GuidZP400 |
a11a7589-a188-485f-984a-5fdce43c5f19
|
Biuletyn |
533989-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
33 Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
31018885400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powidz-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Powidz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 544 471; 261 544 261
|
Zamawiajacy fax |
261 544 332; 261 544 111
|
Zamawiajacy email |
33bltr.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.33bltr.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33. Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, Kancelaria Jawna - budynek nr 1, parter, pokój 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa farb, materiałów budowlanych
|
Numer referencyjny |
6/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb i drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych (załączniki nr 2-4 do SIWZ).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa farb dla Służby czołgowo-samochodowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 3 - Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
3. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2 – 4 do SIWZ).
4. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia (tam gdzie Zamawiający tego wymaga) w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.
5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2-4 do SIWZ).
b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo- ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy:
dla ZADANIA NR 1: Magazyn służby czołgowo - samochodowej w 33. BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8.
dla ZADANIA NR 2: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w JW Jarocin (63-200), ul. Wojska Polskiego 71 oraz Magazyn Infrastruktury w 33. BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8.
Wykaz towaru z podziałem na poszczególnych odbiorców stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
dla ZADANIA NR 3: Magazyn Infrastruktury w 33. BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8.
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części.
c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy.
e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia towaru zgodnego z wymaganiami na własny koszt
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2 - 4 do SIWZ).
g) Dostarczone towary muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności (dla tych produktów, które wskazał Zamawiający). Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
|
Cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ,
b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2, 3, 4 do SIWZ,
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2. Po terminie składania ofert:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
(W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.
Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust. 2 ustawy Pzp).
2. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie z tytułu okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia w zakresie:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy;
b) zaistnienia przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę, epidemię;
c) w przypadku wycofania produktu z ofert producenta, Zamawiający dopuszcza wymianę na inny produkt, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający.
3. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli stron.
|
IV 4 4 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa farb dla Służby czołgowo-samochodowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa farb dla Służby czołgowo - samochodowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
|
| |