GuidZP400 |
a9955591-cdfa-46d0-b002-c1332fb24610
|
Biuletyn |
533740-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Łódzkie
|
Regon |
47207171500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-051
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6633385, 6633384
|
Zamawiajacy fax |
426 633 391
|
Zamawiajacy email |
or.info@lodzkie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.lodzkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z budżetu Województwa Łódzkiego oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, z Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ 2014-2020 w związku z realizacją projektu „Plan Realizacji Działań w ramach PT RPO WŁ na lata 2014-2020 na rok 2020”, podprojektu pn. „Funkcjonowanie regionalnych obserwatoriów terytorialnych”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Podmiot odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego Podmiot odpowiedzialny za zawarcie umowy: Województwo Łódzkie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.lodzkie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lodzkie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze (na parterze)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby Jednostek
|
Numer referencyjny |
ASI.272.18.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby Jednostek
|
Cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty umowy w zależności od zdarzeń wcześniej zaistniałych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 dostawy papieru do drukarek i kopiarek, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda z dostaw.
Pod pojęciem „wartości dostawy” Zamawiający rozumie całkowitą wartość wynagrodzenia Wykonawcy w ramach zawartej umowy.
Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3. dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
• zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru na Załączniku Nr 4), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ),
2) Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do projektu umowy (wszystkie wolne miejsca w Formularzu cenowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ),
Uwaga:
Wykonawca, wypełniając Formularz cenowy w kol. 3 tabeli zawartej w Załączniku Nr 1 do projektu umowy, wskazuje Nazwę producenta/markę, symbol oraz parametry oferowanego asortymentu, które pozwolą Zamawiającemu na zweryfikowanie wymaganych parametrów handlowych określonych w SOPZ i w kol. 2 przedmiotowej tabeli.
3) dokumenty i oświadczenia określone w pkt 7.1.1 – 7.1.3 SIWZ.
Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):
w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej,
- w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp:
a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,
w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ oraz
b) składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który musi określać:
a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 3 lit. b - e należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90–051 Łódź, Biuro Podawcze (parter budynku), w kopercie oznaczonej w następujący sposób:
Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
Sukcesywną dostawę papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby Jednostek
nie otwierać przed ………….. r. godz. ……..
(znak sprawy: ASI.272.18.2020)
Przesyłka dla Departamentu Administracji i Społeczeństwa Informacyjnego
Wydział Procedur Zakupowych i Analiz
5. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 3 lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
Bank PeKaO S.A. XI O/ Łódź
52 1240 3073 1111 0010 0269 1913
podając w tytule przelewu: znak sprawy: ASI.272.18.2020; wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Sukcesywną dostawę papieru do drukarek i kopiarek na potrzeby Jednostek
7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
8. Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa Pzp.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione poprawnie również w sytuacji, jeżeli w całości będzie złożone przez jednego z Konsorcjantów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|