Dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534389-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 337712007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 18 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia
Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
Pakiet nr 2 – opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej
Pakiet nr 3 - opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra
Pakiet nr 4 – opatrunki specjalistyczne
Pakiet nr 5 – zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej
Pakiet nr 6 – kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik
Pakiet nr 7 – materiały opatrunkowe, gipsowe
Pakiet nr 8 – materiały hemostatyczne
Pakiet nr 9 – podstawowe materiały opatrunkowe III
Pakiet nr 10 – materiały opatrunkowe - przylepce
Pakiet nr 11 – pieluchy i pieluchomajtki
Pakiet nr 12 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
Pakiet nr 13 – opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci
Pakiet nr 14 – przylepce włókninowe
Pakiet nr 15 – siatka opatrunkowa
Pakiet nr 16 – opatrunki parafinowe
Pakiet nr 17 – opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych
Pakiet nr 18 – folia do zabezpieczenia pola operacyjnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdeb2cb6-b083-4745-ad47-a45c9cbf5351
Biuletyn 534389-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych
Numer referencyjny ZP/41/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 18 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II Pakiet nr 2 – opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej Pakiet nr 3 - opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra Pakiet nr 4 – opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 5 – zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej Pakiet nr 6 – kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik Pakiet nr 7 – materiały opatrunkowe, gipsowe Pakiet nr 8 – materiały hemostatyczne Pakiet nr 9 – podstawowe materiały opatrunkowe III Pakiet nr 10 – materiały opatrunkowe - przylepce Pakiet nr 11 – pieluchy i pieluchomajtki Pakiet nr 12 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania Pakiet nr 13 – opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci Pakiet nr 14 – przylepce włókninowe Pakiet nr 15 – siatka opatrunkowa Pakiet nr 16 – opatrunki parafinowe Pakiet nr 17 – opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych Pakiet nr 18 – folia do zabezpieczenia pola operacyjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ należy przedłożyć: a) oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ (oświadczenie, że oferowane produkty kwalifikowane jako do wyroby medyczne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych, deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, jeżeli jest wymagany) – wraz z ofertą. b) opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej. Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą – na wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Dla celów oceny jakościowej wraz z ofertą należy przedłożyć: a) opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej, b) próbki, c) dokumenty wskazane w pkt. a) i b) należy złożyć w zakresie: Pakiet nr 6: poz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 – po 1 opakowaniu; poz. nr 8 – min. 10 mb; poz. nr 13, 14 – po 1 sztuce. Pakiet nr 7: poz. nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 – po 1 sztuce. Pakiet nr 9: poz. 1, 2, 3, 5, 8 – po 1 sztuce; poz. 4 – min. 0,5 kg Pakiet nr 10: poz. 1÷9 – po 1 sztuce. Pakiet nr 11: poz. nr 1, 5, 6, 7. d) Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów (katalogów i próbek) numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą. e) Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. f) dokumenty wskazane w pkt. a) i b) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 9 Zmiany wynagrodzenia 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wpływającej na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawcy, proporcjonalnie do zmiany tych kosztów. 2. Zmiana wynagrodzenia następuje w formie aneksu do umowy. § 10 Zmiany umowy 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, c) nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w SIWZ o okres nie dłuższy niż 2 miesiące, d) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony e) zmiany: – numeru katalogowego produktu lub – nazwy produktu przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub – sposobu konfekcjonowania lub – liczby opakowań lub – parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu f) w przypadku zmian określonych w pkt. d) i e), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane wg SIWZ co do przedmiotu zamówienia. g) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych h) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania komunikacji elektronicznej (e-mail) w zakresie składania wszystkich wymaganych dokumentów poza ofertą i oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia składane w postaci elektronicznej należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki specjalistyczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa materiały opatrunkowe, gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały opatrunkowe, gipsowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa materiały hemostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały hemostatyczne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa podstawowe materiały opatrunkowe III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis podstawowe materiały opatrunkowe III
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa materiały opatrunkowe - przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały opatrunkowe - przylepce
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pieluchy i pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pieluchy i pieluchomajtki
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa przylepce włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis przylepce włókninowe
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa siatka opatrunkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis siatka opatrunkowa
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa opatrunki parafinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki parafinowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa folia do zabezpieczenia pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis folia do zabezpieczenia pola operacyjnego
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)