GuidZP400 |
d9eb2ba4-b019-4f6d-a4ec-3e75b67dfad3
|
Biuletyn |
533955-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Oleśnica
|
Regon |
93193473300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek-Ratusz
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 982 100
|
Zamawiajacy fax |
717 982 117
|
Zamawiajacy email |
b.strzala@um.olesnica.pl
|
Adres strony url |
www.olesnica.pl
|
Adres strony internetowej |
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Rynek - Ratusz, 56-400 Olesnica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja basenu krytego
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/4/2020
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie prac remontowych w budynku pływalni krytej Oleśnickiego Kompleksu Rekreacyjnego ATOL przy ul. Brzozowej 7 w Oleśnicy polegających na:
Zadanie nr 1: Kompleksowy remont pomieszczenia szatni basenu krytego wraz z wymianą drzwi;
Zadanie 2: Wymiana kabin przebieralni oraz szafek ubraniowych;
Zadanie 3: Uzupełnienie fug epoksydowych na fragmentach posadzek natrysków i hali basenowej oraz całkowitej wymianie spoin silikonowych w tych pomieszczeniach;
Zadanie 4: Wykonanie naprawy elektrolizy membranowej MZE 2500 produkcji firmy DINOTEC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 a do f do SIWZ
W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji przedmiotu zamówienia nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 45453000-7, 51514110-2, 39151300-8
|
Cpv glowny przedmiot |
45453000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
a) Dla zadania nr 1:
– wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zamówienie polegające na remoncie lub budowie lub przebudowie dowolnego budynku o pow. min. 150 m2
– dysponuje (będzie dysponował) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
b) Dla zadania nr 2:
– wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, montaż kabin przebierani lub szafek ubraniowych w szatniach o pow. min 200 m2
c) Dla zadania nr 3:
– wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, prace obejmujące fugowanie fugami epoksydowymi powierzchni oblicowanej dowolnymi płytkami o wielkości min. 200m2
d) Dla zadania nr 4:
– wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jedną naprawę lub montaż elektrolizy membranowej;
– wykonawca dysponuje (będzie dysponował) osobą posiadającą certyfikat Dinotec.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w powyżej oraz rozdz. VIII ust. 1. pkt. 3 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
a) w zakresie ppkt. a tiret pierwsze, ppkt. b, c i d tiret pierwsze – przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie (lub wykonawca na którego zasoby powołuje się składający ofertę) musi w całości spełniać samodzielnie warunek wykonania prac
b) w zakresie ppkt. a tiret drugie oraz ppkt. d tiret drugie - podmioty występujące wspólnie łącznie spełniają warunek;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w ogłoszeniu oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. a tiret pierwsze, ppkt. b i c oraz ppkt. d tiret pierwsze SIWZ (odpowiednio do zadań na które jest składana oferta), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; załącznik nr 4 do SIWZ.
b) wykazu osób, o których mowa w ogłoszeniu oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. a tiret drugie oraz ppkt. d tiret drugie SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofertach,
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1, 2, 4: 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych) dla każdego z zadań osobno, oraz 900,00 PLN (dziewięćset złotych) dla zadania nr 3
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/4/2020 – Zad. 1, 2, 3, 4 (niepotrzebne skreślić)”
Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty).
Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kompleksowy remont pomieszczenia szatni basenu krytego wraz z wymianą drzwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45453000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres prac obejmuje kompleksowe prace remontowe pomieszczenia szatni basenu krytego wraz z wymianą drzwi.
