Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SP ZOZ w Słupcy

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Miejscowość Słupca
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532381-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SP ZOZ w Słupcy.
Zamówienie będzie realizowane w 52 pakietach zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Pakiet 42 – Sprzęt endoskopowy jest pakietem częściowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje.
Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy.
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z transportem.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia oraz okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, z zastrzeżeniem dotyczącym niektórych pakietów określonym w załączniku nr 2. Zamawiający wymaga aby na każdym opakowaniu jednostkowym widniała data ważności produktu. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wyroby medyczne spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. W przypadku produktów, które nie podlegają wymogom w/w ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dane produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne. Wyroby medyczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać wymogi niezbędne do ich używania bez konieczności zakupienia dodatkowych elementów z wyłączeniem maszyn i urządzeń, dla których prawidłowego wykorzystania wyroby te zostają zamówione. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek do pakietów i pozycji określonych w pkt. 6.10. SIWZ.
Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz napisem:
„Próbki do przetargu na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku SPZOZ/ZP/PN/382/3/2020”, najpóźniej w dniu składania ofert.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 33140000-3.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c38bf354-6b0d-4551-8eac-a5da0f9dd5e0
Biuletyn 532381-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Regon 30662100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Słupca
Zamawiajacy kod pocztowy 62-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 752 300
Zamawiajacy fax 632 752 116
Zamawiajacy email spzoz@slupca.com
Adres strony url https://szpital.slupca.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital.slupca.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital.slupca.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, budynek C, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SP ZOZ w Słupcy
Numer referencyjny SPZOZ/ZP/PN/382/3/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SP ZOZ w Słupcy. Zamówienie będzie realizowane w 52 pakietach zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Pakiet 42 – Sprzęt endoskopowy jest pakietem częściowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje. Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z transportem. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia oraz okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, z zastrzeżeniem dotyczącym niektórych pakietów określonym w załączniku nr 2. Zamawiający wymaga aby na każdym opakowaniu jednostkowym widniała data ważności produktu. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wyroby medyczne spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. W przypadku produktów, które nie podlegają wymogom w/w ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dane produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne. Wyroby medyczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać wymogi niezbędne do ich używania bez konieczności zakupienia dodatkowych elementów z wyłączeniem maszyn i urządzeń, dla których prawidłowego wykorzystania wyroby te zostają zamówione. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek do pakietów i pozycji określonych w pkt. 6.10. SIWZ. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz napisem: „Próbki do przetargu na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku SPZOZ/ZP/PN/382/3/2020”, najpóźniej w dniu składania ofert. Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 33140000-3.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwa różne zamówienia polegające na dostawie sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz załączyć dokumenty potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz minimum dwóch dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - próbki, katalogi, opisy oraz zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę, na żądanie Zamawiającego. - - Zamawiający wymaga dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek oferowanego towaru, celem dokonania oceny walorów użytkowych i zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Próbki należy dostarczyć w podanych niżej ilościach, najpóźniej w dniu otwarcia ofert: Pakiet nr 1: poz. 1 – 15, 27-29, 36-40 po 3 szt. każdej pozycji, Pakiet nr 2: poz. 1 - 16 po 3 szt. każdej pozycji, Pakiet nr 3: poz. 1 - 3 po 3 szt. każdej pozycji, Pakiet nr 10: poz. 1 - 7 po 3 szt. każdej pozycji Pakiet nr 20: poz. 1 - 22, 25 - 35 po 3 szt. każdej pozycji Pakiet nr 39: 3 szt. Pakiet nr 42: poz. 2, 3, 9, 11 – po 3 szt. każdej pozycji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia próbek pozostałego asortymentu ze wszystkich pakietów i pozycji.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - zmniejszenie lub zwiększenie wielkości lub zakresu zamówienia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem/zwiększeniem wynagrodzenia, - dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy spowodowana udzieleniem przez wykonawcę upustów promocyjnych. - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, - dopuszczalna jest zmiana nazwy lub producenta oferowanego produktu, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu umowy, - dopuszczalna jest zmiana numeru katalogowego produktu, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. - dopuszczalna jest zmiana nazwy własnej oferowanego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy. - zmiana przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować, - zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować, - zmiana przedmiotu zamówienia w przypadku upadłości bądź likwidacji producenta, dystrybutora bądź gwaranta zaoferowanych produktów – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować, - zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez wykonawcę. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz wykonawcy, problemy z transportem po stronie wykonawcy, problemy finansowe wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców wykonawcy etc., - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - kiedy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, - zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa IGŁY INIEKCYJNE, STRZYKAWKI, PRZEDŁUŻACZE DO POMP INFUZYJNYCH, PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ PŁYNÓW INFUZYJNYCH I KRWI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis IGŁY INIEKCYJNE, STRZYKAWKI, PRZEDŁUŻACZE DO POMP INFUZYJNYCH, PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ PŁYNÓW INFUZYJNYCH I KRWI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa KANIULE I POZOSTAŁY SPRZĘT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KANIULE I POZOSTAŁY SPRZĘT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa KANIULE, KRANIK PIĘCIODROŻNY.