GuidZP400 |
bdeb2cb6-b083-4745-ad47-a45c9cbf5351
|
Biuletyn |
534389-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
31007700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych
|
Numer referencyjny |
ZP/41/ZCO/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 18 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia
Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
Pakiet nr 2 – opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej
Pakiet nr 3 - opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra
Pakiet nr 4 – opatrunki specjalistyczne
Pakiet nr 5 – zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej
Pakiet nr 6 – kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik
Pakiet nr 7 – materiały opatrunkowe, gipsowe
Pakiet nr 8 – materiały hemostatyczne
Pakiet nr 9 – podstawowe materiały opatrunkowe III
Pakiet nr 10 – materiały opatrunkowe - przylepce
Pakiet nr 11 – pieluchy i pieluchomajtki
Pakiet nr 12 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
Pakiet nr 13 – opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci
Pakiet nr 14 – przylepce włókninowe
Pakiet nr 15 – siatka opatrunkowa
Pakiet nr 16 – opatrunki parafinowe
Pakiet nr 17 – opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych
Pakiet nr 18 – folia do zabezpieczenia pola operacyjnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ należy przedłożyć:
a) oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ (oświadczenie, że oferowane produkty kwalifikowane jako do wyroby medyczne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych, deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, jeżeli jest wymagany) – wraz z ofertą.
b) opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej. Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą – na wezwanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla celów oceny jakościowej wraz z ofertą należy przedłożyć:
a) opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej,
b) próbki,
c) dokumenty wskazane w pkt. a) i b) należy złożyć w zakresie:
Pakiet nr 6: poz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 – po 1 opakowaniu; poz. nr 8 – min. 10 mb; poz. nr 13, 14 – po 1 sztuce.
Pakiet nr 7: poz. nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 – po 1 sztuce.
Pakiet nr 9: poz. 1, 2, 3, 5, 8 – po 1 sztuce; poz. 4 – min. 0,5 kg
Pakiet nr 10: poz. 1÷9 – po 1 sztuce.
Pakiet nr 11: poz. nr 1, 5, 6, 7.
d) Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów (katalogów i próbek) numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą.
e) Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
f) dokumenty wskazane w pkt. a) i b) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9
Zmiany wynagrodzenia
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wpływającej na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawcy, proporcjonalnie do zmiany tych kosztów.
2. Zmiana wynagrodzenia następuje w formie aneksu do umowy.
§ 10
Zmiany umowy
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w SIWZ o okres nie dłuższy niż 2 miesiące,
d) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
e) zmiany:
– numeru katalogowego produktu lub
– nazwy produktu przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub
– sposobu konfekcjonowania lub
– liczby opakowań lub
– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
f) w przypadku zmian określonych w pkt. d) i e), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane wg SIWZ co do przedmiotu zamówienia.
g) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych
h) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania komunikacji elektronicznej (e-mail) w zakresie składania wszystkich wymaganych dokumentów poza ofertą i oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia składane w postaci elektronicznej należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki specjalistyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
materiały opatrunkowe, gipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały opatrunkowe, gipsowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
materiały hemostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały hemostatyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
podstawowe materiały opatrunkowe III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
podstawowe materiały opatrunkowe III
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
materiały opatrunkowe - przylepce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
materiały opatrunkowe - przylepce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
pieluchy i pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33771200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pieluchy i pieluchomajtki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
przylepce włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
przylepce włókninowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
siatka opatrunkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
siatka opatrunkowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki parafinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki parafinowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
folia do zabezpieczenia pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
folia do zabezpieczenia pola operacyjnego
|
| |