W zakres robót remontowych pomieszczenia szatni wchodzi wymiana okładzin na posadzce i ścianach, uszczelnienie przejść instalacji wod-kan oraz CO przez strop, wykonanie hydroizolacji podłóg i ścian do wysokości płytek, wymiana tapet na ścianach nad płytkami oraz malowanie tapet i sufitu. Celem planowanego remontu jest usunięcie przecieków wody na niższą kondygnację przez strop i tym samym ograniczenie korozyjnego wpływu wody na konstrukcję stropu oraz przywrócenie właściwego stanu wartości użytkowych. W zakres prac wchodzą roboty budowlane oraz hydrauliczne. Wykonawca przed przystąpieniem do skuwania okładzin ceramicznych dokona demontażu armatury sanitarnej (umywalki, miski ustępowe, pisuary, wpusty kanalizacyjne itp.), którą zamontuje ponownie po zakończeniu robót budowlanych. W trakcie uszczelniania przejść instalacji wod-kan oraz CO przez strop Wykonawca może zdemontować część tych instalacji, jeżeli wymaga tego właściwe wykonanie robót, pod warunkiem że zamontuje je ponownie w sposób nie pogarszający ich właściwości technicznych i estetycznych. Dopuszcza się rozszerzenie zakresu robót o wymianę części instalacji wod-kan lub CO jeżeli w trakcie wykonywania robót zostanie stwierdzone, że ich stan techniczny tego wymaga i nie mogą być dłużej eksploatowane.
Uzgodnienia w zakresie przyjętych rozwiązań i sposobie prowadzenia robót oraz stosowanych materiałów należy dokonać w porozumieniu z inspektorem nadzoru robót.
W trakcie wykonywania prac może zaistnieć konieczność rozszerzenia zakresu robót o dodatkowe zadania, nie ujęte w niniejszym opracowaniu, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. W takim wypadku zostanie sporządzony przez strony umowy protokół konieczności dotyczący konieczności rozszerzenia i zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych oraz podpisany stosowny aneks do umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana kabin przebieralni oraz szafek ubraniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
OPIS WYKONANIA WYMIANY KABIN PRZEBIERALNI ORAZ SZAFEK UBRANIOWYCH
1. Szczegółowe wymiary kabin przebieralni oraz ich kolorystykę przedstawiono na rys. 2 – zestawienie kabin sanitarnych, wymiary szafek ubraniowych oraz ich kolorystykę przedstawiono na rys. 1 – Szatnia – rzut, widok, kolorystyka. Do budowy kabin przebieralni oraz szafek ubraniowych należy stosować laminat HPL o gr. 12mm. Kabiny przebieralni wyposażyć w odpowiednie okucia tj. zawiasy gałki z zamkiem, stopki, podwójne haczyki wykonane ze stali nierdzewnej o oznaczeniu X5CrNiMo17-12-2 wg PN-EN 10088-1:2014
a także piktogramy informujące o dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szafki ubraniowe dwudzielne typu L o wymiarze pojedynczego elementu 40×50×200cm – dwie szafki w elemencie należy montować na profilach aluminiowych anodowanych 30x30mm. Szafki zamontować na ławce i wyposażyć w piktogram z numerem szafki, podwójne haczyki na ubrania oraz zamek elektroniczny kompatybilny z zamontowanym systemem ESOK
w obiekcie OKR ATOL, łączna ilość szafek wynosi 258 szt. (129 elementów). Stelaże szafek wyposażyć w regulowane nóżki odporne na działanie wody oraz agresywne środki chemiczne zalecany materiał stal nierdzewna o oznaczeniu X5CrNiMo17-12-2 wg PN-EN 10088-1:2014.
2. Oferent przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej na obiekcie oraz własnych pomiarów.
3. Zamki elektroniczne działające na zasadzie zbliżeniowej z transponderami montowanymi
w paski identyfikujące numer szafki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Uzupełnienie fug epoksydowych na fragmentach posadzek natrysków i hali basenowej oraz całkowitej wymianie spoin silikonowych w tych pomieszczeniach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45453000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis uzupełnienia fug epoksydowych na fragmentach posadzek natrysków i hali basenowej oraz całkowitej wymiany spoin silikonowych w tych pomieszczeniach
1. WSTĘP
Zakres prac obejmuje uzupełnienie fug epoksydowych na fragmentach posadzek natrysków i hali basenowej, w tym również niecek basenowych oraz całkowitą wymianę spoin silikonowych w tych pomieszczeniach tj. narożniki wewnętrzne poziome i pionowe oraz dylatacje.