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KANIULE, KRANIK PIĘCIODROŻNY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CEWNIKI, MASKI TLENOWE, SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, SYSTEM DO INHALACJI, NEBULIZACJI, DO NAWILŻACZA RESPIRATOROWEGO, CZUJNIKI JEDNORAZOWE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CEWNIKI, MASKI TLENOWE, SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, SYSTEM DO INHALACJI, NEBULIZACJI, DO NAWILŻACZA RESPIRATOROWEGO, CZUJNIKI JEDNORAZOWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa DRENY, CEWNIKI, WORKI DO MOCZU, POZOSTAŁY SPRZĘT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis DRENY, CEWNIKI, WORKI DO MOCZU, POZOSTAŁY SPRZĘT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PIELUCHOMAJTKI.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis PIELUCHOMAJTKI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa TESTY DO STERYLIZACJI.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis TESTY DO STERYLIZACJI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ELEKTRODA ENDOKAWITARNA I INTRODUKTOR.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ELEKTRODA ENDOKAWITARNA I INTRODUKTOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa OSTRZA DO SKALPELI.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OSTRZA DO SKALPELI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa IGŁY DO ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYNÓWKOWYCH, IGŁY DO STYMULACJI NERWÓW, ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis IGŁY DO ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYNÓWKOWYCH, IGŁY DO STYMULACJI NERWÓW, ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa SPRZĘT LABORATORYJNY.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT LABORATORYJNY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa KATETERY DO EMBOLEKTOMII I TROMBEKTOMII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis KATETERY DO EMBOLEKTOMII I TROMBEKTOMII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa PAPIERY REJESTRACYJNE DO SPRZĘTU, ŻELE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis PAPIERY REJESTRACYJNE DO SPRZĘTU, ŻELE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa SPRZĘT DIALIZACYJNY.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT DIALIZACYJNY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa ZAMKNIĘTY SYSTEM POBIERANIA KRWI.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ZAMKNIĘTY SYSTEM POBIERANIA KRWI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa JEDNORAZOWE RĘCZNIKI PAPIEROWE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis JEDNORAZOWE RĘCZNIKI PAPIEROWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa ELEKTRODY EKG.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ELEKTRODY EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa FARTUCHY, FOLIE CHIRURGICZNE, ZESTAWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis FARTUCHY, FOLIE CHIRURGICZNE, ZESTAWY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa STERYLNE, JEDNORAZOWE NARZĘDZIA LAPAROSKOPOWE DO USUNIĘCIA PĘCHERZYKA ŻÓŁCIOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis STERYLNE, JEDNORAZOWE NARZĘDZIA LAPAROSKOPOWE DO USUNIĘCIA PĘCHERZYKA ŻÓŁCIOWEGO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa AKCESORIA DO DIATERMII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis AKCESORIA DO DIATERMII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa POJEMNIKI HISTOPATOLOGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis POJEMNIKI HISTOPATOLOGICZNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa AKCESORIA DO RESUSCYTACJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis AKCESORIA DO RESUSCYTACJI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa RESUSCYTATORY JEDNORAZOWE I WIELORAZOWE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RESUSCYTATORY JEDNORAZOWE I WIELORAZOWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa SPRZĘT DO ANESTEZJOLOGII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT DO ANESTEZJOLOGII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa SPRZĘT RÓŻNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT RÓŻNY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa WORKI STOMIJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WORKI STOMIJNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa SPRZĘT RÓŻNY I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT RÓŻNY I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa SPRZĘT RÓŻNY II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT RÓŻNY II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zął. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa SPIROMETRIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPIROMETRIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa SPRZĘT RÓŻNY III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT RÓŻNY III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa JEDNORAZOWE KOMPRESY CHŁODZĄCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis JEDNORAZOWE KOMPRESY CHŁODZĄCE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa RĘKAWICE MYJĄCE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE MYJĄCE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa DRENY, IGŁA.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis DRENY, IGŁA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zął. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa OSTRZA STERYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OSTRZA STERYLNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 40
Zalacznik nazwa CZUJNIK SPO2 DO NIHON KOHDEN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CZUJNIK SPO2 DO NIHON KOHDEN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 41
Zalacznik nazwa ELEKTRODY DO APARATU TENS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ELEKTRODY DO APARATU TENS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 42
Zalacznik nazwa SPRZĘT ENDOSKOPOWY - PAKIET CZĘŚCIOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT ENDOSKOPOWY - PAKIET CZĘŚCIOWY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 43
Zalacznik nazwa ZESTAWY JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ZESTAWY JEDNORAZOWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 44
Zalacznik nazwa CZUJNIK DO POMIARU SATURACJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CZUJNIK DO POMIARU SATURACJI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 45
Zalacznik nazwa OSŁONKI DO GŁOWIC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OSŁONKI DO GŁOWIC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 46
Zalacznik nazwa SPRZĘT RÓŻNY IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT RÓŻNY IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 47
Zalacznik nazwa WKŁAD DO WANIENEK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WKŁAD DO WANIENEK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 48
Zalacznik nazwa SPRZĘT JEDNORAZOWY DO URZĄDZENIA PRECISION FLOW PLUS VAPOTHERM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT JEDNORAZOWY DO URZĄDZENIA PRECISION FLOW PLUS VAPOTHERM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 49
Zalacznik nazwa SPRZĘT RÓŻNY V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis SPRZĘT RÓŻNY V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 50
Zalacznik nazwa WZIERNIKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WZIERNIKI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 51
Zalacznik nazwa WKRĘTY TYTANOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WKRĘTY TYTANOWE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 52
Zalacznik nazwa OBŁOŻENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis OBŁOŻENIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)