GuidZP400 |
02e2dfa7-bea0-44b3-958c-66aae575c6a9
|
Biuletyn |
534000-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Rawski
|
Regon |
75014777400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rawa Mazowiecka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
468 144 631,
|
Zamawiajacy fax |
468 144 631
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatrawski.pl,
|
Adres strony url |
www.powiatrawski.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.powiatrawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatrawski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatrawski.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
96-200 Rawa Mazowiecka, Plac Wolności 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej przy ul. Tomaszowskiej nr 8
|
Numer referencyjny |
WI.II.5411.83.2020.KL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej przy ul. Tomaszowskiej 8 wg poniższego zestawienia:
- tablice jednorzędowe do samochodów i do przyczep w ilości 30 000 sztuk,
- tablice dwurzędowe do samochodów i do przyczep w ilości 700 sztuk,
- tablice motocyklowe i ciągnikowe w ilości 2 000 sztuk,
- tablice motorowerowe w ilości 800 sztuk.
2. Tablice dostarczane sukcesywnie w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sztuk na poszczególne rodzaje tablic w rozliczeniu rocznym w zależności od potrzeb. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości cen jednostkowych.
4. W zakresie zawartej umowy i w określonych przez oferenta cenach musi zawierać się również odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych wg obowiązujących przepisów wraz z protokołem przekazania.
Uwaga:
Każdy komplet tablic rejestracyjnych dostarczanych Zamawiającemu w ramach jednej dostawy musi być oddzielony od pozostałych np. przekładką kartonową lub zapakowany osobno w folię.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2023-05-04T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, nie mniej niż 170 000,00zł każda wraz załączeniem dowodów dotyczących czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w Załącznikach Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert w postępowaniu . (min. 2 dokumenty – Załącznik nr 5 ) .
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ .
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, tekst jednolity), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców – wzór załącznik nr 6 do SIWZ.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, które w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca którego ofertę oceniono najwyżej, zobowiązany będzie złożyć - na wezwanie Zamawiającego - w terminie nie krótszym niż 5 dni.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia:
a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, przy niezmienionej cenie netto;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) oraz w przypadkach szczegółowo opisanych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.).
2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
4. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 lit. b) i c).
5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni poinformować pisemnie Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3 oraz uzasadnić zmianę wynagrodzenia załączając stosowne wyliczenia.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b) i c) zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia podpisania przez Strony aneksu do umowy.
5. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|