Uzgodnienia w zakresie przyjętych rozwiązań i sposobie prowadzenia robót oraz stosowanych materiałów należy dokonać w porozumieniu z inspektorem nadzoru robót.
W trakcie wykonywania prac może zaistnieć konieczność rozszerzenia zakresu robót o dodatkowe zadania, nie ujęte w niniejszym opracowaniu, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. W takim wypadku zostanie sporządzony przez strony umowy protokół konieczności dotyczący konieczności rozszerzenia i zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych oraz podpisany stosowny aneks do umowy.
2. ROBOTY REMONTOWE
2.1 Przygotowanie i wykonanie remontu natrysków i hali basenowej
Przygotowanie pomieszczeń do z uzupełnienia spoin sylikonowych i epoksydowych.
Używane materiały:
- epoksydowa zaprawa do klejenia i spoinowania na podłogi, w kolorze jasnoszarym, zgodna z normą PN-EN 12004 klasy R2, o min wytrzymałości na ściskanie 51,9 N/m2, wytrzymałości na rozciąganie,
- elastyczna masa sylikonowa do uszczelniania spoin wykonana na bazie sylikonowo kauczukowej odporna na pleśń i grzyby oraz działanie chloru zawartego w wodzie, przystosowana do ciągłego obciążenia wodą, do stosowania w basenach oraz zbiornikach na wodę,
- podkład gruntujący masy sylikonowej.
Zakres prac:
- fugowanie,
- oczyszczenie powierzchni.
Zasady wykonywania robót.
Fragmenty posadzek przeznaczone do spoinowania fugą epoksydową, wskazane przez Inspektora nadzoru, oczyścić z pozostałości zaprawy fugowej, a następnie spoinować fugą epoksydową o szerokości 3mm. Do zmywania nieutwardzonej fugi epoksydowej użyć ciepłej wody z dodatkiem spirytusu.
Krawędzie przeznaczone do sylikonowania, są oczyszczone z pozostałości fugi sylikonowej. Narożniki wewnętrzne na styku ściana/ściana (pionowe),oraz ściana podłoga, a także uszczelnienia dylatacyjne (poziome) spoinować fugą silikonową, po uprzednim zagruntowaniu właściwym podkładem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie naprawy elektrolizy membranowej MZE 2500 produkcji firmy DINOTEC.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45451300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis wykonania naprawy elektrolizy membranowej MZE 2500 produkcji firmy DINOTEC
1. Zakres prac objętych postępowaniem:
- wymiana pakietu ośmiu cel membranowych z elektrodami bipolarnymi oddzielonymi membranami jonowymiennymi 285mm×210mm,
- wymiana separatora chloru gazowego wraz z przyłączami w podziale 8×8×4, materiał PVDF,
- wymiana rozdzielacza chloru gazowego z przyłączami w podziale 8×8×4, materiał PVDF,
- wymiana reaktora z chłodzeniem, materiał PVDF,
- wymiana rozdzielacza solanki wraz z przyłączeniami w podziale 8×8×4, materiał PVDF,
- wymiana wężyków łączących rozdzielacze z pakietami membran wraz ze złączkami PVDF,
- wymiana zbiornika produktu wraz z przyłączami (3×GZ ¾”) Ø125cm H=100cm, materiał PE, spawany w miejscu montażu,
- pełny serwis urządzenia tj. wymiana o-ringów, membran pompek, czujników chloru gazowego i pH, odcinków rur PVC.
Zastosowane materiały, w tym elementy PVDF, muszą być zgodne ze specyfikacją Dinotec GmbH oraz MAB.
W trakcie wykonywania naprawy może zaistnieć konieczność rozszerzenia zakresu prac o dodatkowe zadania, nie ujęte powyżej, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. W takim wypadku zostanie sporządzony przez strony umowy protokół konieczności dotyczący konieczności rozszerzenia i zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych oraz podpisany stosowny aneks do umowy.
|
| |