Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury serwerowej oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu InfoSMOG-MED.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części:
• Część I – Dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury serwerowej z oprogramowaniem.
• Część II – Dostawa oprogramowania.
Realizacja Części I zamówienia obejmuje dostawę:
• 2 szt. serwera czteroprocesorowego z wirtualizatorem i systemami operacyjnymi;
• 2 szt. macierzy dyskowej;
• 2 szt. przełącznika FC;
• 4 szt. zasilaczy awaryjnych;
• biblioteki taśmowej;
• 2 szt. przełącznika sieciowego;
• NAS
• 2 szt. szafy serwerowej;
• systemu backupowego;
Realizacja Części II zamówienia obejmuje dostawę:
• systemu bazodanowego;
• oprogramowania developerskiego.
W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części I Wykonawca zobowiązany jest do:
• instalacji i konfiguracji dostarczonej infrastruktury serwerowej oraz jej integracji z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą;
• przeprowadzenia szkolenia dla 3 administratorów z zakresu obsługi zakupionej infrastruktury na poziomie podstawowym w wymiarze 8 godzin w siedzibie Zamawiającego.
Wraz z oferowanym oprogramowaniem wykonawca dostarczy licencje dostępowe. Szczegółowe wymagania dotyczące licencji zawarte są w Specyfikacji techniczno – cenowej, która stanowi Załącznik Nr 1.1. do SIWZ.
W ramach realizacji I Części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac instalacyjnych:
• Zabudowa sprzętu w szafach serwerowych w dwóch serwerowniach zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Serwerownie połączone są światłowodami jednomodowym i wielomodowym.
• Dostawa wszystkich niezbędnych akcesoriów i urządzeń (w tym kabli, wkładek, organizerów, listew zasilających i innych) niezbędnych do poprawnego połączenia i montażu wszystkich urządzeń.
• Konfiguracja przełączników SAN FC.
• Konfiguracja macierzy w środowisku SAN FC (konfiguracja wolumenów, mapowanie hostów).
• Oprogramowanie do wirtualizacji i oprogramowanie systemowe musi zostać zainstalowane i skonfigurowane przez Wykonawcę wg wskazań Zamawiającego i sprzedane jako całość razem z serwerami (Pozycja 1 zamówienia). Powinny być uruchomione funkcjonalności: system zarządzania środowiskiem wirtualnym.
• Konfiguracja serwera backupu maszyn wirtualnych zapisanych na macierzy podstawowej na macierz zapasową. W przypadku oprogramowania do archiwizacji maszyn wirtualnych wymagana jest konfiguracja backupu umożliwiająca prawidłowe odtworzenie maszyn wirtualnych na poziomie całej maszyny lub na poziomie plików.
• Konfiguracja backupu na bibliotekę taśmową zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
• Konfiguracja serwera do monitorowania środowiska wirtualnego – alarmy, diagnostyka, powiadamianie, wizualizacja graficzna środowiska wirtualnego. Oprogramowanie powinno współpracować z oprogramowaniem do backupu celem raportowania statusu backupu.
• Konfiguracja zasilaczy awaryjnych wraz z testami.
• Konfiguracja dostarczonych przełączników sieciowych i zestawienie ich w stos przy użyciu dedykowanych portów.
• Konfiguracja VLAN’ów.
• Podłączenie infrastruktury do stosu Zamawiającego.
• Wymagane jest uruchomienie centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (backup VM, diagnostyka zasobów, aktualizacja).
• Przeprowadzenie testów diagnostycznych i symulacji awarii potwierdzających poprawność działania backupu, odporność na awarię redundantnych komponentów (macierz, przełącznik FC, kontrolery FC, serwery) oraz utratę zasilania.
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanej instalacji.
• Przeprowadzenie szkolenia dla personelu Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1. Specyfikacja techniczno - cenowa. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny 4 tabeli parametrów technicznych w zakresie nazwy proponowanych urządzeń / oprogramowania, oraz potwierdzenia wszystkich wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalności oferowanych urządzeń / oprogramowania. Pozostawienie kolumny 4 bez opisu skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ.
Dostawa, instalacja infrastruktury oraz pełna konfiguracja powinna zostać przeprowadzona w normalnych godzinach pracy Zamawiającego tj. między godz. 7:00 a 17:00 pod nadzorem personelu Zamawiającego. Prace nie powinny trwać dłużej niż 8 godzin dziennie.
