Dostawa żywności - 5 pakietów

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532777-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153311709, 152210003, 151300008, 151120006, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa żywności – 5 pakietów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym:

Pakiet 1 – Mrożonki - owoce, warzywa
Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 11.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb. Zamawiający wymaga użyczenia zamrażarki skrzyniowej (1 szt.) na czas trwania umowy.

Pakiet 2 – Mrożonki - ryby
Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 11.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb. Zamawiający wymaga użyczenia zamrażarki skrzyniowej (1 szt.) na czas trwania umowy.

Pakiet 3 – Mięso i wędliny
Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 8.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb oraz wymaga dostarczenia aktualnego dokumentu potwierdzającego stały nadzór służb weterynaryjnych. Zamawiający wymaga użyczenia zamrażarki skrzyniowej (1 szt.) na czas trwania umowy.

Pakiet 4 – Drób
Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 8.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb.

Pakiet 5 – Artykuły różne
Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 9.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb.

Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Zamawiającego w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny, w terminie do .......(zgodnie z ofertą - max. 3 dni robocze). Zamawiający może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty.
Data ważności danego produktu nie może być krótsza niż ¾ okresu przewidzianego do spożycia, licząc od dnia dostawy. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej wymieniona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności.
W przypadku niezrealizowania części lub całości zamówienia w terminie, Zamawiający może zakupić towar
u innego dostawcy, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 866cc4fa-3986-458a-9356-005988de815e
Biuletyn 532777-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, parter, kancelaria Szpitala.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności - 5 pakietów
Numer referencyjny DZP/PN/28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa żywności – 5 pakietów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem asortymentowo-cenowym: Pakiet 1 – Mrożonki - owoce, warzywa Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 11.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb. Zamawiający wymaga użyczenia zamrażarki skrzyniowej (1 szt.) na czas trwania umowy. Pakiet 2 – Mrożonki - ryby Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 11.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb. Zamawiający wymaga użyczenia zamrażarki skrzyniowej (1 szt.) na czas trwania umowy. Pakiet 3 – Mięso i wędliny Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 8.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb oraz wymaga dostarczenia aktualnego dokumentu potwierdzającego stały nadzór służb weterynaryjnych. Zamawiający wymaga użyczenia zamrażarki skrzyniowej (1 szt.) na czas trwania umowy. Pakiet 4 – Drób Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 8.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb. Pakiet 5 – Artykuły różne Zamawiający wymaga dostaw dwa razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 9.00. Zamówienia składane będą telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Transport i rozładunek do pomieszczeń magazynowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowej dostawy w zależności od potrzeb. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Zamawiającego w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny, w terminie do .......(zgodnie z ofertą - max. 3 dni robocze). Zamawiający może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty. Data ważności danego produktu nie może być krótsza niż ¾ okresu przewidzianego do spożycia, licząc od dnia dostawy. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej wymieniona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności. W przypadku niezrealizowania części lub całości zamówienia w terminie, Zamawiający może zakupić towar u innego dostawcy, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Wykonawca musi dysponować środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności. - Zakład produkcyjny znajduje się pod nadzorem weterynaryjnym i posiada wpis do Rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii - dotyczy pakietu nr 3 i 4.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe zgodnie z częścią VIII SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu - Wykonawca musi dysponować środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do przewozu żywności. - Zakład produkcyjny znajduje się pod nadzorem weterynaryjnym i posiada wpis do Rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii - dotyczy pakietu nr 3 i 4.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione zgodnie z częścią VII pkt 9 SIWZ, częścią XIV SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe zgodnie z częścią X, XIII i XIV SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający ma prawo do niezrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia. Zakres zamówienia przez Zamawiającego zostanie zrealizowany w co najmniej 50 % ogólnej wartości umowy. Realizacja pozostałej części umowy przez Zamawiającego zależeć będzie od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu Przedmiotu dostawy. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 142 ust. 5 oraz art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) oraz w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub w sytuacji gdy Zamawiający nie zrealizował całości przedmiotu zamówienia co do wartości zawartej umowy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich b) szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny aneks do umowy; c) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisem zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W przypadku, gdy zmiana wpływa na zapisy umowy, Zamawiający przygotuje aneks do umowy lub wyrazi zgodę na zmianę; d) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mrożonki - owoce, warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 – Mrożonki - owoce, warzywa - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożonki - ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – Mrożonki - ryby - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15130000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 – Mięso i wędliny - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 – Drób - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Artykuły różne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)