Dostawa urządzeń telefonii komórkowej dla JW 4101 w Lublińcu

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4101
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Telefony GSM

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534431-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322520004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń telefonii komórkowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu– nr sprawy 23/2020

Dodatkowe informacje

GuidZP400 297ef698-723a-4c84-b2ab-c9e77962c314
Biuletyn 534431-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4101
Regon 15056051800000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261 101 450
Zamawiajacy fax 261 101 380
Zamawiajacy email jwk.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.jwk.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Obrona, Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.jwk.wp.mil.pl
Dostep do dokumentow ograniczony przetarg ograniczony - szczegóły w treści ogłoszenia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń telefonii komórkowej dla JW 4101 w Lublińcu
Numer referencyjny 23/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa urządzeń telefonii komórkowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu– nr sprawy 23/2020
Cpv glowny przedmiot 32252000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Podstawowy termin realizacji zamówienia tj. 15.09.2020 r. – 0 pkt. Pozostałe terminy i ich punktacja zostanie podana na II etapie postępowania.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o odpuszczenie do udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do wniosku. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, minimum jedno zamówienie (jedną dostawę), zamówienia tożsamego lub równoważnego z opisem przedmiotu zamówienia, którego wartość wynosiła nie mniej niż : - 100.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej (okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) dla Zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej (okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) dla Zadania nr 2 Dostawy te należy wymienić w Załączniku nr 2 do Wniosku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do Wniosku 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do wniosku 4. w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) specyfikacji technicznej zawierającej wszystkie parametry, jakie sprzęt oferowany przez danego wykonawcę musi spełniać – dokument należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu b) Wykaz wykonanych dostaw zawierający: minimum jedno zamówienie (jedna dostawa), zamówienia tożsamego lub równoważnego z opisem przedmiotu zamówienia, którego wartość wynosiła nie mniej niż - 100.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) - Dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) - Dla zadania nr 2 5. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 4 do wniosku. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Tryb udzielenia zamowienia 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Do wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100) zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert – dotyczy tylko Zadania nr 1. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium!! 2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT) podanej w formularzu oferty, osobno dla każdego zadania. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem umowy.
Maksymalna liczba wykonawcow 5
Znaczenie warunkow wykonawcow Przewidywana liczba wykonawców 5 Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 11) WARUNKI UDZIAŁU będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału na zasadzie spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 5 Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi tych Wykonawców, którzy uzyskają najwyższe ilości punktów, a pozostałych nie zaprosi do składania ofert. W przypadku, gdy dwóch wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów, a z punktacji ogólnej będzie to pozycja 5 i 6, Zamawiający zaprosi obu wykonawców do złożenia ofert. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe ilości punktów łącznie przyznane według poniższych zasad: Klasyfikacja ta zostanie oceniona według Wykazu wykonanego podobnego minimum jednego zamówienia (jednej dostawy), zamówienia tożsamego lub równoważnego z opisem przedmiotu zamówienia, którego wartość wynosiła nie mniej niż : - 100.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej (okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) dla Zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej (okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) dla Zadania nr 2 Dostawy te należy wymienić w Załączniku nr 2 do Wniosku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Do następnego etapu, w przypadku, gdy złożonych zostanie powyżej pięciu wniosków, zostaną zaproszeni tylko Ci wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów zgodnie z poniższym zapisem: - za wykazanie 1 zamówienia - Zamawiający przyzna – 1 pkt. - za wykazanie 2 zamówień - Zamawiający przyzna – 2 pkt. - za wykazanie 3 zamówień - Zamawiający przyzna – 3 pkt. - za wykazanie 4 zamówień - Zamawiający przyzna – 4 pkt. - za wykazanie 5 zamówień – Zamawiający przyzna – 5 pkt. - za wykazanie 6 zamówień – Zamawiający przyzna - 6 pkt - za wykazanie 7 zamówień - Zamawiający przyzna – 7 pkt. - za wykazanie 8 zamówień - Zamawiający przyzna – 8 pkt. Za wykazanie większej liczby zamówień niż 8 Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów !!!.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.;
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa urządzenia telefonii komórkowej wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32252000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis urządzenia telefonii komórkowej wraz z akcesoriami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dedykowane taktyczne urządzenia telefonii komórkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32252000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis dedykowane taktyczne urządzenia telefonii komórkowej
  

Criterion

Kryteria skrócony termin realizacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria wydłużona gwarancja
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)