Kluczowe elementy infrastruktury serwerowej tj. serwery (poz. 1 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), podstawowa macierz dyskowa (poz. 2 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), zapasowa macierz dyskowa (poz. 3 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), przełączniki FC (poz. 4 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz biblioteka taśmowa (poz. 7 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) muszą być ze sobą w pełni kompatybilne.
Poszczególne elementy infrastruktury serwerowej powinny być rozmieszczone zgodnie z wymaganiami zamawiającego tj.:
• serwery (poz. 1 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), podstawowa macierz dyskowa (poz. 2 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), przełączniki FC (poz. 4 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), zasilacze awaryjne (poz. 6 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), biblioteka taśmowa (poz. 7 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), przełączniki sieciowe (poz. 8 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), zasilacze awaryjne (poz. 5 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz NAS (poz. 9 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) powinny być umieszczone w szafie serwerowej w serwerowni numer 1.
• zapasowa macierz dyskowa (poz. 3 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) powinna być umieszczone w szafie serwerowej w serwerowni nr.2 – infrastrukturę informatyczną w postaci przełączników i zasilaczy awaryjnych dostarczy Zamawiający.
Infrastruktura w obu szafach powinna być połączona za pośrednictwem światłowodów wielomodowych (kontroler FC macierzy do przełącznika FC). Infrastruktura w serwerowni 1 powinna być podpięta do stosu Zamawiającego opartego na przełącznikach Extreme Networks X460-48T pomocą kabli 10Gbps Ethernet (uplink).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie zasilacze urządzeń umieszczonych w serwerowni numer 1 (zgodnie z opisem powyżej) podłączone były do oferowanych zasilaczy UPS w sposób redundantny. Moc rzeczywista dobranych UPS powinna być wystarczająca do obsłużenia wszystkich podłączonych urządzeń pracujących z maksymalnym obciążeniem. Szacowanie maksymalnego obciążenia powinno opierać się o moc zasilaczy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opisu/schematu połączeń urządzeń i UPS wraz ze wskazaniem mocy poszczególnych urządzeń przy założeniu.
Zamawiający wymaga, aby dla oferowanych serwerów dostępna była ogólnopolska infolinia techniczna producenta serwera, na który można zgłaszać usterki.
Zamawiający wymaga, aby została zapewniona możliwość rozbudowy serwerów (poz. 1 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) i systemów pamięci masowych (poz. 2,3 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz dostępność części zamiennych dla wyżej ww. urządzeń przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia, po cenach wynikających z aktualnych cenników.
Lokalizacja infrastruktury powinna być zdywersyfikowana, aby ograniczyć ryzyko utraty danych w wyniku pożaru lub katastrofy budowlanej.
Nazwy własne, nazwy producentów lub numery katalogowe podane zostały wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe nie gorsze, niż wskazane w SIWZ. Wskazanie przez zamawiającego w SIWZ marki, numeru katalogowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np.: specyfikacje techniczne producenta, certyfikatów, świadectw jakości itp.), uwiarygodniających te urządzenia. |
GuidZP400 |
fa611b3e-0998-4f43-8146-3be842a62220
|
Biuletyn |
534053-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
|
Regon |
27159080400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kossutha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 254 60 31 wew. 249 lub 239
|
Zamawiajacy fax |
32 2541717
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ietu.pl, ietu@ietu.pl
|
Adres strony url |
www.ietu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: II. Cyfrowe Śląskie dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ietu.pl/kategoria-zamowienia-publiczne/przetarg-nieograniczony
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ietu.pl/kategoria-zamowienia-publiczne/przetarg-nieograniczony
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa infrastruktury serwerowej oraz oprogramowania.
|
Numer referencyjny |
ZP/01/PN/BR-2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury serwerowej oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu InfoSMOG-MED.
Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części:
• Część I – Dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury serwerowej z oprogramowaniem.
• Część II – Dostawa oprogramowania.
Realizacja Części I zamówienia obejmuje dostawę:
• 2 szt. serwera czteroprocesorowego z wirtualizatorem i systemami operacyjnymi;
• 2 szt. macierzy dyskowej;
• 2 szt. przełącznika FC;
• 4 szt. zasilaczy awaryjnych;
• biblioteki taśmowej;
• 2 szt. przełącznika sieciowego;
• NAS
• 2 szt. szafy serwerowej;
• systemu backupowego;
Realizacja Części II zamówienia obejmuje dostawę:
• systemu bazodanowego;
• oprogramowania developerskiego.
