Dostawa farb, materiałów budowlanych

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-05 00:00:00
Instytucja 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Powidz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533989-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448100001, 441110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb i drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych (załączniki nr 2-4 do SIWZ).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa farb dla Służby czołgowo-samochodowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
Zadanie nr 3 - Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
3. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2 – 4 do SIWZ).
4. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia (tam gdzie Zamawiający tego wymaga) w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.
5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2-4 do SIWZ).
b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo- ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy:
dla ZADANIA NR 1: Magazyn służby czołgowo - samochodowej w 33. BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8.
dla ZADANIA NR 2: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w JW Jarocin (63-200), ul. Wojska Polskiego 71 oraz Magazyn Infrastruktury w 33. BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8.
Wykaz towaru z podziałem na poszczególnych odbiorców stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
dla ZADANIA NR 3: Magazyn Infrastruktury w 33. BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8.
Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części.
c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy.
e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia towaru zgodnego z wymaganiami na własny koszt
f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2 - 4 do SIWZ).
g) Dostarczone towary muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności (dla tych produktów, które wskazał Zamawiający). Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a11a7589-a188-485f-984a-5fdce43c5f19
Biuletyn 533989-N-2020
Zamawiajacy nazwa 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 31018885400000
Zamawiajacy adres ulica Powidz-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Powidz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-430
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 544 471; 261 544 261
Zamawiajacy fax 261 544 332; 261 544 111
Zamawiajacy email 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.33bltr.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.33bltr.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.33bltr.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33. Baza Lotnictwa Transportowego, Powidz Osiedle 6, 62-430 Powidz, Kancelaria Jawna - budynek nr 1, parter, pokój 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa farb, materiałów budowlanych
Numer referencyjny 6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb i drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych (załączniki nr 2-4 do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa farb dla Służby czołgowo-samochodowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 - Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). 3. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2 – 4 do SIWZ). 4. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia (tam gdzie Zamawiający tego wymaga) w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2-4 do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo- ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: dla ZADANIA NR 1: Magazyn służby czołgowo - samochodowej w 33. BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. dla ZADANIA NR 2: Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury w JW Jarocin (63-200), ul. Wojska Polskiego 71 oraz Magazyn Infrastruktury w 33. BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8. Wykaz towaru z podziałem na poszczególnych odbiorców stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. dla ZADANIA NR 3: Magazyn Infrastruktury w 33. BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia towaru zgodnego z wymaganiami na własny koszt f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2 - 4 do SIWZ). g) Dostarczone towary muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności (dla tych produktów, które wskazał Zamawiający). Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu. 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2, 3, 4 do SIWZ, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Po terminie składania ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. Umowa wymaga pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej (art.139 ust. 2 ustawy Pzp). 2. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie z tytułu okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia w zakresie: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; b) zaistnienia przyczyn obiektywnych, niezależnych od stron niniejszej umowy, które uniemożliwiają dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od woli stron i po zawarciu umowy, w którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniającej całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań z umowy, jak np. pożar, powódź, strajki, wojnę, epidemię; c) w przypadku wycofania produktu z ofert producenta, Zamawiający dopuszcza wymianę na inny produkt, o takich samych bądź lepszych parametrach jak wymagał Zamawiający. 3. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli stron.
IV 4 4 data 2020-05-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa farb dla Służby czołgowo-samochodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa farb dla Służby czołgowo - samochodowej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów budowlanych i farb dla 33. BLTr Powidz i JW. Jarocin – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa drzwi dla 33. BLTr w Powidzu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)