyjny EZ-ZP-5/2020
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. z Zakładu Oczyszczania Miasta i z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Stargardzie w okresie od 01.07.2020 roku do 30.06.2023 roku.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2023-06-30T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca przedstawi: 1. Wykaz min. jednej wykonanej usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem były świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej (czyszczenie, naprawa, i odbiór/dostawa odzieży) zbliżonej do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł netto, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykazu min. dwóch osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usługi lub kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3. Wszystkie dokumenty winny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą. 2.2. Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca przedstawi: 2.2.1. Wykaz min. jednej wykonanej usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem były świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej (czyszczenie, naprawa, i odbiór/dostawa odzieży) zbliżonej do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł netto, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.2.1 Wykazu min. dwóch osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usługi lub kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3. Wszystkie dokumenty winny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.04.2020 r. do godziny 10:00 wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; - przelewem na konto MPGK Sp. z o.o. w Banku PEKAO S.A. I /O. Stargard, nr konta: 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073, dokument przelewu należy opisać np.: "Wadium – wynajem i serwis odzieży roboczej EZ-ZP-5/2020”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42 poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i nr 227 poz. 1505 oraz 2010 nr 96, poz. 620). 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium przelewem, Wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu a nie polecenie dokonania przelewu (to ostatnie nie jest dowodem wniesienia wadium). 4.1. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 4.2. Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej bądź poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń.zm.) (oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty) w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 1 ) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych ofercie, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym, gwarancja nie może zawierać żadnych warunków, musi być nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. W przypadku braku ww. zapisu wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. 4.3. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie odrzucona. Kwestie dotyczące wniesionego wadium reguluje art. 46 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy PZP, dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 3)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w ust. 1, Wykonawca może złożyć do Zamawiającego wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia załączając: 1) kopie wszystkich umów o pracę pracowników świadczących usługi objęte przedmiotem umowy, otrzymujących minimalne wynagrodzenie za pracę lub kopie wszystkich umów cywilnoprawnych osób otrzymujących minimalną stawkę godzinową– w przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1 2) kopie wszystkich umów o pracę pracowników lub osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych świadczących usługi objęte przedmiotem umowy wraz z zestawieniem wszystkich składników składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne potrącanych z ich wynagrodzenia - w przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2 3) inne dokumenty lub informacje , które okażą się niezbędne dla oceny jaki wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę mają zmiany wymienione w ust. 1 4. Po otrzymaniu wniosku wraz z kompletem dokumentów, Zamawiający ustali czy zmiany, o których mowa w ust. 1 mają wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę i ewentualnie w jakim rozmiarze. W przypadku gdyby zmiany te miały wpływ na wysokość kosztów wykonania zamówienia Zamawiający odpowiednio dokona podwyższenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy
IV 4 4 data 2020-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy odzieży
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)