W ramach realizacji zamówienia w zakresie Części I Wykonawca zobowiązany jest do:
• instalacji i konfiguracji dostarczonej infrastruktury serwerowej oraz jej integracji z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą;
• przeprowadzenia szkolenia dla 3 administratorów z zakresu obsługi zakupionej infrastruktury na poziomie podstawowym w wymiarze 8 godzin w siedzibie Zamawiającego.
Wraz z oferowanym oprogramowaniem wykonawca dostarczy licencje dostępowe. Szczegółowe wymagania dotyczące licencji zawarte są w Specyfikacji techniczno – cenowej, która stanowi Załącznik Nr 1.1. do SIWZ.
W ramach realizacji I Części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac instalacyjnych:
• Zabudowa sprzętu w szafach serwerowych w dwóch serwerowniach zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Serwerownie połączone są światłowodami jednomodowym i wielomodowym.
• Dostawa wszystkich niezbędnych akcesoriów i urządzeń (w tym kabli, wkładek, organizerów, listew zasilających i innych) niezbędnych do poprawnego połączenia i montażu wszystkich urządzeń.
• Konfiguracja przełączników SAN FC.
• Konfiguracja macierzy w środowisku SAN FC (konfiguracja wolumenów, mapowanie hostów).
• Oprogramowanie do wirtualizacji i oprogramowanie systemowe musi zostać zainstalowane i skonfigurowane przez Wykonawcę wg wskazań Zamawiającego i sprzedane jako całość razem z serwerami (Pozycja 1 zamówienia). Powinny być uruchomione funkcjonalności: system zarządzania środowiskiem wirtualnym.
• Konfiguracja serwera backupu maszyn wirtualnych zapisanych na macierzy podstawowej na macierz zapasową. W przypadku oprogramowania do archiwizacji maszyn wirtualnych wymagana jest konfiguracja backupu umożliwiająca prawidłowe odtworzenie maszyn wirtualnych na poziomie całej maszyny lub na poziomie plików.
• Konfiguracja backupu na bibliotekę taśmową zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
• Konfiguracja serwera do monitorowania środowiska wirtualnego – alarmy, diagnostyka, powiadamianie, wizualizacja graficzna środowiska wirtualnego. Oprogramowanie powinno współpracować z oprogramowaniem do backupu celem raportowania statusu backupu.
• Konfiguracja zasilaczy awaryjnych wraz z testami.
• Konfiguracja dostarczonych przełączników sieciowych i zestawienie ich w stos przy użyciu dedykowanych portów.
• Konfiguracja VLAN’ów.
• Podłączenie infrastruktury do stosu Zamawiającego.
• Wymagane jest uruchomienie centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (backup VM, diagnostyka zasobów, aktualizacja).
• Przeprowadzenie testów diagnostycznych i symulacji awarii potwierdzających poprawność działania backupu, odporność na awarię redundantnych komponentów (macierz, przełącznik FC, kontrolery FC, serwery) oraz utratę zasilania.
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanej instalacji.
• Przeprowadzenie szkolenia dla personelu Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1. Specyfikacja techniczno - cenowa. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny 4 tabeli parametrów technicznych w zakresie nazwy proponowanych urządzeń / oprogramowania, oraz potwierdzenia wszystkich wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalności oferowanych urządzeń / oprogramowania. Pozostawienie kolumny 4 bez opisu skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ.
Dostawa, instalacja infrastruktury oraz pełna konfiguracja powinna zostać przeprowadzona w normalnych godzinach pracy Zamawiającego tj. między godz. 7:00 a 17:00 pod nadzorem personelu Zamawiającego. Prace nie powinny trwać dłużej niż 8 godzin dziennie.
Kluczowe elementy infrastruktury serwerowej tj. serwery (poz. 1 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), podstawowa macierz dyskowa (poz. 2 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), zapasowa macierz dyskowa (poz. 3 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), przełączniki FC (poz. 4 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz biblioteka taśmowa (poz. 7 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) muszą być ze sobą w pełni kompatybilne.
