1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych do zakładów karnych
i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim w asortymencie i ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres ok. 12 miesięcy.
CZĘŚĆ I: CPV- 15332200-6 dżemy, powidła i marmolada
DŻEM WIELOSMAKOWY NIKOSŁODZONY Z OWOCÓW PESTKOWYCH, o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z owoców pestkowych, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie
z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 11 500 kg
DŻEM WIELOSMAKOWY NIKOSŁODZONY Z OWOCÓW BEZPESTKOWYCH, o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z owoców bezpestkowych, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 16 700 kg
MARMOLADA WIELOOWOCOWA, o konsystencji twardej lub miękkiej otrzymywanej z jednego lub kilku owoców, pakowana w wiaderka plastikowe zgodnie
z obowiązującymi normami, wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 17 600 kg
POWIDŁA ŚLIWKOWE, o konsystencji gęstej, smarownej, otrzymane ze śliwek węgierek i/lub innych gatunków śliwek, pakowane w wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami, wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 15 000 kg
CZEŚĆ II: CPV-15831200-4 cukier biały
CUKIER BIAŁY, gat. I, opakowanie torba papierowa zszywana lub klejona 1 – 50 kg 34 800 kg
2. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faksu lub emailem, realizowane będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do magazynów jednostek organizacyjnych okręgu lubelskiego.
4. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
5. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
6. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
7. Zamawiający będzie akceptował faktury elektroniczne wysłane przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Zamawiający informuje, że nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT
|
GuidZP400 |
759602cd-1067-4712-b210-bf87e5085f9b
|
Biuletyn |
534418-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
59044400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Południowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-482
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 71 04 400
|
Zamawiajacy fax |
81 74 45 715
|
Zamawiajacy email |
as_lublin@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.sw.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Areszt Śledczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zp.sw.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zp.sw.gov.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa róznych artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
D/Kw.2232.5.2020.ES
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych do zakładów karnych
i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim w asortymencie i ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres ok. 12 miesięcy.
CZĘŚĆ I: CPV- 15332200-6 dżemy, powidła i marmolada
DŻEM WIELOSMAKOWY NIKOSŁODZONY Z OWOCÓW PESTKOWYCH, o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z owoców pestkowych, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie
z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 11 500 kg
DŻEM WIELOSMAKOWY NIKOSŁODZONY Z OWOCÓW BEZPESTKOWYCH, o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z owoców bezpestkowych, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 16 700 kg
MARMOLADA WIELOOWOCOWA, o konsystencji twardej lub miękkiej otrzymywanej z jednego lub kilku owoców, pakowana w wiaderka plastikowe zgodnie
z obowiązującymi normami, wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 17 600 kg
POWIDŁA ŚLIWKOWE, o konsystencji gęstej, smarownej, otrzymane ze śliwek węgierek i/lub innych gatunków śliwek, pakowane w wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami, wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesiące od daty dostawy. 15 000 kg
CZEŚĆ II: CPV-15831200-4 cukier biały
CUKIER BIAŁY, gat. I, opakowanie torba papierowa zszywana lub klejona 1 – 50 kg 34 800 kg
2. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faksu lub emailem, realizowane będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do magazynów jednostek organizacyjnych okręgu lubelskiego.
4. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
5. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
6. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
7. Zamawiający będzie akceptował faktury elektroniczne wysłane przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Zamawiający informuje, że nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT
|
Cpv glowny przedmiot |
15332200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem)*, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem)*. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy PZP.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 ust. 1 i/lub 2;
2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1;
3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3.
3. Strona tj.: JOSW i wykonawca wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust. 5.
5. Strony tj.: JOSW i wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
6. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ust. 2 nie może następować częściej niż raz na kwartał.
|
IV 4 4 data |
2020-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Postępowanie prowadzone jest drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy miniPortalu, pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl i pod oznaczeniem oraz nazwą postępowania wskazaną w niniejszej SIWZ
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej w postaci papierowej, z uwzględnieniem Rozdziału X pkt 4 SIWZ
|