Poszczególne elementy infrastruktury serwerowej powinny być rozmieszczone zgodnie z wymaganiami zamawiającego tj.:
• serwery (poz. 1 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), podstawowa macierz dyskowa (poz. 2 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), przełączniki FC (poz. 4 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), zasilacze awaryjne (poz. 6 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), biblioteka taśmowa (poz. 7 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), przełączniki sieciowe (poz. 8 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ), zasilacze awaryjne (poz. 5 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz NAS (poz. 9 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) powinny być umieszczone w szafie serwerowej w serwerowni numer 1.
• zapasowa macierz dyskowa (poz. 3 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) powinna być umieszczone w szafie serwerowej w serwerowni nr.2 – infrastrukturę informatyczną w postaci przełączników i zasilaczy awaryjnych dostarczy Zamawiający.
Infrastruktura w obu szafach powinna być połączona za pośrednictwem światłowodów wielomodowych (kontroler FC macierzy do przełącznika FC). Infrastruktura w serwerowni 1 powinna być podpięta do stosu Zamawiającego opartego na przełącznikach Extreme Networks X460-48T pomocą kabli 10Gbps Ethernet (uplink).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie zasilacze urządzeń umieszczonych w serwerowni numer 1 (zgodnie z opisem powyżej) podłączone były do oferowanych zasilaczy UPS w sposób redundantny. Moc rzeczywista dobranych UPS powinna być wystarczająca do obsłużenia wszystkich podłączonych urządzeń pracujących z maksymalnym obciążeniem. Szacowanie maksymalnego obciążenia powinno opierać się o moc zasilaczy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opisu/schematu połączeń urządzeń i UPS wraz ze wskazaniem mocy poszczególnych urządzeń przy założeniu.
Zamawiający wymaga, aby dla oferowanych serwerów dostępna była ogólnopolska infolinia techniczna producenta serwera, na który można zgłaszać usterki.
Zamawiający wymaga, aby została zapewniona możliwość rozbudowy serwerów (poz. 1 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) i systemów pamięci masowych (poz. 2,3 w Specyfikacji techniczno – cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ) oraz dostępność części zamiennych dla wyżej ww. urządzeń przez okres co najmniej 3 lat od momentu odbioru przedmiotu zamówienia, po cenach wynikających z aktualnych cenników.
Lokalizacja infrastruktury powinna być zdywersyfikowana, aby ograniczyć ryzyko utraty danych w wyniku pożaru lub katastrofy budowlanej.
Nazwy własne, nazwy producentów lub numery katalogowe podane zostały wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe nie gorsze, niż wskazane w SIWZ. Wskazanie przez zamawiającego w SIWZ marki, numeru katalogowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np.: specyfikacje techniczne producenta, certyfikatów, świadectw jakości itp.), uwiarygodniających te urządzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany:
• w zakresie –I części zamówienia w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę, lecz nie dłuższym niż 2 miesiące od daty zawarcia umowy;
• w zakresie II części zamówienia w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę, lecz nie dłuższym niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż:
dla I Części zamówienia
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z wdrożeniem i konfiguracją serwerów i macierzy, z czego co najmniej jedna powinna obejmować wdrożenie systemu wirtualizacji, o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 16.1. SIWZ z zastrzeżeniem, że informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz wykazu, o którym mowa w pkt. 16.2.1.
• dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie realizowała zadania związane z instalacją i konfiguracją infrastruktury serwerowej, o poniżej wskazanym doświadczeniu i kwalifikacjach:
- wykonał/a w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwie instalacje i konfiguracje serwerów oraz macierzy, z czego co najmniej jedna obejmowała instalację i konfigurację systemu wirtualizacji.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 16.1. SIWZ z zastrzeżeniem, że informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wykazu, o którym mowa w pkt. 16.2.2.
dla II Części zamówienia
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
• aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
• oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa w ust. 16.2.1, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą składa:
• aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (Część C) do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę na I część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy może nastąpić w następujących okolicznościach:
• zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron – zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy;
• zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w zakresie wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku od towarów i usług;
• zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
o charakterze niezależnym od Stron,
którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie;
– zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, stan wyjątkowy.
• zmiany podwykonawcy, jeżeli strony zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców;
• w zakresie modelu oferowanego urządzenia (wersji oprogramowania) z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku gdy oferowany model urządzenia (wersja oprogramowania) został wycofany z dystrybucji i zastąpiony modelem (wersją) należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model (wersja) oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za wynagrodzenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy;
• zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od upływu terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1.1 umowy, przewidzianego na zrealizowanie dostawy urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|